Waaropquote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Had wel wat ergere reacties verwacht, eerlijk gezegd...
Zijn verhaal over de dood denk ikquote:
Barretjequote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef Barretje80 het volgende:
Koen
wordt het een roos of een smiley??
Oooh, daar ben ik ook niet voor in de stemming vrees ikquote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn verhaal over de dood denk ik
quote:
ben ik nu echt zo onopvallend dat dat nodig isquote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef Barretje80 het volgende:
Koen
Ik ook niet, dus had geen zin om diepzinnig te reageren, sorry TFMquote:Op maandag 7 maart 2011 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, daar ben ik ook niet voor in de stemming vrees ik
geen ideequote:Op maandag 7 maart 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik nu echt zo onopvallend dat dat nodig is
we spreken een goede tijd af en dan let ik scherp op je kenteken en zwaai ikquote:
Ja, sorry TFMquote:Op maandag 7 maart 2011 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus had geen zin om diepzinnig te reageren, sorry TFM
ok!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we spreken een goede tijd af en dan let ik scherp op je kenteken en zwaai ik
.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef Barretje80 het volgende:
Koen
Ahh, ben een beetje langzaam van begrip geloof ik vanaafquote:Op maandag 7 maart 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we spreken een goede tijd af en dan let ik scherp op je kenteken en zwaai ik
Wat een elegante smileyquote:
Klopt, maar soms heb je er al genoeg mee te makenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Om sommige zaken kán je niet heen...
je hoeft niet alles te begrijpen hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ahh, ben een beetje langzaam van begrip geloof ik vanaaf
Daarom heb ik er ook een reële kijk op, afgelopen jaar hebben me er genoeg over doen na denken.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, maar soms heb je er al genoeg mee te maken
No problemo hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Friem, Bar, vinden jullie het vervelend als ik evt za-avond met Bar terugrij? Zij weet zo'n beetje waar ik woon en ze hoeft denk ik niet zo ver om??
quote:
Liefie toch, knuf!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook een reële kijk op, afgelopen jaar hebben me er genoeg over doen na denken.
Ik ben gek op cupcakesquote:Op maandag 7 maart 2011 23:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een ander onderwerp nu dus
Cupcakes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |