Ik doelde ook niet op het afspreken, maar op het bowlenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb socios al meer dan eens gesproken, aardige knul. Bowlen kan ik sowieso niet maar wel een bal gooien en bier drinken.
Ik zei toch dat ik niet kan bowlenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op het afspreken, maar op het bowlen.
Dat scheelt inderdaad. Met je grote mond roepen dat je hem wel gaat inmaken is vragen om problemenquote:
Ik denk dat ik hem wel inmaak, ook al kan ik er niets van.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:58 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad. Met je grote mond roepen dat je hem wel gaat inmaken is vragen om problemen.
Godzijdank voor die verlagingquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik stootte nog een keer bijna mijn `hasses´ en struikelde bijna bij de aanloop.
Haha.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:58 schreef Lolaatje het volgende:
Dat scheelt inderdaad. Met je grote mond roepen dat je hem wel gaat inmaken is vragen om problemen.
Ik ben ook wel in voor een potje bowlen en bier drinken!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:20 schreef smegmanus het volgende:
Waar gaan die festiviteiten plaatsvinden?
quote:
Hey, het is hier geen datingtopic.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef Opdekop het volgende:
Woohoo! Socios hosselaar. Wanneer gaan we weer ijs eten dan?
Of gaan we bier drinken de volgende keer?
Neuh geen interesse.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:08 schreef Thundert het volgende:
Is een centraal-ontmoet-een-fokker topic geen goed idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |