Pics van hoe ze er nu uit zietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef xFriendx het volgende:
Dommer dan Thirza, wat wel het beeld van mijn jeugd wat aantast. De Thirza bij mij op de middelbare school deed wel Havo, maar was een blond snolletje met tieten waar je wel 3 van die bierkratjes op kwijt kon.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te dom om de slimste van de klas te zijn
Niet zo slim als hijquote:
Slim genoeg om niet met mn broek op mn enkels bij MissB voor de deur te staanquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Waarom heeft iedereen hier een Thirza in de basisopleiding gehad?
Bij andere doe je dat wel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slim genoeg om niet met mn broek op mn enkels bij MissB voor de deur te staan
Ik niet!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Neuh, bij andere wel achter de deurquote:
Dat gaat dan weer wat verquote:
Dit is weer een aanname die nergens op slaatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Uiteraard. Broek naar beneden, schudden met de fles drank en zeggen dat ze vanavond aan 2 kraantjes kan hangen.quote:
Het was geen aanname, het was een constatering met een hyperbool er dwars overheen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is weer een aanname die nergens op slaat
ik kan wel wat hebben, ik weet van wie t komtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
Oh haha, ik dacht dat je mij quotte, niet peu, sorry peukje
En heeft dat gewerkt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard. Broek naar beneden, schudden met de fles drank en zeggen dat ze vanavond aan 2 kraantjes kan hangen.
hmm, slagingskans?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard. Broek naar beneden, schudden met de fles drank en zeggen dat ze vanavond aan 2 kraantjes kan hangen.
Wijsneusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was geen aanname, het was een constatering met een hyperbool er dwars overheen.
Dat wil je niet, beter spoelt ze door met die kraan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
50/50, soms als ze aan de verkeerde kraan beginnen zijn ze lam voor de andere aan bod komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |