Die bleef uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
en die geheime missie waar Alphons het over had?
Gelukkig heeft 'ie nog genoeg 'troeven' achter de handquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:24 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
hij begrijpt het niet echt he? Dat ie iets fout aan het doen is bij SS
Zelfs daar zou ik nog liever naar kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:25 schreef RobbieBoy het volgende:
kijk wij streamers blijven wel kijken, al laat hij ons 24 uur kijken naar een dode wandelende tak, haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het concept is wel oké ja, heb alleen zo'n vermoeden dat ze het maar niet willen snappen bij net5quote:
Van mij magtie het hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Mwa John de Mol zit er erg op te azen dus ik verwacht dat dat niet lang meer duurt nee
Dat komt het sowieso al medio april als ik de bronnen moet gelovenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:36 schreef RiftNL het volgende:
Van mij ook dan is de kans erg groot dat er weer RLS op tv komt![]()
quote:Talpa is momenteel druk bezig met de ontwikkeling van een nieuw muziekaal programma genaamd Step into my World. Step into my World wordt een reality programma waarin op zoek wordt gegaan naar muziekaal talent. Deze zullen vervolgend diverse wereldsteden aandoen. Net als bij The Voice gaat Step into my world veel gebruik maken van social media zoals Twitter, Hyves en Facebook. Waar het programma te zien zal zijn is nog onbekend, het programma zal medio april te zien zijn. Gezien de omschrijving verwacht ik dat het een programma wordt voor RTL 5 of Veronica.
Moggequote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:35 schreef Anneloortje het volgende:
Moggel, ik zie bij de videos dat Guidje gehuild heeft. Wat is er aan het handje?
Hij denkt dat hij nu niet meer interessant is, en eruit wordt gewerkt door de redactiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:35 schreef Anneloortje het volgende:
Moggel, ik zie bij de videos dat Guidje gehuild heeft. Wat is er aan het handje?
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:42 schreef Razor21 het volgende:
Wat was de geheim missie vannacht om 0:00 uur?
Dat dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij nu niet meer interessant is, en eruit wordt gewerkt door de redactie
Dat bericht was fake.. check de bronnenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:42 schreef Razor21 het volgende:
Wat was de geheim missie vannacht om 0:00 uur?
Morgequote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat bericht was fake.. check de bronnen![]()
Goedemorgen
Weinig gemist zie ik
Even een ochtendje werken en dan lees ik vanmiddag wel weer bij.
Have fun!
Joanna heeft een waxinelichtje gebrand voor haar hondje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:53 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
Is er wat boeiends gebeurd vannacht?
Wat een #faal is het dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat bericht was fake.. check de bronnen![]()
Goedemorgen
Weinig gemist zie ik
Even een ochtendje werken en dan lees ik vanmiddag wel weer bij.
Have fun!
Kat in het nauw en iets met springen enzo...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat een #faal is het dan.
Waarom zegt die Alphons dat dan gisteren op Twitter?
Nee, serieus?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Joanna heeft een waxinelichtje gebrand voor haar hondje.
That's it.
Oja, nog zo'n hoogtepunt!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:00 schreef Zixon het volgende:
[..]
En de koffers van Maik stonden in het Labyrint!
308.000 ...heb ik hier ergens gelezen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:34 schreef kaos- het volgende:
Weet iemand al de kijkcijfers van gisteren ?
uhu, stond in het kijkcijfers topicquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:36 schreef Zonnebloem47 het volgende:
[..]
308.000 ...heb ik hier ergens gelezen...
huh niks gebeurd? is monique ook niet in der poesje gekrikt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:36 schreef wieweetwatt het volgende:
Goedemorgen
Wederom niet veel bijzonders gebeurd dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |