quote:Op maandag 21 maart 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het een beetje mee zit rij ik begin van de maand in onze autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet dat je eerst hier toestemming moet vragen voordat je de weg op gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede keusquote:Op maandag 21 maart 2011 13:29 schreef Ener-G het volgende:
Die van mij gaat na de zomer weg, en als het een beeetje meezit een iets jongere civic coupe voor terug. En dan misschien ook een honda op 2 wielen. Wat voor een?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Toestemming vragen?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat je eerst hier toestemming moet vragen voordat je de weg op gaat?
[..]
Goede keus. Wat voor een?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh ik ben ergens rond kwart voor 6 afgetaaid, viel zowat om van de slaap. Was wel gezellige bendequote:Op maandag 21 maart 2011 14:09 schreef Bart het volgende:
Ik stond afgelopen zaterdag trouwens goed achter de bar.
Samen met Malou, Sietske en Jorien.
Dat waren mijn Angels.
Was het nog laat geworden Rene?
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toestemming vragen?voor ik in Alkmaar mag rijden?
Gelukkig heb ik er al eerder gereden
Nee, niet voordat je in Alkmaar mag rijden, maar voor je überhaupt mag rijden. Ik kom ook nog wel eens buiten Alkmaar namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Zondag ook nog weer? Dat trek ik echt nietquote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Euh ik ben ergens rond kwart voor 6 afgetaaid, viel zowat om van de slaap. Was wel gezellige bendeGisteravond nog last-minute wezen schieten bij The Fuse nadat ze me getweetbombed hadden
was leuk, ondanks de gare opkomst (en publiek, hou je bek eens als de band speelt
)
Tijdens het eerste nummer van de 'hoofdact' (een hele slechte coldplay coverband) naar huis gegaan omdat het echt te laat werd, en ik vandaag weer vroeg op moest.
Als ik slaag heb ik toestemmingquote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, niet voordat je in Alkmaar mag rijden, maar voor je überhaupt mag rijden. Ik kom ook nog wel eens buiten Alkmaar namelijk.
Pittige rit, maar moet prima te doen zijn in een Accord!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef Bart het volgende:
Oh ik dacht dat jij ook een accord had gehad...
Nou ja, die van mij gaat wat van de wereld zien in juni. 5000km door Oost-Europa staat op de planning...
Om auto te mogen rijden ja, maar niet op de openbare wegquote:
Te luxe? Hoe kan datquote:Op maandag 21 maart 2011 23:49 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Pittige rit, maar moet prima te doen zijn in een Accord!
Is die auto niet wat te luxe voor oost europa?
En wie houdt me tegen? Jij?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Om auto te mogen rijden ja, maar niet op de openbare weg.
Niet zo moeilijk hoor... Accupool is zo losgehaaldquote:
En jij denk dat ik die zelf niet terug kan zettenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor... Accupool is zo losgehaald.
Hij is net zo oud als alle andere auto's daarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:57 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Oost europa? zo`n mooie auto in de arme landen?
Niet als je het niet weet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En jij denk dat ik die zelf niet terug kan zetten
Ik weet meer dan jij denktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij is net zo oud als alle andere auto's daar.
[..]
Niet als je het niet weet.
Welneex, want dan had je allang gezegd dat ik de motorkap toch niet open krijg zonder sleutel.quote:
Maar hij is wel 10x mooierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij is net zo oud als alle andere auto's daar.
[..]
Niet als je het niet weet.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Welneex, want dan had je allang gezegd dat ik de motorkap toch niet open krijg zonder sleutel.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wordt jouw vrouw wel eens moe van jou? Ik kan me dat best wel eens voorstellen...
Met regelmaat, hoezo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wordt jouw vrouw wel eens moe van jou? Ik kan me dat best wel eens voorstellen...
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |