Hmm ja, dat inderdaad. Wat een zinloze domme 'discussie' eigenlijk...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef Menu_69 het volgende:
Lekker belangrijk of 1 of andere boerenlul uit de provincie iets vreemd vindt of niet.
Wat denk jezelf?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
En als er geen geloof gekoppeld zou zijn aan die hoofddoek (en dat dat geloof er ook nooit geweest is, dus gewoon niet bestaat), zou jij je er dan ook aan storen?
Je snapt het ook niet he. Moslimvrouwen zijn domme wezentjes, zonder eigen mening. Die hebben stevige Nederlandse mannen nodig om ze te vertellen dat ze geen vrije keuze kunnen maken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of 1 of andere boerenlul uit de provincie iets vreemd vindt of niet.
Als we op basis daarvan zaken gaan verbieden, dan is het einde zoek.
Zou de user van wie deze post is de foto van de zgn moslima al bekeken hebben ? Denk de hoofdverpakking weg en je hebt het prototype van een lellebel die graag opvalt door haar kleding.quote:Lekker belangrijk of 1 of andere boerenlul uit de provincie iets vreemd vindt of niet.
Als we op basis daarvan zaken gaan verbieden, dan is het einde zoek.
Het ontgaat me totaal wat haar overige uiterlijk te maken heeft met het feit dat ze weg moest omdat ze haar hoofddoek wilde blijven dragen. Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:38 schreef deedeetee het volgende:
Valt me op dat er maar weinig users zijn die een echt goed argument hebben om opzettelijk en onnodig afwijkend gedrag van moslims te rechtvaardigen.![]()
Waar slaat dit b.v. op ?
[..]
Zou de user van wie deze post is de foto van de zgn moslima al bekeken hebben ? Denk de hoofdverpakking weg en je hebt het prototype van een lellebel die graag opvalt door haar kleding.![]()
Ze ziet er zeer opvallend uit voor een vrouw die zich bedekt om geen ongewenste en onbehoorlijk bedoelde mannenblikken aan te trekken.
Mensen lezen * hoofddoek * en beginnen meteen maar wat te roepen want het is leuk om er lekker over te schelden en er tegenin te gaan.
Ik heb de foto gezien en mijn mening is dat ze beter een boerka aan had kunnen doen zodat de klanten niet weglopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:38 schreef deedeetee het volgende:
Valt me op dat er maar weinig users zijn die een echt goed argument hebben om opzettelijk en onnodig afwijkend gedrag van moslims te rechtvaardigen.![]()
Waar slaat dit b.v. op ?
[..]
Zou de user van wie deze post is de foto van de zgn moslima al bekeken hebben ? Denk de hoofdverpakking weg en je hebt het prototype van een lellebel die graag opvalt door haar kleding.![]()
Ze ziet er zeer opvallend uit voor een vrouw die zich bedekt om geen ongewenste en onbehoorlijk bedoelde mannenblikken aan te trekken.
Mensen lezen * hoofddoek * en beginnen meteen maar wat te roepen want het is leuk om er lekker over te schelden en er tegenin te gaan.
Jij vond het toch zo relevant om te melden dat jij het vreemd vindt. Nou en laat dat er nou net niet toe doen. Jouw bekrompenheid en de selectieve verontwaardiging komt enkel en alleen daar uit voort. Leer daar mee omgaan en het probleem is grotendeels opgelost. Die andere drogredenen leiden iig nergens toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:38 schreef deedeetee het volgende:
Waar slaat dit b.v. op ?
[..]
Wat is daar onzedig aan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Deze niet hoor, die ziet er uitgesproken onsmakelijk uit. Klik maar 's op de link van du_ke
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)m_source=syndication
Dat * stoere * jasje eronder doet helemaal de deur dicht![]()
Mevrouw wil zich graag zedig/onopvallend kleden ? Wie denkt ze voor de gek te houden ? Dan trek je toch wel iets anders aan hoor.
Misschien omdat het het toppunt van triestheid is het dragen van een hoofddoek als opzettelijk en onnodig afwijkend gedrag te bestempelen. Waarom zou je rechtvaardigen dat sommige mannen een baard dragen? Al zal dat in jouw verknipte geest vast ook een provocerende uiting van anders-zijn zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:38 schreef deedeetee het volgende:
Ja, en? Die hoofddoek draagt ze vanwege haar geloof. Wil je nu ook voor haar bepalen hoe ze er verder uit moet zien?quote:Zou de user van wie deze post is de foto van de zgn moslima al bekeken hebben ? Denk de hoofdverpakking weg en je hebt het prototype van een lellebel die graag opvalt door haar kleding.![]()
Inderdaad, met de moslimhaters in de voorste gelederen.quote:Mensen lezen * hoofddoek * en beginnen meteen maar wat te roepen want het is leuk om er lekker over te schelden en er tegenin te gaan.![]()
Is nergens voor nodig. Zonder hoofddoek wordt ze echt niet aangerand in het westen. Misschien in een apenland wel.quote:[quote]Op donderdag 10 maart 2011 13:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Misschien omdat het het toppunt van triestheid is het dragen van een hoofddoek als opzettelijk en onnodig afwijkend gedrag te bestempelen.
Misschien gaat baardgroei vanzelf?quote:Waarom zou je rechtvaardigen dat sommige mannen een baard dragen?
Ik snap niet van dat verknipte geest, leg eens uit?quote:Al zal dat in jouw verknipte geest vast ook een provocerende uiting van anders-zijn zijn
[..]
Ja en? Wat heeft een buitenstaander met haar sprookjeswereld te maken?quote:Ja, en? Die hoofddoek draagt ze vanwege haar geloof.
Wil jij bepalen wat een ander mooi vindt?quote:Wil je nu ook voor haar bepalen hoe ze er verder uit moet zien?
Heeft niets met moslimhaters te maken knul.quote:[..]
Inderdaad, met de moslimhaters in de voorste gelederen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Misschien omdat het het toppunt van triestheid is het dragen van een hoofddoek als opzettelijk en onnodig afwijkend gedrag te bestempelen. Waarom zou je rechtvaardigen dat sommige mannen een baard dragen? Al zal dat in jouw verknipte geest vast ook een provocerende uiting van anders-zijn zijn
[..]
Ja, en? Die hoofddoek draagt ze vanwege haar geloof. Wil je nu ook voor haar bepalen hoe ze er verder uit moet zien?
[..]
Inderdaad, met de moslimhaters in de voorste gelederen.
Prototype Pvv'er. Te achterlijk om op te reageren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig. Zonder hoofddoek wordt ze echt niet aangerand in het westen. Misschien in een apenland wel.
[..]
Misschien gaat baardgroei vanzelf?
[..]
Ik snap niet van dat verknipte geest, leg eens uit?
[..]
Ja en? Wat heeft een buitenstaander met haar sprookjeswereld te maken?
[..]
Wil jij bepalen wat een ander mooi vindt?
[..]
Heeft niets met moslimhaters te maken knul.
Tuurlijk! Iedereen moet er hetzelfde uitzien en als je je anders kleedt dien je je te verantwoorden voor je onfatsoenlijke gedrag! Ben je nooit in een dorpje geweest?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:45 schreef Barbaaf het volgende:
Ja, en? Die hoofddoek draagt ze vanwege haar geloof. Wil je nu ook voor haar bepalen hoe ze er verder uit moet zien?
Aha ! daar hebben we de PVV weer. Komt er nooit iets iets dat meer oorspronkelijk is en dat wel serieus genomen kan worden ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:58 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Prototype Pvv'er. Te achterlijk om op te reageren.
Om in het geheel maar samen te vatten: iedereen moet zich aanpassen aan jouw normen, waarbij die normen zorgvuldig zo gekozen zijn dat ze alleen moslims als afwijkend bestempelen. Echt, als jij zelf niet de tegenspraak in je eigen argumenten kan ontdekken valt het me honderd procent mee dat je in staat bent een PC te gebruiken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig. Zonder hoofddoek wordt ze echt niet aangerand in het westen. Misschien in een apenland wel.
[..]
Misschien gaat baardgroei vanzelf?
[..]
Ik snap niet van dat verknipte geest, leg eens uit?
[..]
Ja en? Wat heeft een buitenstaander met haar sprookjeswereld te maken?
[..]
Wil jij bepalen wat een ander mooi vindt?
[..]
Heeft niets met moslimhaters te maken knul.
Ja niet als een lustobject beschouwd willen worden is erg intolerant inderdaad.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vrouwen dragen die hoofddoek om zich ( zgn) tegen de ombeschaamde blikken van mannen te beschermen. Dát noem ik intolerant tegenover die mannen. Die onzin hebben we hier al heel lang geleden achter ons gelaten.
Er is zoveel niet gebruikelijk, dat betekent niet dat iedereen zich maar aan de grote grijze massa aan moet passen. Het is juist intolerant om te vinden dat iedereen die iets ongebruikelijks doet zich maar moet aanpassen en daarmee moet stoppen.quote:Het heeft niks met aanpassen aan de wil van iemand anders te maken maar met gewoon burgermans fatsoen. Het is hier niet gebruikelijk om je haar te bedekken en dus pas je je aan. Als je daar geen zin in hebt dan moet je niet miepen dat het aan iemand anders ligt.
Waarom zouden wij ons aan de islam en de cultuur waar die uit voortkomt moeten aanpassen ?
Dit verklaart wel veel. Je weet dus eigenlijk gewoon niet waar je het over hebt en roept maar wat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:23 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
Als een man een pet draagt, omdat het moet van zijn geloof. In het geloof staat dat alle mannen zonder een pet minderwaardig zijn (racisme) en eigenlijk geen recht van leven hebben. En de pet beschermd de man tegen andere vrouwen. Want als vrouwen een man zien zonder pet, dan mag hij aangeraakt worden als een hoer en ongelovige.
Zoiets krijg je dan als je het niet draagt:
Volstrekt niet relevantquote:
Uit jou komt over het algemeen inderdaad weinig zinnigs. Sterker, ik heb nooit een bericht van jou voorbij zien komen waarvan ik dacht; 'zo hej, die posting zit effe een partij sterk in elkaar'.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Aha ! daar hebben we de PVV weer. Komt er nooit iets iets dat meer oorspronkelijk is en dat wel serieus genomen kan worden ?
Van oerstom gesproken
Zegt mevrouw "ik weet eigenlijk ook niet waarom ik last heb van een hoofddoek, maar ik vind het er raar uitzien en het is ongebruikelijk dus mag het niet".quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:38 schreef deedeetee het volgende:
En jij hebt goede argumenten op tegen hoofddoekjes te ageren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:38 schreef deedeetee het volgende:
De PVV-stront hier maakt graag gebruikt van de stroman, door allerlei negatieve beredeneringen aan het dragen van een hoofddoekje te verbinden en de moslima's vervolgens op hun eigen waanideeen aan te vallen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja niet als een lustobject beschouwd willen worden is erg intolerant inderdaad.
[..]
Er is zoveel niet gebruikelijk, dat betekent niet dat iedereen zich maar aan de grote grijze massa aan moet passen. Het is juist intolerant om te vinden dat iedereen die iets ongebruikelijks doet zich maar moet aanpassen en daarmee moet stoppen.
[..]
Dit verklaart wel veel. Je weet dus eigenlijk gewoon niet waar je het over hebt en roept maar wat.
Het nare is dat deze stelling niet eens ver van de waarheid isquote:het blonderen van je haar is een teken van blank suprematie-denken, en in onze cultuur zeer ongebruikelijk. Door hun haar te blonderen geven ze aan zich beter te voelen dan mensen met zwart haar. Daarom mogen mensen die hun haar blonderen en in publieke functies of met klanten werken zonder verdere opgaaf van reden ontslagen worden.
Schiet toch op, ze ziet er uitgesproken ordinair uit. Die jas en dat sjaaltje alleen al....Noem jij dat keurig en onopvallend ? Dan heb jij wrs dezelfde kledingsmaak.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef Disana het volgende:
Ik dacht aan de hand van de beschrijving van deedeetee een enorme sloerie aan te treffen achter dat linkje. Zie ik een onopgemaakte meid met een bescheiden lachje die netjes bedekt is door een keurig jackje.
Aangezien het van jou komt vind ik dit een complimentquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uit jou komt over het algemeen inderdaad weinig zinnigs. Sterker, ik heb nooit een bericht van jou voorbij zien komen waarvan ik dacht; 'zo hej, die posting zit effe een partij sterk in elkaar'.
Ik vind van wel.quote:En jij hebt goede argumenten op tegen hoofddoekjes te ageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |