oh zo, ja met 110 kg ben je of een fat guy of een beest... op 15/16 jarige leeftijd denk ik eerder een fat guyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:14 schreef avaz het volgende:
[..]
In 3 weken(sinds me laatste meting). Kom denk ik van rond de +- 18/19 procent af. Dat fat guy gebeuren was ook toen ik een jaar of 15/16 was. Was toen 110 kilo schoon aan de haak
Vet varken = fat beastquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef Zyzz het volgende:
[..]
oh zo, ja met 110 kg ben je of een fat guy of een beest... op 15/16 jarige leeftijd denk ik eerder een fat guy
dus je was toch nog een beestquote:
5 maanden cutten? lolquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou nu nog gewoon even cutten tot rond augustus en dan gewoon flink bulken en gains maken.
dan ga je volgens mij dood van de hongerquote:
Ja ik na 2 dagen alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef Zyzz het volgende:
[..]
dan ga je volgens mij dood van de honger
Ik heb op onderhoud nog dikke hongerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:35 schreef avaz het volgende:
Maar als je cut hoef je toch niet per se honger te hebben? Als je bijv. op onderhoud eet en het tekort creëert door cardio...dan lijkt me niet echt dat je echt honger lijdt ofzo..
hangt ervan af, ik heb zelf honger als ik 3000 kcal per dag binnen krijg en ik heb in de cut maar iets van 2200 nodig..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:35 schreef avaz het volgende:
Maar als je cut hoef je toch niet per se honger te hebben? Als je bijv. op onderhoud eet en het tekort creëert door cardio...dan lijkt me niet echt dat je echt honger lijdt ofzo..
Enigste verschil tussen bodybuilding en fitness is dat bij bodybuilding je ook op je voeding let om zo resultaat te bereiken zoals afvallen/ aankomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Bestaat er ook een fitness topic? Want doe wel krachtdingen maar niet zoals in de OP
fout, zoek maar is naar de betekenis van bodybuildingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:50 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Enigste verschil tussen bodybuilding en fitness is dat bij bodybuilding je ook op je voeding let om zo resultaat te bereiken zoals afvallen/ aankomen.
Fitness doe je puur voor tijdverdrijf en om 'fit' te blijven (cardio)... je let verder niet op je voeding.
is niet fout, ben benieuwd naar jou uitspraak dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:53 schreef Zyzz het volgende:
[..]
fout, zoek maar is naar de betekenis van bodybuilding
bo - dy - build - ing [` boddiebilding] (Engels) de -woord (beoogde) verfraaiing van het lichaam door spieroefeningquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
is niet fout, ben benieuwd naar jou uitspraak dan.
ja dat betekend t letterlijk.. maar nu t verschil nog.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Zyzz het volgende:
[..]
bo - dy - build - ing [` boddiebilding] (Engels) de -woord (beoogde) verfraaiing van het lichaam door spieroefening
http://www.encyclo.nl/begrip/bodybuilding
je hebt zeker nooit begrijpend lezen gehad op school ofwel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja dat betekend t letterlijk.. maar nu t verschil nog.
Ook klopt t niet exact....want je doet t niet alleen door spieroefening maar ook andere factoren zoals rust/voeding enz...
Alleen spieroefening is fitness...
oh gaan we op deze toer verder.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:08 schreef Zyzz het volgende:
[..]
je hebt zeker nooit begrijpend lezen gehad op school ofwel?
jaquote:
jij zet dit er neer:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:23 schreef Zyzz het volgende:
[..]
jaer staat daar toch duidelijk wat bb is? en jij verzint er nog wat bij, dus blijkbaar heb je nooit begrijpend lezen gehad
![]()
maar deze discussie is gesloten, nu weer ontopic
quote:bo - dy - build - ing [` boddiebilding] (Engels) de -woord (beoogde) verfraaiing van het lichaam door spieroefening
nou als je dat stukje niet snapt over bb heb je dus nooit begrijpend lezen gehad, of je zoog er in.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jij zet dit er neer:
Wat heeft dit met begrijpend lezen te maken?
[..]
quote:Het toekennen van betekenis aan geschreven taal, een actief en complex proces waarbij zaken als woordenschat, voorkennis en een juist gebruik van leesstrategieën van essentieel belang zijn.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
nou als je dat stukje niet snapt over bb heb je dus nooit begrijpend lezen gehad, of je zoog er in.
dus het heeft wat met begrijpend lezen te maken
owja voor het geval je niet weet wat begrijpend lezen is
[..]
Ik moet zelf tot augustus cutten, dus ja. En honger heb ik niet als ik gewoon me schema aanhou, ik eet niet echt heel weinig maar gewoon goed en hoeveel nodig.quote:
Zyzz zegt van nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tsjaa Fitnessen vind ik meer gewoon je lichaam onderhouden, sporten, fit zijn en Bodybuilding meer dikke gains maken en groot worden (a beast).
u mad?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eeh kontelikker van Zyzz, kun je misschien ophouden met die plaatjes? Graag geen kanker in deze topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |