bij jou ook al?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Psst het is die tijd van de maand
trevquote:
Trevquote:
symquote:
quote:
Per januari zou ik 3 uur minder gaan werken per week, wijziging in december doorgegeven, is pas per 1 februari van kracht.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Per januari zou ik 3 uur minder gaan werken per week, wijziging in december doorgegeven, is pas per 1 februari van kracht.
Die wijziging staat nu dus nog open, en daardoor hebben de ouders nog geen factuur gekregen waardoor ik mijn geld nog niet heb....
De desbetreffende binnendienstmedewerker is op vakantie tot 11-3 en is pas volgende week woensdag op kantoor. Maar ik heb wel even gezegd dat ik niet zolang ga wachten op mijn geld
Ik moet verdorie mijn rij-examen ook betalen
goed dat je zo enthousiast benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt lekkere toko daar....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Per januari zou ik 3 uur minder gaan werken per week, wijziging in december doorgegeven, is pas per 1 februari van kracht.
Die wijziging staat nu dus nog open, en daardoor hebben de ouders nog geen factuur gekregen waardoor ik mijn geld nog niet heb....
De desbetreffende binnendienstmedewerker is op vakantie tot 11-3 en is pas volgende week woensdag op kantoor. Maar ik heb wel even gezegd dat ik niet zolang ga wachten op mijn geld
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt lekkere toko daar....
daar word je niet blij van
Stom dat je afhankelijk bent van 1 persoonquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
Echt wat eenje gaat te veel met fles omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was het gisteren niet zo dat de factuur nog niet betaald was? en dat jij de ouders maar even moest aansporen om te betalen?
goed geregeld daar![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
werkschuw tuig... zo heet datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je gaat te veel met fles om![]()
was het gisteren niet zo dat de factuur nog niet betaald was? en dat jij de ouders maar even moest aansporen om te betalen?
goed geregeld daar![]()
Succesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga me bivakmuts en toebehoren maar eens uit de kast halen![]()
nou nog zoeken waar ze een hoop geld hebben
de bank waar ik zit niet meerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga me bivakmuts en toebehoren maar eens uit de kast halen![]()
nou nog zoeken waar ze een hoop geld hebben
Daar heb ik fles niet voor nodig schatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je gaat te veel met fles om![]()
goed geregeld daar![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
Echt wat eenDat is zeker niet gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoerig kutbedrijf is echt een fles uitspraakquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb ik fles niet voor nodig schat![]()
Volgens de ouders gaat het via auto-incasso dus in principe als het bedrijf zijn werk goed doet is er niets aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |