waarom wordt dit genegeerdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil volgende week wel bij het kampioenschap van Ajax een biertje met je doen Socios
Jammer dat dat topic gesloten is, hè? We hadden zo'n goede conversatie over het feest in Amsterdam volgende week.quote:
pm tegen die tijd wel ff mijn nummer haha, lijkt me gezellig een biertje te doen met jequote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Jammer dat dat topic gesloten is, hè? We hadden zo'n goede conversatie over het feest in Amsterdam volgende week.
Yep, ik vind bowlen ook leuk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik stootte nog een keer bijna mijn `hasses´ en struikelde bijna bij de aanloop.
Ja, bowlen is een leuk spel, liesje1979!
Ik doelde ook niet op het afspreken, maar op het bowlenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb socios al meer dan eens gesproken, aardige knul. Bowlen kan ik sowieso niet maar wel een bal gooien en bier drinken.
Ik zei toch dat ik niet kan bowlenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op het afspreken, maar op het bowlen.
Dat scheelt inderdaad. Met je grote mond roepen dat je hem wel gaat inmaken is vragen om problemenquote:
Ik denk dat ik hem wel inmaak, ook al kan ik er niets van.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:58 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad. Met je grote mond roepen dat je hem wel gaat inmaken is vragen om problemen.
Godzijdank voor die verlagingquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik stootte nog een keer bijna mijn `hasses´ en struikelde bijna bij de aanloop.
Haha.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:58 schreef Lolaatje het volgende:
Dat scheelt inderdaad. Met je grote mond roepen dat je hem wel gaat inmaken is vragen om problemen.
Ik ben ook wel in voor een potje bowlen en bier drinken!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:20 schreef smegmanus het volgende:
Waar gaan die festiviteiten plaatsvinden?
quote:
Hey, het is hier geen datingtopic.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef Opdekop het volgende:
Woohoo! Socios hosselaar. Wanneer gaan we weer ijs eten dan?
Of gaan we bier drinken de volgende keer?
Neuh geen interesse.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:08 schreef Thundert het volgende:
Is een centraal-ontmoet-een-fokker topic geen goed idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |