Als je nu gaat eten welquote:
Ik wacht tot collega's terug zijn uit meeting, dan is het hier lunch.quote:
die heb ik al opquote:
Oh, nu al? Ik dacht ik pak ff een bakkie koffie erbijquote:
Moggeh meis!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh enfermerel![]()
en nu echt broodjes smeren
was de eerste mislukt dan?quote:
Ik heb het al op.quote:
Nou ja, ik ben gewoon steeds even ziek en dan verkouden en dan niets en toen weer ziekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het zo druk is, zal de dag wel lekker opschieten toch?
Meisje je hakkelt wel erg lang door zo met je gezondheid, pas je goed op jezelf
Hier last van mijn arm maar verder gaat het wel hoor(ups en downs) vorige week goed gesprek gehad met J over hoe ik me voel... Heeft wel een beetje geholpen
Haat aan verkoudheid hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben gewoon steeds even ziek en dan verkouden en dan niets en toen weer ziek![]()
Dus komt wel goed
op je arm
En fijnHopen dat dat helpt
*stopt wat eten in het gapende mondgat van Nijn*quote:
Ja, voor het geval dat....quote:
Wat was dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*stopt wat eten in het gapende mondgat van Nijn*![]()
Fixedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Witte botterhammekes met bacon, sla en kaas
smakelijk trevquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
bruine botterhammekes met gebakken bacon, sla en tomaat.![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:27 schreef Panda72 het volgende:
De baby van mijn collega heeft mensenkennis. Collega kwam haar baby laten zien en elke keer kraait en lacht de baby vrolijk als zij een collega ziet. Behalve toen mijn niet zo aardige collega zich over de kinderwagen boog toen zette baby het meteen op een brullen.
whehehequote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:27 schreef Panda72 het volgende:
De baby van mijn collega heeft mensenkennis. Collega kwam haar baby laten zien en elke keer kraait en lacht de baby vrolijk als zij een collega ziet. Behalve toen mijn niet zo aardige collega zich over de kinderwagen boog toen zette baby het meteen op een brullen.
de mijne is lekkerderquote:
dat heb ik al opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |