Een vrouwke da nie skwirt....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:01 schreef kahaarin het volgende:
Haha, Aafke weer aan het Bavianen:
[ afbeelding ]
stampstampstampstampquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:01 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:04 schreef waxmask het volgende:
Ik denk alleen niet dat Karim in een dancescene zit in die Bollywood film...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:04 schreef waxmask het volgende:
Ik denk alleen niet dat Karim in een dancescene zit in die Bollywood film...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:01 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Ze voelt dat haar vriend niet weet waar die verzekerd is....maar verder kan ie iets wat niemand kan....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:04 schreef kahaarin het volgende:
Jo gecrashed of ze krijgt weer wat door:
[ afbeelding ]
het is en blijft een ridder he?! van vroegah!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Gister had iemand het erover dat Alex met zijn uitspraken om stoer te zijn zón 100 jaar achter loopt, ik zie nu dat dat ook voor zijn 'dans-moves' geldt.
Knap hoor, toch maar altijd die plank weten mis te slaan.
aka aandachtstekort, er werd te veel naar Aafke gekeken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze voelt dat haar vriend niet weet waar die verzekerd is....maar verder kan ie iets wat niemand kan....
Zelfs de beweging van Gerard om het haar achter zijn oren te doen, terwijl hij amper haar heeft!quote:
Heb jij patent op Alnix aangevraagd, of mag ik um ook gebruiken? ;-)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar het lukt weer net niet... Alnix...
Ah nee die heb ik gemist...hahahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfs de beweging van Gerard om het haar achter zijn oren te doen, terwijl hij amper haar heeft!
Poes hou je in he? Ik post niet mee maar ben der welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb jij patent op Alnix aangevraagd, of mag ik um ook gebruiken? ;-)
Geef het door!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij herhaalt het net zo vaak als zijn spannende verhalen... Dus wacht op de herkansingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:07 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Ah nee die heb ik gemist...hahaha
Hij kan gewoon heel slecht tegen z'n verlies, hij vertelde gister dat hij een kwartier moet bijkomen als 'ie verliest bij een spelletje. Ik verwacht dus dat alles nu wel weer goed is, vind 'm best leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Manisch....die gaat fade vandaag nog zeker 4 keer in en out...
Werk ze!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:08 schreef Urb het volgende:
Ben ervandoor, off to work.![]()
Had weinig zin maar ben toch behoorlijjk opgevrolijkt door dit zootje ongeregeld.
Sorry...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Poes hou je in he? Ik post niet mee maar ben der welBeetje om mij denken hoor
![]()
OMFGquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Poes hou je in he? Ik post niet mee maar ben der welBeetje om mij denken hoor
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Werk ze!![]()
[..]
Sorry...mijn schuld!
Afgelopen nacht was dat eigenlijk wel voorbij na zijn gesprek met Karim was hij er eigenlijk wel doorheen.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hoor ik kan gewoon naar buiten, maar ben hier nu eenmaal vaak...
Alnix is van mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Karim is vies.
He, dat had ik vandaag nog niet gemeld.
dat ze vies is? praat je in het heden ( wat je nu ziet) en denk je ook aan het verleden (wat we hebben gezien)quote:
Okay, je ziet je royalties tegemoet.quote:
Ja, zie je Alnix niet, die gaat helemaal los.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:17 schreef jesje1984 het volgende:
mijn god denken ze nu echt dat dat nu nog stoer is HAKKUHHH
Da hoort zo nie jonguh...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:18 schreef Stability het volgende:
broodje bakpau en een bounty uit de frituur
weet ik jonguh ! zooo hier word het ook ff warm hahaha alleen al van het kijkenquote:
Oh, dus jij bent nu mijn zaakwaarnemer?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Okay, je ziet je royalties tegemoet.
Over het nuquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dat ze vies is? praat je in het heden ( wat je nu ziet) en denk je ook aan het verleden (wat we hebben gezien)
Stond in het script.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:19 schreef Caland het volgende:
Maar iemand enig idee waarom ze opgesloten zijn?
Verbouwing, de wekelijkse ondertussen. Zullen wel weer wat clues het hok ingesjouwd worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:19 schreef Caland het volgende:
Nou, grappig dat je het vraagt, ze gaan dus vrijwillig drie maanden in een huis in de hoop er als laatste en dus winnaar uit te komen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:19 schreef Caland het volgende:
Okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |