Ik moet ook nog 6 weken wachtenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef wickie het volgende:
Ik moet nog 6 weken wachten.... Ik wil graag weten welk geslacht baby 2 gaat worden, ik wil mini kleertjes kopen![]()
Laat ik deze keer maar wel maat 50 goed inslaan
Heb ze toevallig deze week gemaild omdat ze in maat 50/56 alleen nog maar meisjes- of lelijke kleuren hebben en ze waren bezig met een nieuwe leverancier. Ze hopen zsm weer bijgevuld te zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Die gestreepte jumpsuitsZien er heerlijk comfortabel uit! Sowieso, jumpsuits
![]()
Zag ook heel mooie dingen bij Goodmoodkid, maar heel veel dingen zijn op dit moment niet te bestellen. Weten jullie of die site een beetje regelmatig wordt aangevuld?
Inderdaad alleen maar lelijke kleuren! Jammer dat ze geen indicatie kunnen geven, gelukkig heb ik nog even de tijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Heb ze toevallig deze week gemaild omdat ze in maat 50/56 alleen nog maar meisjes- of lelijke kleuren hebben en ze waren bezig met een nieuwe leverancier. Ze hopen zsm weer bijgevuld te zijn, maar konden geen tijdsindicatie geven helaas.
Ik heb die bovenste! ik had hem zo willen noemen het allerliefst maar dat kon ik hem echt niet aan doen vond ik!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:57 schreef Jeetjejom het volgende:
Hmm, vind deze misschien ook wel leuk:
[ afbeelding ]
of..... deze:
[ afbeelding ]
(alleen de naam al, Volkevagn)
Hier precies hetzelfde! ok, 79 cm was Wolfquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
R draagt broekjes maat 80 en shirts maat 86. Hij was een ruime week geleden 80 cm lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |