Vind ik ook veel mooier en ben op weg, eerst cutten, dan clean bulken en wat meer massaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef avaz het volgende:
[..]
Vrouwen vinden over 't algemeen een "beachboy" look ook mooier dan een bb fysiek. En met beachboy bedoel ik dan niet 60 kilo abs bij 1.88, maar gewoon een atletisch iemand die goed droog staat.
Ik heb ook een halve sixpackquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef ukga het volgende:
Aahaaha kindjes met ondervoeding die patsen met hun sixpack
Damn wat een verzameling concentratiekampfiguranten. (3x woordwaarde)quote:
Inderdaad, met zo'n vetpercentage heeft iedereen een mini sixpack en nog trots zijn ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Damn wat een verzameling concentratiekampfiguranten. (3x woordwaarde)
ik met 72kg zelfsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Agentperry het volgende:
Als ik naar die hyves kijk voel ik me met mijn 78 kilootjes nog groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
Dat is nogal uit de buurt (Essen) dus nee. Jij wel? En met welk doel is dat dan?quote:
ik ga welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:32 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dat is nogal uit de buurt (Essen) dus nee. Jij wel? En met welk doel is dat dan?
Beetje rare combi denk je niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:27 schreef mtchel112 het volgende:
Nu even rug schouders en triceps doen en daarna halfuurtje cardio
ik doe ook rug en schouders samen maar ik doe dan ipv triceps mn biceps, vind het juist fijne combi zoquote:
Ja dus je doet niet rug schouders triceps.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ik doe ook rug en schouders samen maar ik doe dan ipv triceps mn biceps, vind het juist fijne combi zo
kan ik wel doen, en dan biceps met borst, is ook een fijne combiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja dus je doet niet rug schouders triceps.
8?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:18 schreef Mopst3r het volgende:
Ik doe rug appart en pak dan echt 8 oefeningen ofzo :p
vis + rijstquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik ben sinds kort weer beginnen met cutten maar o god wat heb ik er een moeite mee : | ik smokkel nog geregeld ... ben ook een beetje dom geweest om gelijk 500 cal te zakken in mn voeding en niet in stapjes xD
Iemand nog tips of lekkere recepten voor de cut?
Mwaaaaaaaah wat ik eet op een dag:quote:
Hoe overleef jij?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:46 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Mwaaaaaaaah wat ik eet op een dag:
's ochtends: havermout met water 60 gram ongeveer
10 uur 2 plakken brood + whey shake
12 uur 1 blik tonijn op water en 3 plakken brood
15:00 shake + 2 eitjes
avond wat de pot schaft
22:30 casseine + magere kwark 500 gr.
en ik gebruik BCAA's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |