Hallo,
bij deze bied ik mijn nagenoeg ongebruikte Sennheiser HD555 aan, omdat ik geen behoefte heb aan een koptelefoon. de headset is 2 keer gebruikt en zal ongeveer een jaar oud zijn. Er zit geen factuur meer bij (hoewel ik bij belangstelling een poging zal wagen om hem te vinden). Ook de verpakking ontbreekt.
wat je wel krijgt is de koptelefoon, en het omzet stuk van groot naar klein.
hierbij even de specs:
The HD 555 is an open, dynamic stereo headphone offering excellent spatial sound for music and audiovisual entertainment. It features Sennheiser's innovative E.A.R technology creating a new kind of acoustic experience. If you are seeking an audiophile headphone for music and home entertainment without having to pay the earth this is the perfect model for you. Come and listen for yourself
Headphones Type Headphones - Binaural .
Headphones Form Factor Ear-cup .
Headphones Technology Dynamic .
Connectivity Technology Wired .Sound Output Mode Stereo .
Response Bandwidth 15 - 28000 Hz .
Total Harmonic Distortion (THD) 0.2 % .
Sensitivity 103 dB .
Impedance 120 Ohm
Het is een prettige, lichte koptelefoon. De koptelefoon wekt de illusie surround sound te leveren. dit is natuurlijk niet als zodanig mogelijk, maar het klinkt wel perfect!
het is dus een geweldige vervanging voor degene die klein behuist is of een slapende partner ook wil laten slapen (er komt weinig 'afvalgeluid' uit)
richtprijs: 80 exclusief verzenden. bieden staat vrij, elk serieus bod overweeg ik.
![830649cc_SennHD555+1.jpg]()
![x4kopx.jpg]()
![ndsoed.jpg]()
groeten,
Kortenaer
[ Bericht 3% gewijzigd door Kortenaer op 08-03-2011 18:11:39 ]