Ben je niet nu al klaar?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:09 schreef utopie het volgende:
Hahahaha dit werk is te makkelijk om te poepen. Heb nu pauze en het is fucking koud hier
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Praat dan, anders moet ik zo lang luisteren naar deze muziek
Ochtendploeg zat vol. Nu moet ik elke dag van 11-15.00 is ook wel te doen. Maar wat is dit makkelijk manquote:
Pallets sorteren?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:13 schreef utopie het volgende:
[..]
Ochtendploeg zat vol. Nu moet ik elke dag van 11-15.00 is ook wel te doen. Maar wat is dit makkelijk manmag gewoon mp3 luisteren en smsen en fokken en naar buiten wanneer ik maar wil. Als het maar niet te gek word. Ik ga weer verder. Kusjes
Sorry, ik heb vakantie ik ben niet op mijn best nou. Ik had mijn schuifje nog naar de andere kant staan.quote:
Ik kan niet de hele tijd luisteren, maar het zal allemaal wel goed zijn hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sorry, ik heb vakantie ik ben niet op mijn best nou. Ik had mijn schuifje nog naar de andere kant staan.
Wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan niet de hele tijd luisteren, maar het zal allemaal wel goed zijn hoor![]()
Anders geeft lola je wel antwoord
Toch te hoog gegrepen voor jou dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:09 schreef utopie het volgende:
Hahahaha dit werk is te makkelijk om te poepen. Heb nu pauze en het is fucking koud hier
Dat is je strafquote:
Dat is onze prijsquote:
Link!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
ik heb een heul toffe rickroll gevonden
Ik ga hem draaien zodra ik weer draai.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Link!!
Er komt een film he. The chronicles of rick roll. Die wil ik zien
Hij moet gekickt wordenquote:
Watquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoor graseter heeeeeeeeeeeeeeel zachtjes
Dan moet je mic horen uitzettenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:30 schreef Graseter het volgende:
Ik hoor echt zo'n enorme echo bij mezelf.
Pink Floyd?quote:
Dat Miss Fatty nummer?quote:
In april pasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
Wel vrede hè, dragems heeft gisteren vrede gesloten met Whiskers, dus jullie ook vrede
Met wie? Andere LARPer?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
Wel vrede hè, dragems heeft gisteren vrede gesloten met Whiskers, dus jullie ook vrede
Oh dat mens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het meiske wat hij uitschold voor aidshoer enzo.
Retweetquote:
Ja ik moest iets zeggenquote:
Jij geeft DV opdracht om mij EN mijn zoon te bashen en dan verwacht je dat ik lief doe tegen je?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij geeft DV opdracht om mij EN mijn zoon te bashen en dan verwacht je dat ik lief doe tegen je?_!
Neehee!!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neehee!!
In April pas!!
Eerst moet hij naar The Wall. Dan staan we quitte![]()
Graseter, heb je iets van Mark Knopfler
Nah Tilburg is te ver weg voor een moordquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jij zo door gaat met huppel ben jij straks het eerste dode dier
Maar maar maar dit is een afspraak van onsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ik eis vrede nog voor mijn verjaardag. En daar mee uit.
Verjaardag volgend jaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ik eis vrede nog voor mijn verjaardag. En daar mee uit.
Vier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB MARK LIVE GEZIEN!!! LEKKER PUH!!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef Patje1987 het volgende:
Nog meer goede muziek en dan Dire Straits opzetten!
Amenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef Patje1987 het volgende:
Nog meer goede muziek en dan Dire Straits opzetten!
watquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
IK HEB HANS KAZAN EN MAGIC UNLIMITED LIVE GEZIEN
4 wat?quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet bashen op DS he![]()
Mijn papa die ons in de gaten houdt vanachter de hemelpoort keurt dit goed
Beter een homofiel dan een hemmofiel.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beter een homofiel dan een hemmofiel.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beter een homofiel dan een hemmofiel.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
Arme _Fanta was gisteren helemaal in shock.
Hij dacht dat ik me liet mishandelen door Popje.
Ze sloeg me live op de radio, maar dat wat een klap op mijn hand en die klonk door de mic nogal hard, zeker nadat ik heel hard AUW riepquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze sloeg me live op de radio, maar dat wat een klap op mijn hand en die klonk door de mic nogal hard, zeker nadat ik heel hard AUW riep
Doe niet zo stoer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze sloeg me live op de radio, maar dat wat een klap op mijn hand en die klonk door de mic nogal hard, zeker nadat ik heel hard AUW riep
Daarna ren ik hard wegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer.
Je durft hoerensoep ook alleen maar te zeggen vanachter een bijna gesloten deur
Haai! Was toch best gezellig weer hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Middag
jeetje wat heb ik gisteren dubbel gelegen van het lachen zeg![]()
Was echt topquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haai! Was toch best gezellig weer he
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ik ben half ziek, keelpijn, snotteren, branderige oogjes.
Ik ga even een paar dagen optijd slapen
Naisquote:
pfieuwww das nog te overzienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als het hier bij blijft ben ik er met 2 dagen wel van af.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop het maar![]()
En die jingle van Spaghettivreter is echt zo tof
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet straks naar Klazienaveen![]()
Daar wil je toch niet eens dood gevonden worden
Zoonlief moet ergens heenquote:
Jappenrickroll?quote:
En vanaf waar moet je komen dan?quote:
Emmen, ook al zo'n plaats waar je niet dood gevonden wil worden.quote:
Geniaalquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen, ook al zo'n plaats waar je niet dood gevonden wil worden.
Ik hoop dat ik doodga net na de seks die ik uiteraard niet in Emmen ga hebben. Ik ga heus geen kerel uitnodigen naar de ghetto
Die dame ziet eruit alsof ze veel haar op haar kut heeft.quote:
Ik ben gewoon te bang dat mn creepy buurman gaat aanbellen dat ie mee wil doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Gaat om de dame niet om de plaats toch
![]()
Ligt aan de dame natuurlijk, Carooltje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Gaat om de dame niet om de plaats toch
![]()
Japans, dus helemaal waar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die dame ziet eruit alsof ze veel haar op haar kut heeft.
ja maar huppel isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt aan de dame natuurlijk, Carooltje.
Thnx hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt aan de dame natuurlijk, Carooltje.
Ik weet niet hoe je eruit ziet, Huppel. En ik ken je niet. Dus ik oordeel niet over je.;)quote:
Op tijd voor de Fredrollquote:
Ik lijk op een walvisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet, Huppel. En ik ken je niet. Dus ik oordeel niet over je.;)
Popjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walvissen zijn best liev, toch?quote:
I'm a mean whalequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
Dit nummer doet me denken aan
[ afbeelding ]
Andy Fordham
Dik vond ik hem mooier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Je ziet hem nu alleen in beeld tijdens de Premier League, tussen het publiekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:28 schreef dockx het volgende:
[..]
Scheelde indd niet veel..
Briljante man.
Ja, hij is een jaar of wat terug bijna in elkaar gezakt vlak voor een dartwedstrijd, scheelde niet veel of hij was er geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]is dat echt dezelfde gozer?? Niet voor te stellen zeg
Ik lees net dat hij 25 biertjes dronk voor hij op het podium kwam...quote:who told him his liver was 75% dead and the other 25% was in bad shape and urged him to stop drinking alcohol immediately
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Mijn foto wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hey drakenkind.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, hij is een jaar of wat terug bijna in elkaar gezakt vlak voor een dartwedstrijd, scheelde niet veel of hij was er geweest.
Hij dronk serieus meer dan een krat bier per dag.
[..]
SHOCKING NEWSquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:33 schreef djkoelkast het volgende:
SHOCKING NEWS
Dragems woont in een rijtjeshuis
Middagquote:
Maar Dragems klinkt boers en heeft "polderinternet" dus ik had hem in een hutje op de hei verwacht. Niet in een rijtjeshuis.quote:
hoekhuisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:33 schreef djkoelkast het volgende:
SHOCKING NEWS
Dragems woont in een rijtjeshuis
ik zeg ook altijd tussen zwolle en almelo zit alleen boer volk. behalve dan raalte das echt te groot om er bij te horenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar Dragems klinkt boers en heeft "polderinternet" dus ik had hem in een hutje op de hei verwacht. Niet in een rijtjeshuis.
waarom verander je je ww niet. dan kan ez er ook niet inquote:
haha dafsen is ook een stuk kleiner dacht ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
Boterhamzakje woont serieus in een grote boerderijin the middle of nowhere
Klopt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
Boterhamzakje woont serieus in een grote boerderijin the middle of nowhere
Dan veranderd Ez mn email. Ik heb een mailadres van hem, die gebruik ik bij uhm sociale dienst en al die andere belangrijke instanties. Vond ik iets beter dan evilbiatch@???quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom verander je je ww niet. dan kan ez er ook niet in
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan veranderd Ez mn email. Ik heb een mailadres van hem, die gebruik ik bij uhm sociale dienst en al die andere belangrijke instanties. Vond ik iets beter dan evilbiatch@???
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef dragems het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Raalte
hahaha hier staat 120000 inwoners koeien
Het is toch ook neukd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Na even goed nadenken weet ik weer wat er in Raalte is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef dragems het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Raalte
hahaha hier staat 120000 inwoners
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is toch ook neukd?Arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt vast wel goedquote:
wat watquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Na even goed nadenken weet ik weer wat er in Raalte is.
hahahahahaquote:
ken alleen jaap stam. die mensen willen dicht bij zwolle wonen maar dan buiten af. ze zijn er meestal niet geborenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:40 schreef Graseter het volgende:
25% van de mensen die uit Dalfsen komen zijn bekende nederlanders.
salland automatisering is beterquote:
Dat is wel naisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:40 schreef Graseter het volgende:
25% van de mensen die uit Dalfsen komen zijn bekende nederlanders.
Koos Geerds, dichterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef dragems het volgende:
[..]
ken alleen jaap stam. die mensen willen dicht bij zwolle wonen maar dan buiten af. ze zijn er meestal niet geboren
Waarom staat BHzakje daar niet bijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Koos Geerds, dichter
Maikel Kieftenbeld, voetballer
Jeroen Krabbé, acteur, regisseur en kunstenaar
Ruud Lubbers, voormalig premier
Marion Lutke, televisiepresentatrice
Han Noten, politicus
Jaap Stam, voetballer
Barry Veneman, motorcoureur
Erben Wennemars, schaatser
Renate van der Zalm, televisiepresentatrice
Lenze L. Bouwers, dichter, schrijver
Die wonen er, zijn er niet geboren.
Jaquote:
Kutwinkel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb mijn videokaarten bij Azerty gekocht.
zijn er ook niet echt veelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Koos Geerds, dichter
Maikel Kieftenbeld, voetballer
Jeroen Krabbé, acteur, regisseur en kunstenaar
Ruud Lubbers, voormalig premier
Marion Lutke, televisiepresentatrice
Han Noten, politicus
Jaap Stam, voetballer
Barry Veneman, motorcoureur
Erben Wennemars, schaatser
Renate van der Zalm, televisiepresentatrice
Lenze L. Bouwers, dichter, schrijver
Die wonen er, zijn er niet geboren.
ga naar salland automatisering danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kutwinkel.
3x wat besteld, 3x geannuleerd omdat er dingen niet klopte.
Doe je navraag over precieze levertijd, geen enkel antwoord. etc.
niks is beter dan salland automatiseringquote:
Echt welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef dragems het volgende:
[..]
niks is beter dan salland automatisering
wat wat watquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb net gebeld: morgen komen mijn speeltjes hier binnen (als het goed is)
Ik ben gewoon de eerst in Nederland die ze krijgt
Of ligt er een banaan op je laptop??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond gromt naar mn laptop.
Ze vindt dit geen leuken muziekjen
Snel, vraag haleluja aan. Nonnenhont wil nonnenmuziek.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond gromt naar mn laptop.
Ze vindt dit geen leuken muziekjen
De nonnenhont vindt bananen lekkerquote:
Donequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Snel, vraag haleluja aan. Nonnenhont wil nonnenmuziek.
Waar is dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:55 schreef Nitrouz het volgende:
Nitrouz, schelden en beledigen doe je maar ergens anders. 48u.
JARRAGHH!!!
Welke dan?quote:
Die ken ik nietquote:
Omdat snuf. en raggast, je billenmaatjes, er niet zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef Nitrouz het volgende:
Wat een saaie mensen in het topic rond deze tijd zeg.
Depressief nummerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa le lu jah
ken je wel
Nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat snuf. en raggast, je billenmaatjes, er niet zijn?
Ja dat nummer is de afgelopen paar jaar vaker gecoverd dan de gemiddelde hoer neuktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa le lu jah
ken je wel
Kom jij mee met johanpolie 16 april?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Nee man, toetsdagen... DIE zijn hard
Wat is er 16 april?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij mee met johanpolie 16 april?
Zuipen in Emmenquote:
Bon Joviquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef dragems het volgende:
hallelujah zuigt. ook als bon jovi hem doet
Behalve als Myles Kennedy het zingtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef dragems het volgende:
hallelujah zuigt. ook als bon jovi hem doet
Wees gewaarschuwd!!!quote:
Pff, dat heb ik ondertussen... ff denken... al 4 a 5 meegemaaktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd!!!
Het is een sort of FOK!meet bij iemand thuis. Dat betekend dat Johanpolie zn broek NIET aanhoudt
mag ik ook komenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd!!!
Het is een sort of FOK!meet bij iemand thuis. Dat betekend dat Johanpolie zn broek NIET aanhoudt
Jij moet!!quote:
Dat weet ik nog nietquote:
hahah ja vorige keer had hij belooft hem aan te houdenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:06 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Wil je zó graag Mono's onderbroek zien?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet!!
[..]
Dat weet ik nog niet
hahahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik moet nu weg.
Geen idee hoe ik er moet komen en eerst mn zoon even wakker zien te krijgen
Klazienaveen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Even uitzoeken hoe ik in Klazienaveen moet komen
Hoezo slaapt hij nogquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik moet nu weg.
Geen idee hoe ik er moet komen en eerst mn zoon even wakker zien te krijgen
Hij is ziekquote:
Op een dinsdag?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:09 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Deed ik ook rond die leeftijd (12/13 toch?).
Laters, en beterschapquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is ziek![]()
Arm ding.
Maar doei doei
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:10 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Ik deed wel al aan rukken.
Huldequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:10 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Ik deed wel al aan rukken.
Das kut ja, vorige week ook toen lag ik gewoon de hele dag op bed slapenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is ziek![]()
Arm ding.
Maar doei doei
Ik ken nog iemand met een héle grote doosquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb geen zin meer in spullen inpakken, en de dozen zijn op
hallowquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand met een héle grote doos
http://www.geenstijl.nl/m(...)l_verb.html#commentsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:17 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
XD Hoe krijgt je dát voor elkaar?
Je lijkt daar op Diggity Dave manquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)l_verb.html#comments
bij de link van 'deze meneer' sta ik daar met zwarte pruik![]()
is die van pimp my ride ofzzoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je lijkt daar op Diggity Dave man![]()
[ afbeelding ]
Ja diequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is die van pimp my ride ofzzo
doeiiiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga verder met mijn troep in vuilniszakken doen..
tot later en anders over een paar dagen
boeiend boeiend interessant heeee hoe weet je dat allemaal. boek??? welk boek??????quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
Maar Daft Punk != Stardust.
Stardust is een groep van 3 man, waarvan 1 van Daft Punk.
Algemene muziekkennis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:22 schreef dragems het volgende:
[..]
boeiend boeiend interessant heeee hoe weet je dat allemaal. boek??? welk boek??????
lolquote:
Noh, ik weet weer weinig van rock.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij weet meer dan ik
Ik dacht dat ik veel kennis had opgedaan in mijn frs tijd
ik kon rond de kerst aardig meekomen met een top2000 quiz. net buiten top 5quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij weet meer dan ik
Ik dacht dat ik veel kennis had opgedaan in mijn frs tijd
Ik stond rond die tijd zelf op CS in A'damquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Noh, ik weet weer weinig van rock.
Ken je die gozer die rond 2000 altijd in de FRS stond op Amsterdam Sloterdijk? Dat was een heldIk kocht er altijd veel (en kreeg meestal korting
)
Ik kreeg ook altijd korting van Bas (Bart) die in Den Helder stondquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik stond rond die tijd zelf op CS in A'dam
maar zou best kunnen Ik heb zo'n beetje in elk filiaal gestaan in NH
Daar heb ik dan niet gestaan... want uithoekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kreeg ook altijd korting van Bas (Bart) die in Den Helder stond
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb ik dan niet gestaan... want uithoek
Heb wel een maand in julianadorp gewoond
pffff even denken .. even google-enquote:
x-zwinquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pffff even denken .. even google-en
Dit is niet apart. Dit is Vlaamse rapquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef sharr het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Aparte muziek speelt er nu.
Dat bedoel ik. Dat accent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is niet apart. Dit is Vlaamse rap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |