quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, je hoeft je frustraties met betrekking tot je baas niet op ons te botvieren hoor.
Lentequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou.
Het weer werkt ook niet mee.
Want als midden twintiger zijn de MILFs niet dik gezaaid. En vrouwen van rond of boven de 30 zijn hoewelquote:
Oj en dan moet de zomer nog komenquote:
kijk maar uit, t wordt weer lente, the hunting has startedquote:
Domme vrouwen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want als midden twintiger zijn de MILFs niet dik gezaaid. En vrouwen van rond of boven de 30 zijn hoewelvaak niet geïnteresseerd in 'broekies'. Vooroordeel, en vooral their loss
Ja, de cubs zijn gewaarschuwdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kijk maar uit, t wordt weer lente, the hunting has started
je hebt speciale "alimentatie" bar's, waar MILF's gaan stappen, loop daar als 20-er naar binnen en je scoord gegarandeerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want als midden twintiger zijn de MILFs niet dik gezaaid. En vrouwen van rond of boven de 30 zijn hoewelvaak niet geïnteresseerd in 'broekies'. Vooroordeel, en vooral their loss
Oh wat ergquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt speciale "alimentatie" bar's, waar MILF's gaan stappen, loop daar als 20-er naar binnen en je scoord gegarandeerd
Kom ze ook niet veel tegen. Het consultatiebureau is geen jachtgrond voor mijquote:
Garagebox in Amsterdam ZO?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt speciale "alimentatie" bar's, waar MILF's gaan stappen, loop daar als 20-er naar binnen en je scoord gegarandeerd
*weerbericht in de gaten houd*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou.
Het weer werkt ook niet mee.
Voor mij ook niet hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom ze ook niet veel tegen. Het consultatiebureau is geen jachtgrond voor mij
quote:
Jij bent eerder een uitzondering denk ik. Maar als ik ga stappen dan zijn de vrouwen met kinderen dungezaaid. Overigens ben ik ook niet op zoek naar een MILF, maar zo rond de 30 wordt de kans iets groterquote:
quote:
quote:
Ik stap weinig. Ook voor ik zwanger was alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent eerder een uitzondering denk ik. Maar als ik ga stappen dan zijn de vrouwen met kinderen dungezaaid. Overigens ben ik ook niet op zoek naar een MILF, maar zo rond de 30 wordt de kans iets groter
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees maar blij dat onze date 's avonds is
Dan ziet hij het slakkenspoor wat je achterlaat niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees maar blij dat onze date 's avonds is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |