Vind deze best beest als je je realiseert dat hij hier wssl op 4% bf zitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
2700 in de Cut.
Maar Mr. J heb je nog recente foto's want uit je fobo zie ik niet echt een beer.
Ow dus laag in % bf is tegenwoordig beest?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:47 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Vind deze best beest als je je realiseert dat hij hier wssl op 4% bf zit
Vind al die aderen op je arm trouwens wel mad lelijk, heb je die ook als je iets hoger bf% zit?
[ afbeelding ]
Heeft puur temaken met of je hoog of laag liggende aderen hebt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:47 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Vind deze best beest als je je realiseert dat hij hier wssl op 4% bf zit
Vind al die aderen op je arm trouwens wel mad lelijk, heb je die ook als je iets hoger bf% zit?
[ afbeelding ]
cutten, aantal kcal weet ik niet, iets van 2800/3000quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoeveel CAL op 1 dag is jou schema en wat is je doel, cleanbulken? of wat?
cutten 2800/3000quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef ukga het volgende:
hoeveel Kcals eten jullie per dag eigenlijk weg?
ik zit momenteel op 3000 a 3200
kan, of minder rijst,havermout etc etc pakkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:47 schreef stoeltafel het volgende:
Drink nu magere melk, best prima. Vandaag is het zaterdag en mag pas maandag weer trainen. Best irritant dat je na donderdag 3 dagen rust hebt maar ja wel goed voor je lichaam. Volgende week maar beetje cardio erbij doen.
Las laatst iemand die in de cut zit, in zijn laatste periode steeds minder KH gaat eten maar wat zou je dan kunnen veranderen? Alle KH vervangen voor groente?
Oke maar me ontbijt, magere kwark met muesli kan ik toch blijven pakken? Ga me schema wat meer finetunen omdat ik nog maar ruim 4 weken heb. Heb al de half volle melk vervangen voor de magere melk. Vanavond feestje met veel dansenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:48 schreef Zyzz het volgende:
[..]
kan, of minder rijst,havermout etc etc pakken
dit is mijn voorlopige doel:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:48 schreef stoeltafel het volgende:
Maar wil hier iedereen echt massive worden? Wil zelf liever beachproof zijn, dat hele grote en lompe vind ik echt niks.
kun je gerust blijven pakken, als je maar niet teveel muesli pakt in de cutquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:50 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Oke maar me ontbijt, magere kwark met muesli kan ik toch blijven pakken? Ga me schema wat meer finetunen omdat ik nog maar ruim 4 weken heb. Heb al de half volle melk vervangen voor de magere melk. Vanavond feestje met veel dansen
ja al moet je wel minimaal 4 jaar flink door pompequote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:11 schreef Zyzz het volgende:
de bovenste fysiek is ook haalbaar zonder as
don'tquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:46 schreef LasTeR het volgende:
Whey poeder met magere kwark. Do or don't?
Klopt maar diegene in kwestie heeft wel AAS gebruiktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:11 schreef Zyzz het volgende:
de bovenste fysiek is ook haalbaar zonder as
Met een halve bak kwark 250gr en een schep whey 34gr zit ik op 50gr eiwit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:49 schreef ukga het volgende:
[..]
don't
in een bak kwark zit ongeveer zo een 50 gram eiwit. als je er een schep whey in doet krijg je in 1 x 75 gram eiwit naar binnen. je kunt het beter spreiden over de dag
Ja dat is wel goed dan. je lichaam neemt per uur ongeveer 10 gram eiwitten op. Kwark zijn langzame eiwitten, die werken zo een 7 uur lang.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:53 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Met een halve bak kwark 250gr en een schep whey 34gr zit ik op 50gr eiwit.
Mijn uiteindelijke doel is rond de 90 kg met bf% ongeveer 10%, niet echt massive als je 1.88 bentquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:48 schreef stoeltafel het volgende:
Maar wil hier iedereen echt massive worden? Wil zelf liever beachproof zijn, dat hele grote en lompe vind ik echt niks.
Wel zonder flikker haar en flikker broekje hoop ik?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:52 schreef Zyzz het volgende:
[..]
dit is mijn voorlopige doel:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |