Nee ik haat jou.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Samen zullen wij de wereldzeeën bevaren.
Hjb kut.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:20 schreef Oostblokker het volgende:
jullie mannen zijn sletjes darom ging me ex vreemd had niet genoeg aan 1 kutje
aidsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:23 schreef Panzermaus het volgende:
Ah, we hebben weer een gefrustreerde maagd.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:28 schreef Oostblokker het volgende:
je weet zelf oostblokker maak elke topic good
je weet zelf oostblokker is een hoerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:28 schreef Oostblokker het volgende:
je weet zelf oostblokker maak elke topic good
hoerentettenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:31 schreef broodjeeimetui het volgende:
tetten voor je topic
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:27 schreef Oostblokker het volgende:
als het een plaatje is van een hoer van ander vrouw heb ik totaal geen problemen meee ik weet van mezelf ga geen domme halfnaakte fotos maken krijg al genoeg aandacht met kleren
Echt niet, super mannelijk juist:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Argument is verworpen, ik neukte haar gisteren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar. Sowieso zeer kwetsende opmerking. Echt absurd, hoor.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:25 schreef Oostblokker het volgende:
als ik singel ben doe ik met verhshillende jongens pools bosnich nederlands duits belgies iers engels zweeds kroaten slovenen denemarken behlave die afschuwlelijk latinos met hun oranje lelijke zonnebank kop nee dankje
eve afwisseling is niet erg
Onmogelijk. Houd op met die WALGELIJKE opmerkingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef Nitrouz het volgende:
Argument is verworpen, ik neukte haar gisteren.
Ja... hou op, anders vertel ik het aan mama...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk. Houd op met die WALGELIJKE opmerkingen.
Ontkenningsfasequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk, verworpen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Nog klappen gehad van je broers toen je lekkend thuiskwam nadat ik je een darmperforatie had geneukt?quote:
Rot op met je respectloze beweringen. Allemaal niet waar. Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:43 schreef Nitrouz het volgende:
Niks is onmogelijk, verworpen.
Ik kan mij nog steeds herinneren dat ik je moeder 50 euro gaf, en de rest kan je zelf bedenken.
Geen argumenten tegen te bedenken, alles wat ik schrijf is pertinent waar en bewezen.
Honger?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Rot op met je respectloze beweringen. Allemaal niet waar. Je weet niet waar je het over hebt.
Hihiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
deze nederlander maar wel aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |