quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, je hoeft je frustraties met betrekking tot je baas niet op ons te botvieren hoor.
Lentequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou.
Het weer werkt ook niet mee.
Want als midden twintiger zijn de MILFs niet dik gezaaid. En vrouwen van rond of boven de 30 zijn hoewelquote:
Oj en dan moet de zomer nog komenquote:
kijk maar uit, t wordt weer lente, the hunting has startedquote:
Domme vrouwen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want als midden twintiger zijn de MILFs niet dik gezaaid. En vrouwen van rond of boven de 30 zijn hoewelvaak niet geïnteresseerd in 'broekies'. Vooroordeel, en vooral their loss
Ja, de cubs zijn gewaarschuwdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kijk maar uit, t wordt weer lente, the hunting has started
je hebt speciale "alimentatie" bar's, waar MILF's gaan stappen, loop daar als 20-er naar binnen en je scoord gegarandeerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want als midden twintiger zijn de MILFs niet dik gezaaid. En vrouwen van rond of boven de 30 zijn hoewelvaak niet geïnteresseerd in 'broekies'. Vooroordeel, en vooral their loss
Oh wat ergquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt speciale "alimentatie" bar's, waar MILF's gaan stappen, loop daar als 20-er naar binnen en je scoord gegarandeerd
Kom ze ook niet veel tegen. Het consultatiebureau is geen jachtgrond voor mijquote:
Garagebox in Amsterdam ZO?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt speciale "alimentatie" bar's, waar MILF's gaan stappen, loop daar als 20-er naar binnen en je scoord gegarandeerd
*weerbericht in de gaten houd*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou.
Het weer werkt ook niet mee.
Voor mij ook niet hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom ze ook niet veel tegen. Het consultatiebureau is geen jachtgrond voor mij
quote:
Jij bent eerder een uitzondering denk ik. Maar als ik ga stappen dan zijn de vrouwen met kinderen dungezaaid. Overigens ben ik ook niet op zoek naar een MILF, maar zo rond de 30 wordt de kans iets groterquote:
quote:
quote:
Ik stap weinig. Ook voor ik zwanger was alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent eerder een uitzondering denk ik. Maar als ik ga stappen dan zijn de vrouwen met kinderen dungezaaid. Overigens ben ik ook niet op zoek naar een MILF, maar zo rond de 30 wordt de kans iets groter
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees maar blij dat onze date 's avonds is
Dan ziet hij het slakkenspoor wat je achterlaat niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees maar blij dat onze date 's avonds is
Arme jij, straks durf je niet meerquote:
Ook dat.. Maar dan heb ik de zon niet in mijn kopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan ziet hij het slakkenspoor wat je achterlaat niet?
De Liquid in Breda, Hofman in Utrecht, weet er nog wel een paar, maar daar kom ik ook wel eens, dus die noem ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom ze ook niet veel tegen. Het consultatiebureau is geen jachtgrond voor mij
[..]
Garagebox in Amsterdam ZO?
EDIT: Moet daarbij namelijk vooral denken aan vrouwen met mokkababy's.
Je hoeft niet gelijk een relatie te beginnenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil best een milf, maar dan zonder kinderen.
Het mag ook minder cryptischquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik stap weinig. Ook voor ik zwanger was al
Soms kom je gewoon wel eens iemand tegen
Daar doelde ik inderdaad op. De supermarkt. Het werk. Als je een wandeling gaat maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
Het mag ook minder cryptischOf is het inderdaad in het gangpad met de pastasauzen?
Begrijpelijk. Je wilt je kansen niet verspelen aan deze jonge, gefortuneerde god.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Liquid in Breda, Hofman in Utrecht, weet er nog wel een paar, maar daar kom ik ook wel eens, dus die noem ik niet
as ifquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arme jij, straks durf je niet meer
Meer dat ik er vaak genoeg kom om bekend te zijn bij de bezoekersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Je wilt je kansen niet verspelen aan deze jonge, gefortuneerde god.
geen radioquote:
OK. Het is dat je niet representatief bent voor de rest van de vrouwelijke populatie, anders ging ik niet wekelijks maar dagelijks boodschappen doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar doelde ik inderdaad op. De supermarkt. Het werk. Als je een wandeling gaat maken.
Ik deed dagelijks boodschappen! Nu gaat dat wat moeilijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Het is dat je niet representatief bent voor de rest van de vrouwelijke populatie, anders ging ik niet wekelijks maar dagelijks boodschappen doen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga dus NIET voor Milf's, Filf's of hoe het gepeupel ook maar mag heten
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Je wilt je kansen niet verspelen aan deze jonge, gefortuneerde god.
quote:
Ach, over een paar weken patrouilleer ik in het gangpad met de babymelk. We komen elkaar dan wel tegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik deed dagelijks boodschappen! Nu gaat dat wat moeilijk
Ja eh, als ik op jou moet wachten... ik blijf niet eeuwig jong hequote:
Heul wel!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, als ik op jou moet wachten... ik blijf niet eeuwig jong he
Niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Oh, heet dat zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga voor de DILF. En dat dat kind dan op de creche zit of zo.
We schrikken niet van een beetje viezigheidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
Maar, wat is ook weer het voordeel van een vrouw met een kledder?
ja wat nou, ik heb toch actie ondernomen, kan ik er wat aan doe dat dat optreden pas eind v/d maand is?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Genoegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
Ik kom van de boer en rijd al vanaf m'n achtste paard. Argument weggeveegdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We schrikken niet van een beetje viezigheid
Genoeg? Vertelquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja wat nou, ik heb toch actie ondernomen, kan ik er wat aan doe dat dat optreden pas eind v/d maand is?
Ik ga borstvoeding gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, over een paar weken patrouilleer ik in het gangpad met de babymelk. We komen elkaar dan wel tegen.
In ander nieuws: Denk dat ik straks maar mijn eerste terrasje van het jaar ga pakken. Groots moment
Maar schat, je hoeft je niet meteen achtergesteld te voelen hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom van de boer en rijd al vanaf m'n achtste paard. Argument weggeveegd
dan kun je dus best ff wachtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, voor volgende maand ben ik vast nog niet oud
Gezellig rondstuiterende kinderen de volgende ochtend die je vragen of je hun nieuwe pappie bentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
quote:
Dat doe ik welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar schat, je hoeft je niet meteen achtergesteld te voelen hoor.
Als ik moet wachten tot de opvolgmelk dan duurt het me te lang hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga borstvoeding geven
Ik wacht even. Misschien volgende weekDan heb ik een "date"
Maar anders pas na de operatie
Geef je ze met liefde een schop?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezellig rondstuiterende kinderen de volgende ochtend die je vragen of je hun nieuwe pappie bent
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik welIedereen wil altijd maar Milf's, iets wat ik niet ben en en en
Ik ben het wachten waard!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik moet wachten tot de opvolgmelk dan duurt het me te lang hoor
date 2 staat op de agenda, dan is het niet tevergeefs >_<quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ff? Hoe lang wacht ik al niet tevergeefs op jou?
O dus dat je, als je daar behoefte ana hebt, dat wijf eens ff lekker vol kan scatten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We schrikken niet van een beetje viezigheid
Waar dan?quote:
Heuh, dat Milf's iedereen maar willen?quote:
Ik hou van rondstuiterende kinderenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezellig rondstuiterende kinderen de volgende ochtend die je vragen of je hun nieuwe pappie bent
Ik weet niet wat scatten is, ik heb een vermoeden, maar ik wil het eigenlijk niet wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus dat je, als je daar behoefte ana hebt, dat wijf eens ff lekker vol kan scatten?
Kom eens langs om het te bewijzen danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Ik lees hier alleen maar MILFMilf
Milf
Ik voel me gediscrimineerd en benadeeld omdat ik geen kledder heb
Wat juist een voordeel zou moeten zijn!
En hoeveel tijd zat er tussen date 1 (wat volgens jou geen date wasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
date 2 staat op de agenda, dan is het niet tevergeefs >_<
Whehe nee, dat het juist een deal breaker isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heuh, dat Milf's iedereen maar willen?
Noem je me nu 'dat wijf'?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus dat je, als je daar behoefte ana hebt, dat wijf eens ff lekker vol kan scatten?
Zou een MILF wel doen, maar niet ómdat ze kinderen heeft. Het is meer uit bewondering dat een vrouw na de bevalling er nog goed uit kan zien. En ik geef uiting aan de bewondering met sex.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Ik lees hier alleen maar MILFMilf
Milf
Ik voel me gediscrimineerd en benadeeld omdat ik geen kledder heb
Wat juist een voordeel zou moeten zijn!
Dat zal best, maar ik kan niet alles opzij zetten en maar blijven wachten. Ik gooi ondertussen wel een lijntje uit bij de cassière.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben het wachten waard!Maar zoek vooral verder.
Tuurlijk ben ik niet gelijk aan een Milf, ik heb geen aanhangsel voor de rest van m'n levenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom eens langs om het te bewijzen danik kan niet bepalen of jij gelijk bent aan een MILF.
dan maken deze paar weken ook niet zoveel meer uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En hoeveel tijd zat er tussen date 1 (wat volgens jou geen date was) en date 2?
Serieus?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zou een MILF wel doen, maar niet ómdat ze kinderen heeft. Het is meer uit bewondering dat een vrouw na de bevalling er nog goed uit kan zien. En ik geef uiting aan de bewondering met sex.
Relatie moet ik wel even goed over nadenken. Kinderen kosten veel geld en effort.
[..]
Dat zal best, maar ik kan niet alles opzij zetten en maar blijven wachten. Ik gooi ondertussen wel een lijntje uit bij de cassière.
Wijf, mokkel, heks, slet, gleufdier, broedkip, meid, hoer, baarmoeder-op-poten, zeurzeug, wandelend-voorplantingsmachientje, vrouw, godin.quote:
Sjonge, het zit je wel hoog he..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet gelijk aan een Milf, ik heb geen aanhangsel voor de rest van m'n leven
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wijf, mokkel, heks, slet, gleufdier, broedkip, meid, hoer, baarmoeder-op-poten, zeurzeug, wandelend-voorplantingsmachientje, vrouw, godin.
You name it, 'tis internationale vrouwendag!
"Mannenpap-opvangbak"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wijf, mokkel, heks, slet, gleufdier, broedkip, meid, hoer, baarmoeder-op-poten, zeurzeug, wandelend-voorplantingsmachientje, vrouw, godin.
spermacontainer?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn zonnetje he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, jij in combinatie met die zon, veeg me op!
quote:
Jamaar die zijn toch best unisex?quote:
Multi-species zelfsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Jamaar die zijn toch best unisex?
Nee, eigenlijk boeit het me geen flikkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sjonge, het zit je wel hoog he..
Nu al? En dat op stage... tsssskquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk boeit het me geen flikkerIk ben een beetje werk ontwijkend gedrag aan het vertonen
Ik heb niet zo best geslapen vannachtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu al? En dat op stage... tssssk
En niet eens zwanger!quote:
Dat weet ik wel zekerquote:
Ja inderdaad.. Behalve seks kan ik niets leuks bedenken om wakker over te liggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerGelukkig zijn er ook andere zaken waar een mens wakker van kan liggen
Laat mij er buiten, wil je?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk boeit het me geen flikkerIk ben een beetje werk ontwijkend gedrag aan het vertonen
Ik wil niet eens meer wakker liggen om seks, kun je nagaan hoe uitgeblust ik ben tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Behalve seks kan ik niets leuks bedenken om wakker over te liggen.
Er zijn homo's die er echt boos om kunnen worden als je dat roeptquote:
Wil ik best hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil niet eens meer wakker liggen om seks, kun je nagaan hoe uitgeblust ik ben tegenwoordig
Neequote:
In mijn geval was het dus door m'n extreme hoestenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Behalve seks kan ik niets leuks bedenken om wakker over te liggen.
De volgende keer niet verslikken dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn geval was het dus door m'n extreme hoesten
Jij bent een vrouw. je kan gewoon stilliggen en snoozen en hij doet de rest.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Wil ik best hoorMaar 's avonds ben ik best moe. En toch wil ik best wakker blijven dan
Ik zal het nooit mee doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De volgende keer niet verslikken dan.
Dat kan ik dus echt nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. je kan gewoon stilliggen en snoozen en hij doet de rest.
Kan. Voor een keertje. Niet te vaak lijkt me
Alsof "flikker op" ook nog maar in de verste verte iets met homo te maken hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn homo's die er echt boos om kunnen worden als je dat roept
Ik ken verhalen over vrouwen die ondertussen een bouquetreeks romannetje lezen.quote:
Ja, die verhalen hoor ik ook wel eens... Ik snap dat echt nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken verhalen over vrouwen die ondertussen een bouquetreeks romannetje lezen.
Ik ben 1x in slaap gevallenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die verhalen hoor ik ook wel eens... Ik snap dat echt nietIk ga zelf helemaal op in de seks, tenzij ik echt doodmoe ben, maar dan zeg ik dat ook bij voorbaat.
Ik ben nog nooit in slaap gevallen, maar wel minder actief geweest bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 1x in slaap gevallen
I blame the booooozzzze
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. je kan gewoon stilliggen en snoozen en hij doet de rest.
Kan. Voor een keertje. Niet te vaak lijkt me
Tjaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof "flikker op" ook nog maar in de verste verte iets met homo te maken hebt.
Pas als je zegt "Flkikker op flikker!" dan is het gemeen. Tenzij je gewoon 2 homo's bedoelt die opgestapeld liggen.
Ik ben ooit meerdere keren tijdens het beffen in slaap gevallen, werd ik wakker gemaakt en ging ik gewoon verderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in slaap gevallen, maar wel minder actief geweest bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ooit meerdere keren tijdens het beffen in slaap gevallen, werd ik wakker gemaakt en ging ik gewoon verder
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ooit meerdere keren tijdens het beffen in slaap gevallen, werd ik wakker gemaakt en ging ik gewoon verder
Wtfquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Dat je nou in slaap valt terwijl het bij je gedaan wordt... oke... dan lig je nl relaxed (ahum) te genieten. Maar tijdens het DOEN?
En ik zie nou ook helemaal jou zo voorover op die mossel met je gezicht, licht snurkend, wakker getikt worden en met zo'n slakkenspoor op je kin omhoogkijken met slaprige oogjes. "Hu? Wat? O... o ja... " *bef bef bef*
Ik miste je chocquerende posts al een beetje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Dat je nou in slaap valt terwijl het bij je gedaan wordt... oke... dan lig je nl relaxed (ahum) te genieten. Maar tijdens het DOEN?
En ik zie nou ook helemaal jou zo voorover op die mossel met je gezicht, licht snurkend, wakker getikt worden en met zo'n slakkenspoor op je kin omhoogkijken met slaprige oogjes. "Hu? Wat? O... o ja... " *bef bef bef*
Ja schaam jij je maar!quote:
Het is net alsof hij..uit ervaring spreekt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat Ang3l het vrij accuraat omschreef
Ja laat befverhalen maar aan Ang3l over!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat Ang3l het vrij accuraat omschreef
De oude snoeperdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja laat befverhalen maar aan Ang3l over!
Het is toch typisch dat hij het allemaal zo goed weet te verwoorden. Ik vind het verdacht. Verdacht, zeg ik je!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja laat befverhalen maar aan Ang3l over!
Nee, hopelijk een baan bij Google, net in een uur iets van 1000 woorden getypt?quote:
Ang3l is niet oud!quote:
Daar had ik geen tijd voor, wel een goede manier om nu te ontspannen trouwensquote:
Nee, want dan ben jij ook oudquote:
Daarom zoende hij met en vrouw!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l heeft een gespleten persoonlijkheid en de andere persoon is hetero!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik miste je chocquerende posts al een beetje.
Preciesquote:
Noem je me nu OUD??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
* Sting van to-do-lijstje schraptquote:
Of ik ben een kloonquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l heeft een gespleten persoonlijkheid en de andere persoon is hetero!
Dat jij er nu gelijk een waardeoordeel aan moet toekennen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* Sting van to-do-lijstje schrapt
Ja, problemen mee?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nu OUD??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja nee, terugkrabbelen heeft geen zin, wij oudjes zijn onverbiddelijk!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Dat jij er nu gelijk een waardeoordeel aan moet toekennen.![]()
Hier in A'dam zeggen we trouwens tegen iedereen ouwe
Heb jij een to-do lijstje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* Sting van to-do-lijstje schrapt
Hoe oud is Angel en hoe oud ben jij?quote:
Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, terugkrabbelen heeft geen zin, wij oudjes zijn onverbiddelijk!
*pakt een tetter, douwt hem in de pastamachine en legt wijsvinge rop de AAN-knop*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe oud is Angel en hoe oud ben jij?
Boeiend eigenlijk, stelletje ouwe bokken jullie
Alsof jij dat zou doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt een tetter, douwt hem in de pastamachine en legt wijsvinge rop de AAN-knop*
Sorry, wat zei je?
Jij ook al oud?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jongens jongens, geen rotzooi maken he! Opa Grrrrrrrr komt het niet opruimen hoor
Ligt eraan waarvanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken?
Zal ik een langspeelplaat voor je kopen?
quote:
Ik ben 3 maanden ouder geloof ik (mei 78)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe oud is Angel en hoe oud ben jij?
Boeiend eigenlijk, stelletje ouwe bokken jullie
Ouwequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben 3 maanden ouder geloof ik (mei 78)
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:19 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik het zo inschat.. Beatles? Rolling Stones? Elvis? Of uh.. Carpenters?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar... Jij ben ook oud. Waarom zou je dat dan doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:19 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik het zo inschat.. Beatles? Rolling Stones? Elvis? Of uh.. Carpenters?
Ik ben uit 80. Dat is een essentieel verschilquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar... Jij ben ook oud. Waarom zou je dat dan doen
Sept 78quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe oud is die dan wel niet?quote:
Oh, jij zit op het randjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben uit 80. Dat is een essentieel verschil
Don't. push. me. coz. I'm. close. to. the. edge.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Juni 1980 vind ik niet echt op het randje.
Januari 1980 wel
HA! Hier! Dus! KIJK!quote:
Je zal maar uit ' 78 komenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Juni 1980 vind ik niet echt op het randje.
Januari 1980 wel
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't. push. me. coz. I'm. close. to. the. edge.
Ja dat helpt hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Maar mijn jonge scharrels houden me jong!
(aiii, m'n rug)
*reutel, kuch* Gaat je niks aanquote:
Ach jawel, kijk dat je het niet tegen die guppies zegt oke, maar toch wel tegen mij?quote:
Ik zou er haast respect voor gaan hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dat heb je nog bijna de oorlog meegemaakt
Zelfs niet tegen jouquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach jawel, kijk dat je het niet tegen die guppies zegt oke, maar toch wel tegen mij?
Dat moet je voor mensen uit 80 ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er haast respect voor gaan hebben
De 80-jarige zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dat heb je nog bijna de oorlog meegemaakt
quote:
We hebben net besloten dat die nog net niet onder het noemertje oud vallen. Heb jij even pechquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben net besloten dat die nog net niet onder het noemertje oud vallen. Heb jij even pech
Het één sluit het ander niet uit, jongedamequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben net besloten dat die nog net niet onder het noemertje oud vallen. Heb jij even pech
Hoe was het eigenlijk, zo tussen de dinosauriers?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah toe, pleeeeease, pretty pleeeease...
Jij wilt het beste van twee werelden. Daar beginnen we niet aan hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit, jongedame
I only demand your respect, babyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt het beste van twee werelden. Daar beginnen we niet aan he
Ik las wereldoorlogenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt het beste van twee werelden. Daar beginnen we niet aan he
I wishquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah zeg nou! En nog een foto erbij om te kijken of je net zobent als Sean Connery
Heerlijk primitief. Mannen waren nog mannen, je had elke dag vleesch en af en toe werd je bruut een grot ingesleept voor wilde seks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk, zo tussen de dinosauriers?
WWII docu'squote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
National Geographic
Zo tussen de Dog Whisperer door fijne verhalen over Auschwitz
quote:
Ah, niks gemist dus. Dat gebeurt nog steedsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk primitief. Mannen waren nog mannen, je had elke dag vleesch en af en toe werd je bruut een grot ingesleept voor wilde seks.
Retour afzender, ontvanger onbekendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Yo, opdrachtgever die opdrachten van een ander naar mij stuurt. Top.
Ik nietquote:
quote:
Ja lul, had je mij mooi kunnen oppikken voor een rondje toerenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga juist weg
Ooh fuck! Ik had gisteren de accu van de Triumph moeten opladen! T is fucking mooi weer, nu kan ik niet open rijden
Nou, ik kan me anders nog goed herinnerten dat slaat-met-steen met af en toe achter het grotje nam hoor!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk primitief. Mannen waren nog mannen, je had elke dag vleesch en af en toe werd je bruut een grot ingesleept voor wilde seks.
Dat had dan zeker gekundquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lul, had je mij mooi kunnen oppikken voor een rondje toeren
I don't know why, but that turns me onquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I don't know why, but that turns me on
Probeer je nu je imago na het 'bef incident' weer op te vijzelen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zit in je genen, homo of nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk weer doordenken hoorquote:
Ja, maar als Yeti, als in een sneeuwmanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk weer doordenken hoor
Wat voor 'klusje' heeft ie gedaan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:54 schreef CherryLips het volgende:
jaaa klusjesman is weg, ik kan neusspray halen
Als ze nu neusspray moet gaan halen, zal het wel niet veel soeps zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat voor 'klusje' heeft ie gedaan?
Een gat gevuld met wit smeerselquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat voor 'klusje' heeft ie gedaan?
Dan zou ik aan mijn klusje kunnen beginnen bij hem zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:57 schreef STING het volgende:
[..]
Als ze nu neusspray moet gaan halen, zal het wel niet veel soeps zijn
Oh, ik dacht dat hij misschien een voeg vol gekit had ofzo.quote:
Het gat was wat groter dan dat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij misschien een voeg vol gekit had ofzo.
Iets zegt me dat je nu aan het lullen bentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, maar als Yeti, als in een sneeuwman
Ik ben wel een beetje netjes opgevoed he.
[ afbeelding ]
Je vertrouwen in mij is hartverwarmendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je nu aan het lullen bent
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef STING het volgende:
[..]
Probeer je nu je imago na het 'bef incident' weer op te vijzelen?
Mooi niet dus he
Het is gewoon kut als al je holtes vol slijm zitten en er van alles gaat ontsteken. Goed voor jezelf zorgen, lekkere warme douches, op tijd naar bed en genoeg slapen, dan ben je er het snelst vanafquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Het zit nu ook in m'n oren
Ik ben ook eens verkouden hoor, denk gelijk dat de wereld vergaat
Je kent me goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gewoon kut als al je holtes vol slijm zitten en er van alles gaat ontsteken. Goed voor jezelf zorgen, lekkere warme douches, op tijd naar bed en genoeg slapen, dan ben je er het snelst vanaf![]()
Paracetamol erbij voor symptoombestrijding indien nodig. En ipv neusspray kan je eigenlijk beter je holtes spoelen met een zoutoplossing. Wel wat meer werk dus ik verwacht ik dat je voor de neusspray gaat
Ik was ana het speedreaden en werd misselijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gewoon kut als al je holtes vol slijm zitten en er van alles gaat ontsteken. Goed voor jezelf zorgen, lekkere warme douches, op tijd naar bed en genoeg slapen, dan ben je er het snelst vanaf![]()
Paracetamol erbij voor symptoombestrijding indien nodig. En ipv neusspray kan je eigenlijk beter je holtes spoelen met een zoutoplossing. Wel wat meer werk dus ik verwacht ik dat je voor de neusspray gaat
With lovequote:
Liever zaad in de bek en poep op de stok?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik
Ben
Niet
Hetero
Het IDEE alleen al!
Je kwetst me! Ik zou zoiets smerigs toch nooit doen!?
Hmm. Je hebt dus niet soms de neiging om een kast in te kruipen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik
Ben
Niet
Hetero
Het IDEE alleen al!
Je kwetst me! Ik zou zoiets smerigs toch nooit doen!?
Ik heb daar niet eens tijd voorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koppiekrauwww!quote:
Neuh. Alleen om een vrouw te zoenen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:10 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm. Je hebt dus niet soms de neiging om een kast in te kruipen?
Dat hebben we allemaal wel eensquote:
Lorre koekje?quote:
Ik heb er vooral geen zin inquote:
Huismusjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er vooral geen zin in
En de klusjesturk is weg, dus nu mag ik gaan stoffen, stofzuigen en dweilen. Kijk mij daar eens zin in hebben!
Wie of wat is Tiger?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:18 schreef CherryLips het volgende:
En wanneer gaat Tiger nou open in Utrecht!
heerlijk...ik moet mijn kamer ook nog eens stofzuigenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er vooral geen zin in
En de klusjesturk is weg, dus nu mag ik gaan stoffen, stofzuigen en dweilen. Kijk mij daar eens zin in hebben!
Aah, daarom ken ik t dus nietquote:
Er hangen overal posters met jouw gezicht erop, met 'ze was okay'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:
CL hoe is t in Utrecht, mist Utrecht me al?
Ze was okayquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er hangen overal posters met jouw gezicht erop, met 'ze was okay'
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er hangen overal posters met jouw gezicht erop, met 'ze was okay'
een bekende van mij zei dat het echt een topfilm was en dat je hem moest zienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:30 schreef Cue_ het volgende:
gister the black swan gezien.. echt wat viel mij die tegen
Dito..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
een bekende van mij zei dat het echt een topfilm was en dat je hem moest zien
Het is ook een top filmquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
In de bios kijken. Dit is echt een film die je in de bios moet zien, vind ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef cafpow het volgende:
Dan moet ik hem toch maar eens van het internet afhalen
Dat geldt eigenlijk voor alle films.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de bios kijken. Dit is echt een film die je in de bios moet zien, vind ik.
ik heb nu alleen even geen geld voor de biosquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de bios kijken. Dit is echt een film die je in de bios moet zien, vind ik.
Nee. Absoluut niet. Bijna alle comedies, B-films en dat soort meuk kijk ik niet in de bios. Die koop ik ook niet op dvd, overigens, dus ik kijk ze helemaal nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk voor alle films.
Neuh. Voor komedies vind ik dat niete cht van toepassing eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welnee, er zijn plenty films die je gewoon helemaal niet moet zien, never!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoeveel waarde je echt aan de bios.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals deze?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, er zijn plenty films die je gewoon helemaal niet moet zien, never!
Die moeten ze in de ban doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:42 schreef STING het volgende:
[..]
Zoals deze?
http://www.imdb.com/title/tt1702443/
Ielquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:42 schreef STING het volgende:
[..]
Zoals deze?
Ik zie op SyFy ook constant films voorbij komen die je echt niet wilt zien. Ook niet als scifi-liefhebberquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:42 schreef STING het volgende:
[..]
Zoals deze?
De meeste arthouse/filmhuis films hoef ik ook niet persee te zien in de bios. Kan best op dvd thuis. Maar zodra er veel tieten schieten en helikopters inkomen, mooie 3D, flinke special fx etc... dan toch echt bios. Black Swan in de bios vanwege de bombastische muziek die er dan doorheen dreunt (en het feit dat een download nu misschien te crappy kwaliteit is om de subtiele sfx te zien).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoeveel waarde je echt aan de bios.
Ik persoonlijk hoef sommige films niet persé in de bios te zien.
Epic films zoals LotR wel of andere films waar het veel draait om hoe het eruit ziet. Voornamelijk A -films
Bij Black Swan gaat het denk ik voornamelijk om de "immersive" experience. Het is zo gefilmd dat je er door opgezogen moet worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meeste arthouse/filmhuis films hoef ik ook niet persee te zien in de bios. Kan best op dvd thuis. Maar zodra er veel tieren schieten en helikopters inkomen, mooie 3D, flinke special fx etc... dan toch echt bios. Black Swan in de bios vanwege de bombastische muziek die er dan doorheen dreunt (en het feit dat een download nu misschien te crappy kwaliteit is om de subtiele sfx te zien).
Nee, wij mannen snappen nogsteeds niet hoe we 'm omlaag moeten doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef Ang3l het volgende:
"Wat heeft 100 jaar vrouwenemancipatie opgevelerd?"
Geen ene FUCK, want ze snappen nog steeds niet hoe je een wc-bril omlaag moet doen!
Dat kan ik thuis ook wel, maar true, in de bios iets makkelijker.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef STING het volgende:
[..]
Bij Black Swan gaat het denk ik voornamelijk om de "immersive" experience. Het is zo gefilmd dat je er door opgezogen moet worden.
Snap ik heel goed hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, wij mannen snappen nogsteeds niet hoe we 'm omlaag moeten doen
Dus? Wij kunnen hem net zo makkelijk zelf omhoog doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik heel goed hoormaar dat kunnen ze zelf ook
Zij zeiken er altijd over, wij nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus? Wij kunnen hem net zo makkelijk zelf omhoog doen
Wat hier thuis niet hoeft, hij valt vanzelf weer![]()
Omlaag dan, toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zij zeiken er altijd over, wij niet(figuurlijk, wij wel letterlijk als ie omlaag is)
Dus: zij kunnen hem net zo makkelijk zelf omhoog doen
Nog stommer, ze verzinnen wel van die auto schoonmaak machines, maar geen auto omhoog/omlaag machine erin bouwen..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zij zeiken er altijd over, wij niet(figuurlijk, wij wel letterlijk als ie omlaag is)
Dus: zij kunnen hem net zo makkelijk zelf omhoog doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |