Precies.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat verwende huilkind ook heel de tijd. Opvoeden met die handel, hup.
wrom ?quote:
ik kan het wel radenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij weet heul niet hoe ik eruit zie
Jij mag Rocknijntje niet beledigen jaaaaaah. Anders kom ik je in elkaar beuken jaaaaah *duikt weg want weet dat GF veel groterder is dan Panda*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die dikke kop zul je zo wel blijven houden
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij mag Rocknijntje niet beledigen jaaaaaah. Anders kom ik je in elkaar beuken jaaaaah *duikt weg want weet dat GF veel groterder is dan Panda*
werk zs trevquote:
de knokploeg is gemobiliseerd!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij mag Rocknijntje niet beledigen jaaaaaah. Anders kom ik je in elkaar beuken jaaaaah *duikt weg want weet dat GF veel groterder is dan Panda*
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
doe maar samenvattenquote:
quote:
Goeed met jou?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmmmhhh, broodjes![]()
Hoe is het hier?
broodjes zijn al opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmmmhhh, broodjes![]()
Hoe is het hier?
GF zegt dat ik dik ben en nog wat anderen noemen me verwend en niet-opgevoedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe maar samenvattenmobiel online enzo
de waarheid is hardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GF zegt dat ik dik ben en nog wat anderen noemen me verwend en niet-opgevoed
das allesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das allesik hoopte op n mooie rel
Weet jij wat jij tegen dat soort mensen moet zeggen Rocknijnjte. NEEHEE JIJ TREKT VOLLE ZALEN. en dan steek jij jouw tong uit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel plezier vanmiddag en vanavond!
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |