abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:35:35 #201
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_93879175
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef wickie het volgende:
Ik moet nog 6 weken wachten.... Ik wil graag weten welk geslacht baby 2 gaat worden, ik wil mini kleertjes kopen *O*
Laat ik deze keer maar wel maat 50 goed inslaan :')
Ik moet ook nog 6 weken wachten :{w En ondertussen kwijl ik bij dit topic :9~
Oude (on)bekende.
pi_93879221
Incantrix, dat broekje! O+

Ik zag vandaag in de supermarkt een klein jongetje in een grijze maillot met rode regenlaarsjes eronder. Hij had vast op het KDV zijn broek en schoenen ondergepoept ;) Het stond zo cute! Die schetige X-beentjes O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93881235
Deze voor Lena O+ (Kiddiffit)

Broertje van Mette O+ Wel maat 56... (de jumpsuits komen van Kiddiffit en Pimpyourkids)

Broertje of zusje

O+

Niels had zoiets, maar dan met een zwart uiltje

Dit is de enige in maat 50
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93892648
Ik vind deze schattig als eerste pakje:

Hmm kan hem niet plakken. Zo dan:

Oh, shoot, geen maat 50.
pi_93893074
Bodpa en Twinkly, wat een mooie pakjes!!! Ja, naar zoiets ben ik opzoek. Heb al gemerkt dat maatje 50 soms best moeilijk is voor zulke pakjes. En Mette had eigenlijk in het begin nog een maatje kleiner.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:04:36 #206
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_93893098
Bodpa, die had ik ook een paar weken geleden al in m'n winkelwagentje gegooid. Toen zag ik ook ineens dat er geen maatje 50 van was. Hij is echt leuk hè. O+
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:18:10 #207
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93893250
Ik mis ook nog altijd een eerste pakje! Ik vind het uilenpakje wel heel cute hoor! En stiekem wil ik vragen of ze me niet kunnen zeggen wat het geschat gewicht is! Krijg nu steeds te horen dat alles oké is.
Jorja was 3 maanden toen ze haar 'eerste' pakje aanhad :O
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_93893577
Uiltje O+

Hebben ze bij Prenatal niets leuks momenteel? Deze twee pakjes komen gewoon daar vandaan en zijn maatjes 50.

donderdag 10 maart 2011 @ 09:45:13 #209
238474 Jeetjejom
pi_93894871
Ik ga eens even in de webshop kijken van prenatal. Maar ben zo bang voor die standaardpakjes als eerste pakje, mijn baby'tje is niet standaard, die is heel speciaal en moet ook een speciaal pakje krijgen (alsof het iemand iets boeit, maar goed)
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:50:24 #210
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_93895028
Die gestreepte jumpsuits O+ Zien er heerlijk comfortabel uit! Sowieso, jumpsuits O+

Zag ook heel mooie dingen bij Goodmoodkid, maar heel veel dingen zijn op dit moment niet te bestellen. Weten jullie of die site een beetje regelmatig wordt aangevuld?
Oude (on)bekende.
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:52:24 #211
238474 Jeetjejom
pi_93895091
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Die gestreepte jumpsuits O+ Zien er heerlijk comfortabel uit! Sowieso, jumpsuits O+

Zag ook heel mooie dingen bij Goodmoodkid, maar heel veel dingen zijn op dit moment niet te bestellen. Weten jullie of die site een beetje regelmatig wordt aangevuld?
Heb ze toevallig deze week gemaild omdat ze in maat 50/56 alleen nog maar meisjes- of lelijke kleuren hebben en ze waren bezig met een nieuwe leverancier. Ze hopen zsm weer bijgevuld te zijn :(, maar konden geen tijdsindicatie geven helaas.
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:57:49 #212
238474 Jeetjejom
pi_93895272
Hmm, vind deze misschien ook wel leuk:

of..... deze:

(alleen de naam al, Volkevagn _O_ )
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:59:18 #213
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93895307
Hee dat laatste pakje (met streepjes) had Noortje ook, stond 'r voor geen meter dus 1 keer aan gehad voor de foto.

Die jumpsuitjes, heel schattig.

Na het wollen jurkje van gister heb ik 'r toch maar wat anders aangedaan. Ik weet het niet, zo is het helemaal een clowntje, en de carnaval was al voorbij.

Ik hou van grijs! En spijkerbroekjes, dan is ze zo stoer.
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:01:04 #214
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_93895366
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]

Heb ze toevallig deze week gemaild omdat ze in maat 50/56 alleen nog maar meisjes- of lelijke kleuren hebben en ze waren bezig met een nieuwe leverancier. Ze hopen zsm weer bijgevuld te zijn :(, maar konden geen tijdsindicatie geven helaas.
Inderdaad alleen maar lelijke kleuren! Jammer dat ze geen indicatie kunnen geven, gelukkig heb ik nog even de tijd ;)
Oude (on)bekende.
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:10:05 #215
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93895588
Zo had ik voor Anna een pakje van Molo. Vind ik écht een heel leuk merk. En ze blijven ook heel mooi. Morris heeft het alleen nooit aangehad, want die was te groot.

Ik keek even op de site en ik vind deze echt grappig:

Ik had voor Anna en Morris als eerste pakje een Krokodillen-pak van Carters (beiden uit New York). Ik heb van Anna geen foto bij de hand, van Morris wel:
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93896533
oh Morris O+ zn mooie mond is daar al herkenbaar aanwezig! <3

Ik had voor allebei de dametjes pakjes van de H&M.
Jeetjejom ik had gewild dat ze mij ook een indicatie van t gewicht hadden gegeven, dan had ik ook een maat 56 gehaald ipv dit pakje. Het paste wel maar ze heeft het maar 1 keer aangehad. Elin was beduidend zwaarder dan Amélie (die ook niet heel licht was op zich :P )

van Amélie

en van Elin

En ik heb net een hele doos maat 50/56 verkocht en ingepakt; heel raar om die kleertjes zo weg te doen wel, ben er toch best wel aan gehecht merk ik. Maar t is goed, bij een volgend kindje wil ik nieuwe dingen, ik ben er nu wel op uitgekeken.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93896759
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:57 schreef Jeetjejom het volgende:
Hmm, vind deze misschien ook wel leuk:
[ afbeelding ]

of..... deze:
[ afbeelding ]
(alleen de naam al, Volkevagn _O_ )
Ik heb die bovenste! ik had hem zo willen noemen het allerliefst maar dat kon ik hem echt niet aan doen vond ik!
Nu noem ik hem zo als bijnaam dus ik moest het bijpassende pakje ook hebben.
Hij is heerlijk zacht en leuk :Y O+
pi_93896765
Inderdaad zeg, wat is Morris al herkenbaar Morris op die foto!

Huup, dat eerste pakje van Elin, écht mooi! Jammer dat ze het maar één keer kon dragen. Hoewel, dan blijft het wel echt speciaal dat eerste pakje.
pi_93897193
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
R draagt broekjes maat 80 en shirts maat 86. Hij was een ruime week geleden 80 cm lang.
Hier precies hetzelfde! ok, 79 cm was Wolf
Denk dat hij komende maanden nog wel in mt 80 blijft van broeken.
Dus die broekmaat 92 of 98 van Stef lijkt :o :D
Enorm leuk dat broekpakje O+ O+

Oeh wickie, kan me helemaal voorstellen dat je hetgeslacht weten wilt.Spannend hoor!
Erg leuk die pakjes die hier voorbij komen

Wat was Niels al meteen echt onmiskenbaar Niels! O+ en erg leuk pakje.Uiltjes zijn cool
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93897399
Ik vind Niels en Morris allebei ook al sprekend op zichzelf lijken op die foto's. :+ O+
pi_93898308
Oh Niels en Morris, in jumpsuits! Wat een leuke jongetjes waren het al meteen zeg!

Ik was niet zo'n fan van GMK, ik vond het niet prettig om het aan te trekken bij mijn jochie. Maar Wooden Buttons vond ik erg mooi. En deze van de H&M was ook in maat 50:
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:03:01 #222
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93899504
Ahhh Ko! O+
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93907018
Er bleek hier een villa happ outlet te zijn tot zaterdag, was alleen al sinds vorige week. Toch even wezen kijken, was niet veel meer helaas maar toch nog 3 dingen gekocht

Wit/beige shirt voor Jelle in 74, roze en witte voor Lotte. Nog niet super goedkoop trouwens, hiervoor was ik 13,95 kwijt.
Het roze shirt vind ik erg leuk!
pi_93908832
Dit was het eerste pakje van mijn mannetje. Heb alleen geen foto van de eerste dag waar het pakje in zijn geheel te zien is. Het is van 4funkyflavours.

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_93913005
ahw puck en ko O+ O+

Ik ben blij, heb bij zeeman net voor wêhnag 2 hemdjes voor de zomer en een joggingbroek voor Amélie gekocht en 3 zachte broekjes voor Elin *O*
totaal geen boeiende aankoop, maar wel precies wat ik zocht en aardig voor mn portemonnee :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')