quote:Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Sharr en DV die samen gaan seksen, zelfs in sharr d'r dromen wil sharr niets te maken hebben met DV. Jou post klopt niet. Laatste gedeelte kan wel waar zijn
Ik verklap het enkel omdat ik 2 keer in je fobo sta!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:36 schreef utopie het volgende:
vertel nou eens wat invelerantratata nog iets is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Heel zwoel voorlezenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:40 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat zal ik dan gaan doen als ik het voorlees?
Eh.. kreunen.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:40 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat zal ik dan gaan doen als ik het voorlees?
Luisterde je niet eensss??quote:Op maandag 7 maart 2011 23:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
Draait koelkast? Had dat eerder gezegd!
Van Dalequote:
ik ben nu relevantquote:
Nee, ik was Secret Story aan het kijken op internet.quote:
Houd nou eens op met zeiken manquote:Op maandag 7 maart 2011 23:41 schreef utopie het volgende:
inrelevant is niet relevant
goh.. wist ik nog niet
Ohoooo!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, ik was Secret Story aan het kijken op internet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Niet echt opwindend hé...quote:
Ik snap er niks vanquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
Serieus Mono, dat is echt pervers. Jij zoekt ook altijd op Europalaan die heroïnehoeren op. Van die heroïnehoeren met ongeboren dode babys die al een vijf jaar in de buik van de dame zitten. Vies jong ben je Mono.
Mono is baasch.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
Serieus Mono, dat is echt pervers. Jij zoekt ook altijd op Europalaan die heroïnehoeren op. Van die heroïnehoeren met ongeboren dode babys die al een vijf jaar in de buik van de dame zitten. Vies jong ben je Mono.
Boterhamzakje komt uit Dalfsenquote:
maar met trein best langquote:
Hoezo mag je voorin zitten in Dalfsenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Boterhamzakje komt uit Dalfsen
In Dalfsen mag je voorin zitten
Omdat Dalfsen,quote:Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo mag je voorin zitten in Dalfsen
Dan moet je ook niet met de trein gaanquote:
Omdat je brommers komt kijken hoor ik netquote:Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo mag je voorin zitten in Dalfsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Brommers kiek'nquote:Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef n8n het volgende:
[..]
Omdat je brommers komt kijken hoor ik net
Dat hoor jij te weten, Alleswetende.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:53 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Is het kruisje van Dromenvangertje nog vrij dat Graseter er 9 uur voor in de trein wil zitten?
lolquote:Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet met de trein gaan
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef mc-Piel het volgende:
Dames, heren, dragems, hemmo's en lieven Sharon! Ik ga slapen!
KusjelikjedansjeSpuitpoep in je vieze bruine gezicht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
KusjelikjedansjeHaha slaap lekker pielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes op school morgen
!
KusjelikjedansjeVan Aids ga je wel dood. Van HIV nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
Kusjelikjedansjehahaha weltrusten en je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DOENquote:Op maandag 7 maart 2011 23:55 schreef Viro het volgende:
ik kan mijn taekwondo club mee laten luisteren. Zo 30 mensen erbij
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:55 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Van Aids ga je wel dood. Van HIV niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een vieze pedofielenbaard heeft die gast.quote:
je mag best fappenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:56 schreef Viro het volgende:
gvd ik moet zoveel moeite doen om niet te fappen als popje praat
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 23:57 schreef sharr het volgende:
Leuke mensen, ik ga slapen. Welterusten, en tot morgen
Trustequote:Op maandag 7 maart 2011 23:57 schreef sharr het volgende:
HIV is het virus.. Dat uit zich als AIDS, hierdoor gaat je immuunsysteem naar z'n grootje. Leef je heel je leven steriel is er niks aan de hand. Je gaat dood aan een eventuele infectie.. Dus niet aan AIDSquote:Op maandag 7 maart 2011 23:55 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Van Aids ga je wel dood. Van HIV niet
Welterustenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:57 schreef sharr het volgende:
Slaap lekker lieverd.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:57 schreef sharr het volgende:
Weltruste sharrquote:Op maandag 7 maart 2011 23:57 schreef sharr het volgende:
Hee, ben jij niet die kloon van Mono? Ik las erover op de FP!quote:
Idd, maar ik ben er ook pas net achtergekomenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hee, ben jij niet die kloon van Mono? Ik las erover op de FP!
Je voelt je aangesproken door de lyrics?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goffedomme.. ik sliep bijna.. hoor ik mijn naam
truste sharrquote:Op maandag 7 maart 2011 23:57 schreef sharr het volgende:
doe dan de radio uit als je wil slapenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goffedomme.. ik sliep bijna.. hoor ik mijn naam
Mono, heb je misschien nog een pilsje over voor deze kleine indoman?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik ook doen
Sterke teksten trouwens op dit nummer!
ik slaap altijd met radio aan joh... maar nu veronica aan gdaan, tjowquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:01 schreef dragems het volgende:
[..]
doe dan de radio uit als je wil slapen
quote:
Ik open die link.. Het eerste wat ik lees: win het boek; ' mijn opa is een duitser' ..quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:06 schreef utopie het volgende:
Hjoi mensen ik zit eerr op mijn iohone. Ik kan niet luisteren en ik wacht tot dirtyy sanchez op mtv be gjint over 5 minuten. Daartna ga ik slaapen. Nou dat was het yahaha
Nou greotjenss!
Goedgoan!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:06 schreef utopie het volgende:
Hjoi mensen ik zit eerr op mijn iohone. Ik kan niet luisteren en ik wacht tot dirtyy sanchez op mtv be gjint over 5 minuten. Daartna ga ik slaapen. Nou dat was het yahaha
Nou greotjenss!
Als koelkast niet meer adem haalt !quote:
bazenspel! Enkel heb ik dankzij die struikrover een chronische haat voor het getal 7quote:
Dat cind ikk echt een bazen spel dropjes straatjes boueen alles en dan erts en graan en klei enzo. Ik speelde yet vroefer altjd maar ik weet nier meer hoe het moetquote:
Bij ons heet de struikrover steevast : De negerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
bazenspel! Enkel heb ik dankzij die struikrover een chronische haat voor het getal 7
jij ook alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
bazenspel! Enkel heb ik dankzij die struikrover een chronische haat voor het getal 7
hahahah wij spelen het heel soms met uitbreidingenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij ons heet de struikrover steevast : De neger
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dat vind ik een mooie! Alleen de uitspraak 'stomme kutneger' klinkt weer zo.... Tjaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik speel het vaak met een neger maat van mequote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
dat vind ik een mooie! Alleen de uitspraak 'stomme kutneger' klinkt weer zo.... Tja
Nee, van HIV kán je AIDS krijgenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
HIV is het virus.. Dat uit zich als AIDS, hierdoor gaat je immuunsysteem naar z'n grootje. Leef je heel je leven steriel is er niks aan de hand. Je gaat dood aan een eventuele infectie.. Dus niet aan AIDS
hmm lekkerquote:
Idd!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, van HIV kán je AIDS krijgen
True! Het is niet zo dat je per definitie aids krijgt. Maar geef me nou maar gelijk als ik zeg dat je niet dood kunt gaan aan aidsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, van HIV kán je AIDS krijgen
Delete iphonequote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:18 schreef utopie het volgende:
Fwuckinf honger. Als ik nu iets te etwn ga pakken piept de trap en worrdd me ma wakkerik mort al slapen omdat ik 6jjuur uit bed moet :n
heb die nou een horloge om?quote:
Mamakindjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:18 schreef utopie het volgende:
Fwuckinf honger. Als ik nu iets te etwn ga pakken piept de trap en worrdd me ma wakkerik mort al slapen omdat ik 6jjuur uit bed moet :n
Aids is een dodelijke ziekte, waar nog geen medicijn voor isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
True! Het is niet zo dat je per definitie aids krijgt. Maar geef me nou maar gelijk als ik zeg dat je niet dood kunt gaan aan aids
Kans nier dan kannik niet meer belken en internetten en smsenquote:
De man die deze foto gemaakt heeft, heeft ook zelfmoord gepleegd...quote:
Geylquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:20 schreef Ragboer het volgende:
KRIJG ALLEMAAL AIDS, TIPOE, TERING, TUBERCULOSE ENZO ALLEMAAL.
AIDS IS NIET!!!! DODELIJK! Heb je nooit biologie gehad? Je zoekt het maar uit! Ik ga slapenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Aids is een dodelijke ziekte, waar nog geen medicijn voor is
Oke doei.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
AIDS IS NIET!!!! DODELIJK! Heb je nooit biologie gehad? Je zoekt het maar uit! Ik ga slapen
is wel een medicijn voorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Aids is een dodelijke ziekte, waar nog geen medicijn voor is
ja ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben geboren materialist, ik kick op verjaardagen
Meld je ziek, dan kan je sex hebben met popje.quote:
Geen een waar het geheel van over gaat.quote:
een van mijn vissen had visTBCquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:20 schreef Ragboer het volgende:
KRIJG ALLEMAAL AIDS, TIPOE, TERING, TUBERCULOSE ENZO ALLEMAAL.
Dat ga ik nooit voor elkaar krijgen bij mijn ouders..quote:
Wut wut wutquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meld je ziek, dan kan je sex hebben met popje.
Ik zou me er een jaar voor ziek melden. Ik verzin dan wel dat ik lepra heb ofzo
Wat niet weetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit voor elkaar krijgen bij mijn ouders..
Dat is achteraf pasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou me er een jaar voor ziek melden. Ik verzin dan wel dat ik lepra heb ofzo
er zijn enkel remmers. Er bestaan geen medicijnen tegen virussen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Geen een waar het geheel van over gaat.
Tsjah, sorry. Dat werkt helaas zo niet..quote:
Je ouders hoeven het niet te wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Tsjah, sorry. Dat werkt helaas zo niet..
Ik ga niet liegenquote:
juist south park. stamcellen helpen ookquote:
south park is mijn waarheidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:25 schreef dragems het volgende:
[..]
juist south park. stamcellen helpen ook
Dat is niet nodig, want ik mag alles. Behalve voor idiote redenen van mijn werk weggaan. War ik ze gelijk in geef.quote:
Wellicht hebben ze nog een storywriter nodig. Ik zou kijkenquote:
Jij rookt snel. Ik mocht niet alles, dan maar op kamersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, want ik mag alles. Behalve voor idiote redenen van mijn werk weggaan. War ik ze gelijk in geef.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:26 schreef n8n het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze nog een storywriter nodig. Ik zou kijken
Dan krijgen ze een permbanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dan mag er niet meer in de USA uitgezonden worden
Gelijk een ban en lawsuit op de show
zolang er een maatschappelijke boodschap in zit mag allesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dan mag er niet meer in de USA uitgezonden worden
Gelijk een ban en lawsuit op de show
Niet in Amerika, bij lange na nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:29 schreef dragems het volgende:
[..]
zolang er een maatschappelijke boodschap in zit mag alles
Dat is juist het probleem, daar ben ik te ziek voorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:29 schreef dragems het volgende:
[..]
zolang er een maatschappelijke boodschap in zit mag alles
Die komt altijd last-minute, daar hebben we awesome-o voorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, daar ben ik te ziek voor
Zie je mij een maatschappelijke boodschap overbrengen ?
Ik ga pas het huis uit als ik ga samenwonenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:27 schreef n8n het volgende:
[..]
Jij rookt snel. Ik mocht niet alles, dan maar op kamers
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ga pas het huis uit als ik ga samenwonen
Laat die staan, die is baas.quote:
Ditquote:
Ja ik nu ookquote:
Goede tekstquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:40 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben een klein geil sletje,
en heb zin aan jou,
je broek uit en pak me,
en m'n poes is nauw,
toe nog een keertje, lik me
De kleine zeemeermin
Heel inspirerendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:40 schreef Carooltje79 het volgende:
en heb zin aan jou,
je broek uit en pak me,
en m'n poes is nauw,
toe nog een keertje, lik me
De kleine zeemeermin
Ik hoor het ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:40 schreef djkoelkast het volgende:
"er hing wat aan m'n bana" hoor je Viro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |