Ben je niet nu al klaar?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:09 schreef utopie het volgende:
Hahahaha dit werk is te makkelijk om te poepen. Heb nu pauze en het is fucking koud hier
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Praat dan, anders moet ik zo lang luisteren naar deze muziek
Ochtendploeg zat vol. Nu moet ik elke dag van 11-15.00 is ook wel te doen. Maar wat is dit makkelijk manquote:
Pallets sorteren?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:13 schreef utopie het volgende:
[..]
Ochtendploeg zat vol. Nu moet ik elke dag van 11-15.00 is ook wel te doen. Maar wat is dit makkelijk manmag gewoon mp3 luisteren en smsen en fokken en naar buiten wanneer ik maar wil. Als het maar niet te gek word. Ik ga weer verder. Kusjes
Sorry, ik heb vakantie ik ben niet op mijn best nou. Ik had mijn schuifje nog naar de andere kant staan.quote:
Ik kan niet de hele tijd luisteren, maar het zal allemaal wel goed zijn hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sorry, ik heb vakantie ik ben niet op mijn best nou. Ik had mijn schuifje nog naar de andere kant staan.
Wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan niet de hele tijd luisteren, maar het zal allemaal wel goed zijn hoor![]()
Anders geeft lola je wel antwoord
Toch te hoog gegrepen voor jou dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:09 schreef utopie het volgende:
Hahahaha dit werk is te makkelijk om te poepen. Heb nu pauze en het is fucking koud hier
Dat is je strafquote:
Dat is onze prijsquote:
Link!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
ik heb een heul toffe rickroll gevonden
Ik ga hem draaien zodra ik weer draai.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Link!!
Er komt een film he. The chronicles of rick roll. Die wil ik zien
Hij moet gekickt wordenquote:
Watquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoor graseter heeeeeeeeeeeeeeel zachtjes
Dan moet je mic horen uitzettenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:30 schreef Graseter het volgende:
Ik hoor echt zo'n enorme echo bij mezelf.
Pink Floyd?quote:
Dat Miss Fatty nummer?quote:
In april pasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
Wel vrede hè, dragems heeft gisteren vrede gesloten met Whiskers, dus jullie ook vrede
Met wie? Andere LARPer?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
Wel vrede hè, dragems heeft gisteren vrede gesloten met Whiskers, dus jullie ook vrede
Oh dat mens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het meiske wat hij uitschold voor aidshoer enzo.
Retweetquote:
Ja ik moest iets zeggenquote:
Jij geeft DV opdracht om mij EN mijn zoon te bashen en dan verwacht je dat ik lief doe tegen je?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij geeft DV opdracht om mij EN mijn zoon te bashen en dan verwacht je dat ik lief doe tegen je?_!
Neehee!!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neehee!!
In April pas!!
Eerst moet hij naar The Wall. Dan staan we quitte![]()
Graseter, heb je iets van Mark Knopfler
Nah Tilburg is te ver weg voor een moordquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jij zo door gaat met huppel ben jij straks het eerste dode dier
Maar maar maar dit is een afspraak van onsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ik eis vrede nog voor mijn verjaardag. En daar mee uit.
Verjaardag volgend jaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ik eis vrede nog voor mijn verjaardag. En daar mee uit.
Vier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB MARK LIVE GEZIEN!!! LEKKER PUH!!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef Patje1987 het volgende:
Nog meer goede muziek en dan Dire Straits opzetten!
Amenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef Patje1987 het volgende:
Nog meer goede muziek en dan Dire Straits opzetten!
watquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
IK HEB HANS KAZAN EN MAGIC UNLIMITED LIVE GEZIEN
4 wat?quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet bashen op DS he![]()
Mijn papa die ons in de gaten houdt vanachter de hemelpoort keurt dit goed
Beter een homofiel dan een hemmofiel.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beter een homofiel dan een hemmofiel.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beter een homofiel dan een hemmofiel.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
Arme _Fanta was gisteren helemaal in shock.
Hij dacht dat ik me liet mishandelen door Popje.
Ze sloeg me live op de radio, maar dat wat een klap op mijn hand en die klonk door de mic nogal hard, zeker nadat ik heel hard AUW riepquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze sloeg me live op de radio, maar dat wat een klap op mijn hand en die klonk door de mic nogal hard, zeker nadat ik heel hard AUW riep
Doe niet zo stoer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze sloeg me live op de radio, maar dat wat een klap op mijn hand en die klonk door de mic nogal hard, zeker nadat ik heel hard AUW riep
Daarna ren ik hard wegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer.
Je durft hoerensoep ook alleen maar te zeggen vanachter een bijna gesloten deur
Haai! Was toch best gezellig weer hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Middag
jeetje wat heb ik gisteren dubbel gelegen van het lachen zeg![]()
Was echt topquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haai! Was toch best gezellig weer he
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ik ben half ziek, keelpijn, snotteren, branderige oogjes.
Ik ga even een paar dagen optijd slapen
Naisquote:
pfieuwww das nog te overzienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als het hier bij blijft ben ik er met 2 dagen wel van af.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop het maar![]()
En die jingle van Spaghettivreter is echt zo tof
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet straks naar Klazienaveen![]()
Daar wil je toch niet eens dood gevonden worden
Zoonlief moet ergens heenquote:
Jappenrickroll?quote:
En vanaf waar moet je komen dan?quote:
Emmen, ook al zo'n plaats waar je niet dood gevonden wil worden.quote:
Geniaalquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen, ook al zo'n plaats waar je niet dood gevonden wil worden.
Ik hoop dat ik doodga net na de seks die ik uiteraard niet in Emmen ga hebben. Ik ga heus geen kerel uitnodigen naar de ghetto
Die dame ziet eruit alsof ze veel haar op haar kut heeft.quote:
Ik ben gewoon te bang dat mn creepy buurman gaat aanbellen dat ie mee wil doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Gaat om de dame niet om de plaats toch
![]()
Ligt aan de dame natuurlijk, Carooltje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Gaat om de dame niet om de plaats toch
![]()
Japans, dus helemaal waar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die dame ziet eruit alsof ze veel haar op haar kut heeft.
ja maar huppel isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt aan de dame natuurlijk, Carooltje.
Thnx hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt aan de dame natuurlijk, Carooltje.
Ik weet niet hoe je eruit ziet, Huppel. En ik ken je niet. Dus ik oordeel niet over je.;)quote:
Op tijd voor de Fredrollquote:
Ik lijk op een walvisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet, Huppel. En ik ken je niet. Dus ik oordeel niet over je.;)
Popjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walvissen zijn best liev, toch?quote:
I'm a mean whalequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |