abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2011 @ 15:13:32 #126
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_94421175
Op je iphone App zit die functie dus niet.. Op webmail volgens mij wel, mar ben niet zeker.

maar: Als je het juiste adres hebt ingevuld en je krijgt geen bericht dat het niet is aangekomen, kun je ervan uitgaan dat het bericht is ontvangen.
pi_94516185
E moeder heeft me zo'n doorstuurmailtje gestuurd paar weken geleden.
Nu heb ik al die mailtjes naar die adressen gestuurd.
Denk dat het vrienden zijn ofzo.
Is niet zo netjes, maar moeten ze maar wat laten horen
pi_94516873
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef lipper het volgende:
:o U boefje...... _O-

Maar laat het dan wel hierbij, ik bedoel ga niet die misschien vrienden verder meer belasten met jouw shit :)
pi_94517198
Nee wil ze alleen van hun voetstuk duwen
pi_94517369
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef lipper het volgende:
:o _O-

Verdient ze ook dubbel en dwars, maar ik denk dat je het wat mails betreft beter hierbij kan laten inderdaad. Sterkte in ieder geval, je hebt het niet makkelijk gehad.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_94518005
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef lipper het volgende:
Nee wil ze alleen van hun voetstuk duwen
Dat gaat wel lukken zo _O-
pi_94521889
Ja die zal wel ff pissig zijn
pi_94589063
Nou geheel onverwacht heb ik een reactie van mijn broer waar ik best blij mee ben.
Ga hem zo een mail sturen om af te spreken.

rick.

Voor mij ben je niet dat kereltje dat geld jatte maar je bent me broertje dat maar geen contact zocht met mij /ons
Ik wist niet waar je was je liet ook niks van je horen ik heb het altijd afgevraagd aar is hij ze hebben zelf nog iemand ingehuurd om je op te sporen.
wat je tegen Jlle en Lore eb kan ik me wel wat bij voorstellen maar mensen veranderen jij bent ook wijzer en ouder geworden en niemand is perfect het is nooit gemakkelijk geweest nog steeds niet en ja met heel veel dingen vind ik dat je gelijk heb dat geef ik ook toe heb zelf ook heel veel dingen waar ik mee zit.
Maar het is nog niet te laat rick
Graag zou ik het contact willen herstellen aan gezien dat je de laatse xxx bent die ik ken (want die vader van ons heb ik meer dan 10 jaar niet meer gezien weet niet eens of hij nog leeft)
Mijn deur staat ook open voor je en als je het leuk vind kunnen we een keer iets gaan drinken
woon je niet meer in adam?waar werk je weet wel dat je op een kraan draait
rick denk erover na we kunnen opnieuw beginnen als je daar behoefte aan heb dan hoor ik dat graag

xxx

[ Bericht 1% gewijzigd door Re op 25-03-2011 10:33:40 (even wat privacy gegevens verwijderd) ]
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:08:55 #134
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94589357
Ja, dat is idd een hoopgevend mailtje. Een zekere mate van erkenning en een uitnodiging om opnieuw te beginnen. :Y
The view from nowhere.
pi_94590697
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 10:08 schreef deelnemer het volgende:
Ja, dat is idd een hoopgevend mailtje. Een zekere mate van erkenning en een uitnodiging om opnieuw te beginnen. :Y
Ja zeker ben er ook blij mee.
Ben nu een mailtje terug aan het schrijven. Maar ben al een paar keer overnieuw begonnen. Ik begin meteen me ouders weer af te knallen.
En zie het wel als een uitgestoken hand, want ik ken mijn broer en dit is een moeilijk mailtje geweest voor hem.
Ik wil het daarom wel een beetje positief houden
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:53:56 #136
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_94590935
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef lipper het volgende:

[..]

Ben nu een mailtje terug aan het schrijven. Maar ben al een paar keer overnieuw begonnen. Ik begin meteen me ouders weer af te knallen.
En zie het wel als een uitgestoken hand, want ik ken mijn broer en dit is een moeilijk mailtje geweest voor hem.
Dat klinkt beter. Vraag gewoon hoe het met hem gaat etc.

Zou als ik jou was ook geen mailtjes meer sturen naar je ouders. Je gaat zitten wachten op antwoord dat je niet krijgt, dan raak je nog bozer en weer teleurgesteld. Het klinkt lullig maar jij moet wat van je leven zien te maken en of je ouders nu wel of niet lekker in een villa wonen, tja, daar heb jij niets mee te maken. En al zouden ze je geld sturen, het is geen erkenning voor hoe ze gehandeld hebben en blijf jij toch met dat rotgevoel zitten. Richt je op het positieve en in dit geval op je broer.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:01:04 #137
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94591220
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef lipper het volgende:

[..]

Hij heeft echt zijn best gedaan. Het is een evenwichtig en heel welwillend mailtje. Het is idd niet het moment om het probleem nogmaals uit te leggen. Je broer heeft natuurlijk om minder schuld, want hij was ook maar een kind. Zonde om het te verzieken.

Op zijn plaats lijkt me:
- aangeven dat je blij bent met zijn reaktie
- dat je het contact met hem graag wilt herstellen
- onderstreept het door belangstelling te tonen.
The view from nowhere.
pi_94591642
Ik heb dit terug gestuurd

Nou ik ben blij met je mailtje, en we moeten maar een keer afspreken.
Ik snap dat mensen veranderen maar als ik hun mailtje lees krijg ik nou niet het idee dat ze ermee zitten. En dat ik nu niks meer hoor vind ik helemaal erg want dan hebben ze gewoon schijt aan mij.
Ik weet dat ze zich totaal niet kunnen inleven in een ander, maar dat gaan ze maar leren.
Iedere keer heb ik het contact verbroken omdat ze me iedere keer weer teleurstellen. Altijd mooie praatjes , maar er is nog nooit iets van gekomen.
Papa leeft nog wel, hij woont tegenover de basiliek in dat oude klooster. Me ex heeft een vriendin die de dochter is van zijn vriendin. Dus ik hoor nog wel eens wat en hij wordt nog steeds de kroeg uitgedragen.
Ik wil ook echt het contact herstellen maar dan moeten ze zich niet zo arrogant opstellen En openstaan voor kritiek, maar die kans lijkt me heel klein

Gr. Rick
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:18:15 #139
42366 Staal
pi_94591756
Je hebt niet 1 keer gevraagd naar je broer. :{.
Un certain jeune homme
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:19:13 #140
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94591788
Ik vind het geen goed mailtje. Te verongelukt en eisend. Je bent natuurlijk nog woedend. Maar uit die woede niet naar je broer op het moment dat hij toenadering zoekt. Alles op zijn tijd. Het is moeilijk om met iemands woede en verwijten om te gaan. Zo breek je het af.
The view from nowhere.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:26:45 #141
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_94592096
Nee niet doen!! Hier heef je broer helemaal niets aan, het gaat nu om HEM, niet om je ouders!! Dat kun je altijd samen gaan bespreken, en dan alsnog niet via de mail.

Vraag hoe het met hem gaat, dat je enorm blij bent dat hij contact zoekt, geef aan dat je woedend bent en dit niet op hem wil botvieren, maar dat hij erop voorbereid moet zijn dat jij je ei kwijt moet, en dat je graag zijn kant wil horen. Je verstikt hem nu (ook) in jouw woede en verdriet, hij kan er NIETS mee!!
pi_94592810
Ja ik heb dit er achteraan gestuurd

Ik las net het mailtje terug en was wel erg negatief allemaal.
Ik ben echt blij met je mailtje, ik ben alleen echt boos en gefrustreerd vandaar dat het zo negatief is.
Buiten het gezeur wat ik met hun hebt gaat het redelijk goed.
Ben net een paar maandjes uit de schulden.
Werk gaat ook goed, zit op een project in Brielle op een kleine rupstorenkraan .
Jij nog steeds op de vrachtwagen?
Ik woon in Alphen aan de langs het water.
Hoe gaat het verder bij jou?

Gr. Rick
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:47:32 #143
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_94592969
Super!! Nu houd je het contact in elk geval gaande, de rest komt, echt!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:49:35 #144
42366 Staal
pi_94593057
Dat is echt stukken beter! Niet vergeten om interesse te blijven tonen. Zou toch leuk zijn als je goed contact krijgt met je broer.
Un certain jeune homme
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:52:58 #145
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94593170
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef Swiffer het volgende:
Nee niet doen!! Hier heef je broer helemaal niets aan, het gaat nu om HEM, niet om je ouders!! Dat kun je altijd samen gaan bespreken, en dan alsnog niet via de mail.

Vraag hoe het met hem gaat, dat je enorm blij bent dat hij contact zoekt, geef aan dat je woedend bent en dit niet op hem wil botvieren, maar dat hij erop voorbereid moet zijn dat jij je ei kwijt moet, en dat je graag zijn kant wil horen. Je verstikt hem nu (ook) in jouw woede en verdriet, hij kan er NIETS mee!!
Goed advies. Het tweede mailje is ok.
The view from nowhere.
pi_94593742
Ja zodra ik eraan denk komen er zoveel dingen naar boven die ik kwijt wil.
Als het moet kan ik een heel boek schrijven.
Maar ben er wel echt blij mee.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:19:20 #147
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94593989
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:11 schreef lipper het volgende:
Ja zodra ik eraan denk komen er zoveel dingen naar boven die ik kwijt wil.
Als het moet kan ik een heel boek schrijven.
Maar ben er wel echt blij mee.
Dat is begrijpelijk. Zoek daarvoor andere kanalen, zoals een therapie groep, of idd het voor jezelf opschrijven. Maar naar de mensen die je graag bij je wilt houden, moet je leren het te doceren. Want de ander kan er namelijk niets mee doen. Die voelt zich onmachtig. Je kunt ook leren erover te praten zonder de ander te veel te belasten. Het maakt veel uit hoe je erover praat.
The view from nowhere.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:19:23 #148
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_94593993
Schrijf dat boek!! Schrijf het vooral voor jezelf op, misschien helpt het beter relativeren en verwerken, en je kunt t,.z.t. een bal bij je broer op gooien, of hij dan interesse heeft om jouw 'boek' te lezen?
pi_94596189
Nou ik heb een gevoel dat hè niet meer goedkomt met me ouders.
Kreeg een mailtje terug van me broer:

Nou woon in nieuw vennep met mas heb per 1april een nieuwe job ga op buitenland rijden coor een bedrijf in beverwijk heb zelf ook gelul met jelle hij beheerde de erfenis van mas en haar zusje bijna een ton en dat is weg ingebroken zeg hij verder heb ijk een belasting schuld van 30duizend omdat ik een bedrijf op mijn naam had van jelle en voor de rest heb ik al een jaar nix meer gehoord van lore alleen jelle die belt ze kunnen dood vallen maar het geld moet terug daar voel ik me zo kut om kan ze niet meer in de ogen aan kijken en jelle heb er schijt aan ongelofelijk soms kan ik het niet geloven het was allemaal niet perfekt hoor

Micha
pi_94598680
Ik ben echt helemaal in shock

[ Bericht 46% gewijzigd door lipper op 25-03-2011 14:44:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')