quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, je hoeft je frustraties met betrekking tot je baas niet op ons te botvieren hoor.
Lentequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou.
Het weer werkt ook niet mee.
Want als midden twintiger zijn de MILFs niet dik gezaaid. En vrouwen van rond of boven de 30 zijn hoewelquote:
Oj en dan moet de zomer nog komenquote:
kijk maar uit, t wordt weer lente, the hunting has startedquote:
Domme vrouwen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want als midden twintiger zijn de MILFs niet dik gezaaid. En vrouwen van rond of boven de 30 zijn hoewelvaak niet geïnteresseerd in 'broekies'. Vooroordeel, en vooral their loss
Ja, de cubs zijn gewaarschuwdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kijk maar uit, t wordt weer lente, the hunting has started
je hebt speciale "alimentatie" bar's, waar MILF's gaan stappen, loop daar als 20-er naar binnen en je scoord gegarandeerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want als midden twintiger zijn de MILFs niet dik gezaaid. En vrouwen van rond of boven de 30 zijn hoewelvaak niet geïnteresseerd in 'broekies'. Vooroordeel, en vooral their loss
Oh wat ergquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt speciale "alimentatie" bar's, waar MILF's gaan stappen, loop daar als 20-er naar binnen en je scoord gegarandeerd
Kom ze ook niet veel tegen. Het consultatiebureau is geen jachtgrond voor mijquote:
Garagebox in Amsterdam ZO?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt speciale "alimentatie" bar's, waar MILF's gaan stappen, loop daar als 20-er naar binnen en je scoord gegarandeerd
*weerbericht in de gaten houd*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou.
Het weer werkt ook niet mee.
Voor mij ook niet hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom ze ook niet veel tegen. Het consultatiebureau is geen jachtgrond voor mij
quote:
Jij bent eerder een uitzondering denk ik. Maar als ik ga stappen dan zijn de vrouwen met kinderen dungezaaid. Overigens ben ik ook niet op zoek naar een MILF, maar zo rond de 30 wordt de kans iets groterquote:
quote:
quote:
Ik stap weinig. Ook voor ik zwanger was alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent eerder een uitzondering denk ik. Maar als ik ga stappen dan zijn de vrouwen met kinderen dungezaaid. Overigens ben ik ook niet op zoek naar een MILF, maar zo rond de 30 wordt de kans iets groter
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees maar blij dat onze date 's avonds is
Dan ziet hij het slakkenspoor wat je achterlaat niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees maar blij dat onze date 's avonds is
Arme jij, straks durf je niet meerquote:
Ook dat.. Maar dan heb ik de zon niet in mijn kopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan ziet hij het slakkenspoor wat je achterlaat niet?
De Liquid in Breda, Hofman in Utrecht, weet er nog wel een paar, maar daar kom ik ook wel eens, dus die noem ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom ze ook niet veel tegen. Het consultatiebureau is geen jachtgrond voor mij
[..]
Garagebox in Amsterdam ZO?
EDIT: Moet daarbij namelijk vooral denken aan vrouwen met mokkababy's.
Je hoeft niet gelijk een relatie te beginnenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil best een milf, maar dan zonder kinderen.
Het mag ook minder cryptischquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik stap weinig. Ook voor ik zwanger was al
Soms kom je gewoon wel eens iemand tegen
Daar doelde ik inderdaad op. De supermarkt. Het werk. Als je een wandeling gaat maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
Het mag ook minder cryptischOf is het inderdaad in het gangpad met de pastasauzen?
Begrijpelijk. Je wilt je kansen niet verspelen aan deze jonge, gefortuneerde god.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Liquid in Breda, Hofman in Utrecht, weet er nog wel een paar, maar daar kom ik ook wel eens, dus die noem ik niet
as ifquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arme jij, straks durf je niet meer
Meer dat ik er vaak genoeg kom om bekend te zijn bij de bezoekersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Je wilt je kansen niet verspelen aan deze jonge, gefortuneerde god.
geen radioquote:
OK. Het is dat je niet representatief bent voor de rest van de vrouwelijke populatie, anders ging ik niet wekelijks maar dagelijks boodschappen doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar doelde ik inderdaad op. De supermarkt. Het werk. Als je een wandeling gaat maken.
Ik deed dagelijks boodschappen! Nu gaat dat wat moeilijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Het is dat je niet representatief bent voor de rest van de vrouwelijke populatie, anders ging ik niet wekelijks maar dagelijks boodschappen doen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga dus NIET voor Milf's, Filf's of hoe het gepeupel ook maar mag heten
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Je wilt je kansen niet verspelen aan deze jonge, gefortuneerde god.
quote:
Ach, over een paar weken patrouilleer ik in het gangpad met de babymelk. We komen elkaar dan wel tegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik deed dagelijks boodschappen! Nu gaat dat wat moeilijk
Ja eh, als ik op jou moet wachten... ik blijf niet eeuwig jong hequote:
Heul wel!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, als ik op jou moet wachten... ik blijf niet eeuwig jong he
Niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Oh, heet dat zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga voor de DILF. En dat dat kind dan op de creche zit of zo.
We schrikken niet van een beetje viezigheidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
Maar, wat is ook weer het voordeel van een vrouw met een kledder?
ja wat nou, ik heb toch actie ondernomen, kan ik er wat aan doe dat dat optreden pas eind v/d maand is?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Genoegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
Ik kom van de boer en rijd al vanaf m'n achtste paard. Argument weggeveegdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We schrikken niet van een beetje viezigheid
Genoeg? Vertelquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja wat nou, ik heb toch actie ondernomen, kan ik er wat aan doe dat dat optreden pas eind v/d maand is?
Ik ga borstvoeding gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, over een paar weken patrouilleer ik in het gangpad met de babymelk. We komen elkaar dan wel tegen.
In ander nieuws: Denk dat ik straks maar mijn eerste terrasje van het jaar ga pakken. Groots moment
Maar schat, je hoeft je niet meteen achtergesteld te voelen hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom van de boer en rijd al vanaf m'n achtste paard. Argument weggeveegd
dan kun je dus best ff wachtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, voor volgende maand ben ik vast nog niet oud
Gezellig rondstuiterende kinderen de volgende ochtend die je vragen of je hun nieuwe pappie bentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
quote:
Dat doe ik welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar schat, je hoeft je niet meteen achtergesteld te voelen hoor.
Als ik moet wachten tot de opvolgmelk dan duurt het me te lang hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga borstvoeding geven
Ik wacht even. Misschien volgende weekDan heb ik een "date"
Maar anders pas na de operatie
Geef je ze met liefde een schop?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezellig rondstuiterende kinderen de volgende ochtend die je vragen of je hun nieuwe pappie bent
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik welIedereen wil altijd maar Milf's, iets wat ik niet ben en en en
Ik ben het wachten waard!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik moet wachten tot de opvolgmelk dan duurt het me te lang hoor
date 2 staat op de agenda, dan is het niet tevergeefs >_<quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ff? Hoe lang wacht ik al niet tevergeefs op jou?
O dus dat je, als je daar behoefte ana hebt, dat wijf eens ff lekker vol kan scatten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We schrikken niet van een beetje viezigheid
Waar dan?quote:
Heuh, dat Milf's iedereen maar willen?quote:
Ik hou van rondstuiterende kinderenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezellig rondstuiterende kinderen de volgende ochtend die je vragen of je hun nieuwe pappie bent
Ik weet niet wat scatten is, ik heb een vermoeden, maar ik wil het eigenlijk niet wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus dat je, als je daar behoefte ana hebt, dat wijf eens ff lekker vol kan scatten?
Kom eens langs om het te bewijzen danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Ik lees hier alleen maar MILFMilf
Milf
Ik voel me gediscrimineerd en benadeeld omdat ik geen kledder heb
Wat juist een voordeel zou moeten zijn!
En hoeveel tijd zat er tussen date 1 (wat volgens jou geen date wasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
date 2 staat op de agenda, dan is het niet tevergeefs >_<
Whehe nee, dat het juist een deal breaker isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heuh, dat Milf's iedereen maar willen?
Noem je me nu 'dat wijf'?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus dat je, als je daar behoefte ana hebt, dat wijf eens ff lekker vol kan scatten?
Zou een MILF wel doen, maar niet ómdat ze kinderen heeft. Het is meer uit bewondering dat een vrouw na de bevalling er nog goed uit kan zien. En ik geef uiting aan de bewondering met sex.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Ik lees hier alleen maar MILFMilf
Milf
Ik voel me gediscrimineerd en benadeeld omdat ik geen kledder heb
Wat juist een voordeel zou moeten zijn!
Dat zal best, maar ik kan niet alles opzij zetten en maar blijven wachten. Ik gooi ondertussen wel een lijntje uit bij de cassière.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben het wachten waard!Maar zoek vooral verder.
Tuurlijk ben ik niet gelijk aan een Milf, ik heb geen aanhangsel voor de rest van m'n levenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom eens langs om het te bewijzen danik kan niet bepalen of jij gelijk bent aan een MILF.
dan maken deze paar weken ook niet zoveel meer uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En hoeveel tijd zat er tussen date 1 (wat volgens jou geen date was) en date 2?
Serieus?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zou een MILF wel doen, maar niet ómdat ze kinderen heeft. Het is meer uit bewondering dat een vrouw na de bevalling er nog goed uit kan zien. En ik geef uiting aan de bewondering met sex.
Relatie moet ik wel even goed over nadenken. Kinderen kosten veel geld en effort.
[..]
Dat zal best, maar ik kan niet alles opzij zetten en maar blijven wachten. Ik gooi ondertussen wel een lijntje uit bij de cassière.
Wijf, mokkel, heks, slet, gleufdier, broedkip, meid, hoer, baarmoeder-op-poten, zeurzeug, wandelend-voorplantingsmachientje, vrouw, godin.quote:
Sjonge, het zit je wel hoog he..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet gelijk aan een Milf, ik heb geen aanhangsel voor de rest van m'n leven
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wijf, mokkel, heks, slet, gleufdier, broedkip, meid, hoer, baarmoeder-op-poten, zeurzeug, wandelend-voorplantingsmachientje, vrouw, godin.
You name it, 'tis internationale vrouwendag!
"Mannenpap-opvangbak"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wijf, mokkel, heks, slet, gleufdier, broedkip, meid, hoer, baarmoeder-op-poten, zeurzeug, wandelend-voorplantingsmachientje, vrouw, godin.
spermacontainer?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn zonnetje he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, jij in combinatie met die zon, veeg me op!
quote:
Jamaar die zijn toch best unisex?quote:
Multi-species zelfsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Jamaar die zijn toch best unisex?
Nee, eigenlijk boeit het me geen flikkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sjonge, het zit je wel hoog he..
Nu al? En dat op stage... tsssskquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk boeit het me geen flikkerIk ben een beetje werk ontwijkend gedrag aan het vertonen
Ik heb niet zo best geslapen vannachtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu al? En dat op stage... tssssk
En niet eens zwanger!quote:
Dat weet ik wel zekerquote:
Ja inderdaad.. Behalve seks kan ik niets leuks bedenken om wakker over te liggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerGelukkig zijn er ook andere zaken waar een mens wakker van kan liggen
Laat mij er buiten, wil je?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk boeit het me geen flikkerIk ben een beetje werk ontwijkend gedrag aan het vertonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |