Drommels, drommels en nog eens drommelsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Oh Bassie en AdriaanDat heb ik nooit gekeken
ja uh dat gebeurt dus ook niet echtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan je dan OOIT fatsoenlijk opgroeien?
dat kennen we hier alleen van de 2e generatiequote:
Oh okee. Ik moest even die kleine opvoedenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:31 schreef Barretje80 het volgende:
Fles.. je hebt je kans gehad.. nu ga ik me aankleden hoor...
Owquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kennen we hier alleen van de 2e generatie
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Ik moest even die kleine opvoeden
op deze manier komt er nooit een tweede kleine ...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Ik moest even die kleine opvoeden
quote:
Jij kijkt nooit naar de PI's?quote:
Ga je toch eerst heel hard oefenenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
op deze manier komt er nooit een tweede kleine ...
en wat als ik er wel naar kijk en nog steeds die smiley wil posten??quote:
maar ik voel zo'n afstandquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je toch eerst heel hard oefenen
Toch maar een keer doen, dat vond ik op mijn 21ste nog geniaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Oh Bassie en AdriaanDat heb ik nooit gekeken
Dan moet je jouw PI misschien ook aanpassen en anders is het ook goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat als ik er wel naar kijk en nog steeds die smiley wil posten??
Laat volwassen geworden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch maar een keer doen, dat vond ik op mijn 21ste nog geniaal
Je bent nog steeds niet volwassen?quote:
Dat blijft geniaal op elke leeftijdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch maar een keer doen, dat vond ik op mijn 21ste nog geniaal
neuken??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ik moet helemaal niks!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan moet je jouw PI misschien ook aanpassen en anders is het ook goed
Ik was vroeger bang van Bassiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |