jeesus ,meen je dat nou ,fakking hardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:13 schreef mYsca het volgende:
[..]
Wat moet ik van ze weten in vredesnaam ? Hoe hun dag was ofzo?
Hahahahahaha sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:13 schreef mYsca het volgende:
[..]
hooguit 1 keer per jaar 1 msn berichtjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar wil je toch geen regelmatig contact mee
Alles goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:13 schreef mYsca het volgende:
[..]
Welnee joh .. fakking eerlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
jeesus ,meen je dat nou ,fakking hard
Ja nou ik heb het druk met me eigen dingen en zij met hun dingen. Als ze me nodig hebben weten ze me wel te vinden.quote:
Zo is datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:16 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ja nou ik heb het druk met me eigen dingen en zij met hun dingen. Als ze me nodig hebben weten ze me wel te vinden.
Zoals iedereen tegenwoordig, druk druk drukquote:
Jep, net als die gasten in het huisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zoals iedereen tegenwoordig, druk druk druk
Niet echt druk ofzo. Deze troep toch ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zoals iedereen tegenwoordig, druk druk druk
"Nou Joanne slaapwandeltquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:22 schreef mYsca het volgende:
Heeft 1 van die dames een nachtelijke missie ?
Meer streamers trekken in de nacht? wie van de 2 weet ik niet ben wezen werken tot half 2quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:22 schreef mYsca het volgende:
Heeft 1 van die dames een nachtelijke missie ?
Dat is dan weer jammer voor de streamers overdagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ze hebben gewoon de hele dag geslapen, dus ze zijn nu niet moe
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:24 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Pff die dames weten het wel lang voltehouden zeg, ik ben slapen, weltrusten alvast en nog veel kijkplezier als je nog verder gaat kijken![]()
Vandaag viel wel mee. Maarjah 's avonds begint het pas meestalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer voor de streamers overdag
Vanmiddag waren er 4 wakker en die zaten met elkaar te pratenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer voor de streamers overdag
Nee mikado te spelenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vanmiddag waren er 4 wakker en die zaten bij met elkaar te praten
Oh ja...quote:
Aafke is de meest energieke, spontane en leuke vrouw in het huisquote:
Ik heb al een zwak voor haar sinds het begin, maar ik mag eigenlijk niemand echt in dat huisquote:
Is er wel iemand die je wél mag?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al een zwak voor haar sinds het begin, maar ik mag eigenlijk niemand echt in dat huis
Das een fakking goeiequote:
Vindt wel mee vallen heb ergere dingen gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:34 schreef Mita het volgende:
Ik vindt haar gedrag met drank op een beetje Tokkie
Ik wens anderen weltruste.....ik ben blij dat er eindelijk eens nachtbeelden zijnquote:
Alleen jammer van die vlekkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:40 schreef Mita het volgende:
Ze is een gemaakte (geholpen door haar moeder, trouwens wat erg) mooie meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |