quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
nou als je dat stukje niet snapt over bb heb je dus nooit begrijpend lezen gehad, of je zoog er in.
dus het heeft wat met begrijpend lezen te maken
owja voor het geval je niet weet wat begrijpend lezen is
[..]
Ik moet zelf tot augustus cutten, dus ja. En honger heb ik niet als ik gewoon me schema aanhou, ik eet niet echt heel weinig maar gewoon goed en hoeveel nodig.quote:
Zyzz zegt van nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tsjaa Fitnessen vind ik meer gewoon je lichaam onderhouden, sporten, fit zijn en Bodybuilding meer dikke gains maken en groot worden (a beast).
u mad?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eeh kontelikker van Zyzz, kun je misschien ophouden met die plaatjes? Graag geen kanker in deze topics.
echt he.. weet niet wat hij hier zoekt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een irritant ventje kerel.
He niet van die moeilijke vragen stellen zo laat op de avondquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:18 schreef DeRakker. het volgende:
echt he.. weet niet wat hij hier zoekt.
Wat ben je gewend dan?quote:
sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Jawel, maar je zit gewoon irritant te spammen in een topic waar het niet voor bedoeld is...
ja lekker fappen op zyzz (no homo)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ben je gewend dan?
Op DBB is dat ook niet wat ze willen hele topics vol met die kanker logo's van Zyzz.
Je hebt teveel in het Zyzz topic daar gekeken en er te vaak op gerukt.
actie -> reactie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:58 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ja lekker fappen op zyzz (no homo)
u mad?
en let is beetje op je taal gebruikwant jullie zijn zo niet veel volwassener bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |