Het is de bedoeling dat dit vanuit huis gaat gebeuren. Als je gebruik zou willen maken van de service zou je dus een afspraak moeten maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar en hoe ga je dit doen. Moeten mensen dit op afspraak doen of wordt het als service aangeboden op campings?
Thuis kan ik zelf wel een tent opzetten,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:55 schreef lfcstudent het volgende:
he
[..]
Het is de bedoeling dat dit vanuit huis gaat gebeuren. Als je gebruik zou willen maken van de service zou je dus een afspraak moeten maken.
Lijkt u dit wat?
wij zijn bezig met een project voor management en organisatie. wij moeten hier voor een fictief bedrijfje starten en ik ben bezig met het markt onderzoek.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef vriendelijkevriend het volgende:
En wat doen studenten op het vwo?!
Het is een project voor school. We gaan er van uit dat het opzetten geen problemen oplevert.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef .SP. het volgende:
Knelpunt lijkt me dat de student niet van elke tent weet hoe het opgezet moet worden, laat staan de aansprakelijkheids problemen.
Wat doen jullie met klachtafhandeling, of wanneer mijn tent een beetje scheef staat of een haring mist. Wie ruimt de tent weer op?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef lfcstudent het volgende:
[..]
Het is een project voor school. We gaan er van uit dat het opzetten geen problemen oplevert.
zou u gebruik willen maken van deze service?
Met vanuit huis bedoelde ik: wij staan niet op de camping met een team dat uw tent op zet, maar wij hebben bij huis of ergens anders alle spullen staan die wij nodig hebben om de service te leveren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef Soohr het volgende:
[..]
Thuis kan ik zelf wel een tent opzetten,
maar dat is niet nodig, want daar heb ik een huis.
Dus zonder rijbewijs (ik neem aan dat niemand jullie gaat brengen of halen) willen jullie deze dienst leveren waar allemaal?quote:
Als ik nu "ja" zeg, zit ik er dan meteen aan vast?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef lfcstudent het volgende:
[..]
Het is een project voor school. We gaan er van uit dat het opzetten geen problemen oplevert.
zou u gebruik willen maken van deze service?
Wij hoeven ons voor het project niet bezig te houden met dergelijke details als klachtenafhandeling. ( als wij bijvoorbeeld uw tent hebben vernield dan zorgen wij er voor dat de schade vergoedt wordt.)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat doen jullie met klachtafhandeling, of wanneer mijn tent een beetje scheef staat of een haring mist. Wie ruimt de tent weer op?
Het is een project voor school wij hoeven het niet zelf in de praktijk te brengen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dus zonder rijbewijs (ik neem aan dat niemand jullie gaat brengen of halen) willen jullie deze dienst leveren waar allemaal?
Mag ik eerst een offerte zien?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:25 schreef lfcstudent het volgende:
[..]
Het is een project voor school wij hoeven het niet zelf in de praktijk te brengen.
Ik wil alleen weten of u van onze service gebruik zou maken.
Voorwaarden? Is die prijs inclusief BTW? Schade aan de caravan kan ik die bij jullie verhalen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:28 schreef lfcstudent het volgende:
[..]
Voor 39 euro zetten wij uw tent op en parkeren wij uw caravan.
ja dit is inclusief btw en ja schade vergoeden wij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voorwaarden? Is die prijs inclusief BTW? Schade aan de caravan kan ik die bij jullie verhalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |