waarom heeft deze guido de onderbroek van zn broertje aan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:00 schreef Zyzz het volgende:
[..]
en toevallig is hij een bodybuilder, dus dan horen zijn foto's hier in het topic [ afbeelding ]
hierbij hoort wel een foto voor de perfecte comeback
[ afbeelding ]
editquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef ukga het volgende:
[..]
waarom heeft deze guido de onderbroek van zn broertje aan?
Jij bent deze gast, of je bent fan van hem? tell me, want ik word er ff geen wijs uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:22 schreef Zyzz het volgende:
[..]
is een kort broekje, zo 1 heb ik ook![]()
nog meer zyzz![]()
[ afbeelding ]
mirin(no homo)
ik wou dat ik hem wasquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef ukga het volgende:
[..]
Jij bent deze gast, of je bent fan van hem? tell me, want ik word er ff geen wijs uit
aah oke. en hij heet Mirin?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:32 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ik wou dat ik hem was(no homo)
maar ik ben net als heel veel andere mensen een grote fan van hem (no homo)
[ afbeelding ]
is toch een prachtig fysiek?
hoe heet jij op dbb dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Uiteraard.
Bruut fysiek hierboven. Onderarmen kunnen wel wat beter.
quote:
je zou ook gewoon kunne vertellen wat het betekentquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:38 schreef Zyzz het volgende:
[..]
![]()
jij snapt dus niet war mirin betekent![]()
jammer..
betekend bewonderen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef ukga het volgende:
[..]
je zou ook gewoon kunne vertellen wat het betekent
wat is er mis met die foto's dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef Mr.J het volgende:
Fuck eens op met die kutplaatjes.
Ga lekker in een eigen Zyzz slow chat topic zitten svp.
nee geen geintjequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:42 schreef kidkash19 het volgende:
Die gast is een geintje toch?...toch?? anders verlies ik redelijk de hoop in de mensheid
is geen trolling gedoequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:44 schreef Mr.J het volgende:
Een 75kg frame != bodybuilder.
Nu svp lekker normaal posten ipv dat zyzz en trolling gedoe. Er zijn al een aantal hier die aangeven dat dit storend is.
omdat het zyzz isquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:44 schreef 16meter het volgende:
Ik had eerst alleen die laatste foto gezien.. daar komt hij redelijk uit de verf. Maar die foto's daarvoor.
Meer een foute guido beach boy dan echte BB'er...
Waarom die adoratie?
fap fap fap (no homo)quote:
Daarom dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:49 schreef Zyzz het volgende:
[..]
en ik zag net dat jij je post had aangepast, stond net dat je hem nu al voorbij bent met benen en rug. post dan wat pics
Het gaat helemaal niet om hem maar om jou.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:29 schreef Zyzz het volgende:
wat zitten jullie allemaal te janken om die foto's?
hij is een bodybuilder, dus zijn foto's horen in deze topic
of zijn jullie stiekem een beetje jaloers op zijn fysiek en dat hij in 1 dag meer bitches pimpt dat jullie allemaal bij elkaar in jullie hele leven?
die troll plaatjes doe ik alleen bij niet serieuze dingen, als een vraag serieus is, reageer ik ook serieus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:38 schreef ukga het volgende:
[..]
je hoort mij niet seiken.
al mag je van mij alle U-MAD en trol plaatjes achterwegen laten
inc de tekst: (no homo)quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
Waarom post een homo hier allemaal homo foto's? waar zijn de mods... bann graag.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
Waarom post een homo hier allemaal homo foto's? waar zijn de mods... bann graag.
Ja maar ik weet dat we op de meeste subforums op fok aardig lopen te trollen, bashen en bagger, maar hier houden we het liever normaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef Zyzz het volgende:
[..]
die troll plaatjes doe ik alleen bij niet serieuze dingen, als een vraag serieus is, reageer ik ook serieus.
ontreggen klahctquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:52 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja maar ik weet dat we op de meeste subforums op fok aardig lopen te trollen, bashen en bagger, maar hier houden we het liever normaal
(zelfs voor mij is dit moeilijk aangezien ik vrij hard bagger in KLB enzo, maar het lukt mij ook)
je moet het niet alleen maar tegen mij zeggen he..quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:52 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja maar ik weet dat we op de meeste subforums op fok aardig lopen te trollen, bashen en bagger, maar hier houden we het liever normaal
(zelfs voor mij is dit moeilijk aangezien ik vrij hard bagger in KLB enzo, maar het lukt mij ook)
wat voegt dat toe aan het topic? niks... goed zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
ja maar het gaat inmiddels al zo een 2 paginas over die Bulgaarse mooiboy.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:58 schreef Zyzz het volgende:
[..]
je moet het niet alleen maar tegen mij zeggen he..
noem je dit wel een normale post?
[..]
wat voegt dat toe aan het topic? niks... goed zo
die foto's zijn van een bodybuilder en daar gaat deze topic over, dus die fags die jaloers zijn op zijn fysiek beginnen maar onzin uitkramen dat hij homo is etc en dat het hier niet thuis hoort.
1. hij is niet bulgaarsquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:05 schreef ukga het volgende:
[..]
ja maar het gaat inmiddels al zo een 2 paginas over die Bulgaarse mooiboy.
maar er is in dit topic en verschil tussen bodybuilden en bodybuilden
Mr. J noemt jou idool waarschijnlijk een concentratiekamp-bewoner, en andere zien hem als de adonis van 2011.
Hier zitten meer de die hard bodybuilders die uit zijn op massa
Het gaat niet om de gozer op de foto.. maar op de manier waarop van jou.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:58 schreef Zyzz het volgende:
[..]
je moet het niet alleen maar tegen mij zeggen he..
noem je dit wel een normale post?
[..]
wat voegt dat toe aan het topic? niks... goed zo
die foto's zijn van een bodybuilder en daar gaat deze topic over, dus die fags die jaloers zijn op zijn fysiek beginnen maar onzin uitkramen dat hij homo is etc en dat het hier niet thuis hoort.
blijkbaar gaat het wel om de gast op de foto want de reacties zijn : homo dit homo dat..quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het gaat niet om de gozer op de foto.. maar op de manier waarop van jou.
Als ik een gast uit de OP hier ga lopen spammen zal ook niemand er blij mee zijn... hoe hij er ook uitziet.
En al helemaal wanneer chicks zn buik gaan likken.. heeft niks met bodybuilding te maken.
Dan ook nog een irritante user die deze posts plaatst, maakt t helemaal af.
Hopelijk word je gebanned
jammer he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef ukga het volgende:
Hij doet me denken aan de Bulgaarse mooiboy neef van Christiano Ronaldo
[ afbeelding ]
Ja met homo doelde ik op jou.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:30 schreef Zyzz het volgende:
[..]
blijkbaar gaat het wel om de gast op de foto want de reacties zijn : homo dit homo dat..
en de foto van dat paar bitches zijn buik likken heb ik niet gepost
[..]
jammer he?
+ de persoon die op de foto's staat.quote:
maar vertel mij is waarom je mij en de persoon op de foto's dan een homo vindquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
moet jij weten, ik doe niks foutquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:46 schreef DeRakker. het volgende:
ok heb mailtje gestuurd naar een mod om Zyzz te laten stoppen.
Hopelijk is het probleem zo snel mogelijk opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |