quote:Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Sharr en DV die samen gaan seksen, zelfs in sharr d'r dromen wil sharr niets te maken hebben met DV. Jou post klopt niet. Laatste gedeelte kan wel waar zijn
Ik verklap het enkel omdat ik 2 keer in je fobo sta!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:36 schreef utopie het volgende:
vertel nou eens wat invelerantratata nog iets is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Heel zwoel voorlezenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:40 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat zal ik dan gaan doen als ik het voorlees?
Eh.. kreunen.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:40 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat zal ik dan gaan doen als ik het voorlees?
Luisterde je niet eensss??quote:Op maandag 7 maart 2011 23:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
Draait koelkast? Had dat eerder gezegd!
Van Dalequote:
ik ben nu relevantquote:
Nee, ik was Secret Story aan het kijken op internet.quote:
Houd nou eens op met zeiken manquote:Op maandag 7 maart 2011 23:41 schreef utopie het volgende:
inrelevant is niet relevant
goh.. wist ik nog niet
Ohoooo!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, ik was Secret Story aan het kijken op internet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Niet echt opwindend hé...quote:
Ik snap er niks vanquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
Serieus Mono, dat is echt pervers. Jij zoekt ook altijd op Europalaan die heroïnehoeren op. Van die heroïnehoeren met ongeboren dode babys die al een vijf jaar in de buik van de dame zitten. Vies jong ben je Mono.
Mono is baasch.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
Serieus Mono, dat is echt pervers. Jij zoekt ook altijd op Europalaan die heroïnehoeren op. Van die heroïnehoeren met ongeboren dode babys die al een vijf jaar in de buik van de dame zitten. Vies jong ben je Mono.
Boterhamzakje komt uit Dalfsenquote:
maar met trein best langquote:
Hoezo mag je voorin zitten in Dalfsenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Boterhamzakje komt uit Dalfsen
In Dalfsen mag je voorin zitten
Omdat Dalfsen,quote:Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo mag je voorin zitten in Dalfsen
Dan moet je ook niet met de trein gaanquote:
Omdat je brommers komt kijken hoor ik netquote:Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo mag je voorin zitten in Dalfsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Brommers kiek'nquote:Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef n8n het volgende:
[..]
Omdat je brommers komt kijken hoor ik net
Dat hoor jij te weten, Alleswetende.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:53 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Is het kruisje van Dromenvangertje nog vrij dat Graseter er 9 uur voor in de trein wil zitten?
lolquote:Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet met de trein gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |