laat je weten hoe het gegaan is, wanneer moet je op?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef m.k het volgende:
Heb het gewoon nog nooit gedaan, vind het ver klinken. Maar het zal wel te doen zijn

22 maart, and will do.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
laat je weten hoe het gegaan is, wanneer moet je op?

21maart 12.30. Net de brief gehad.quote:

quote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Braamyo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.

Hij had mijn toestemming, sterker nog, zonder mij zouden de ex en de maat niet bij elkaar zijn. Alleen, dat maakt het er niet makkelijker op.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:10 schreef Thaboel het volgende:
@braamyo wtf man. Ex van een maat neuk je niet zonder toestemming KLAAR

xD, wat vet, hoe veel hebbie er?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:21 schreef m.k het volgende:
Zojuist al mijn zwemdiploma's ect terug gevonden

Zwemmen: school zwemmen certificaat. en de normale A,B en C.quote:

is natuurlijk gewoon een papiertje die ik kreeg toen ik op mijn 8e naar het ESA museum gingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef Braamyo het volgende:
Ik denk dat die astronauten diploma ook wel goed genoeg is hoor.... Kweet niet wat je met bedrijfsmanagement wilt doen, maar astronaut is ook hoog niveau

goh, zou je denken....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:09 schreef m.k het volgende:
is natuurlijk gewoon een papiertje die ik kreeg toen ik op mijn 8e naar het ESA museum ging

Dus jij denk dat ik geen astronaut kan worden... Challenge excepted!!!quote:

wist ikquote:

Ja wel goed, alleen chronisch te weinig energie. Vandaag mijn dosis Vitamine D opgehaald bij de apotheek n.a.v. bloedprikken, kijken of het aanslaat en ik meer energie krijg!quote:

Nah.... het is niet dát soort moeheid helaasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:52 schreef Braamyo het volgende:
en anders neem je een half liter flesje water. Daar doe je in, 1 zakje of 5 gram zout. en 4 of 5 zakjes suiker. Het smaakt te ranzig voor woorden... maar het werkt zo goed

Geen veterstrik diploma?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Zwemmen: school zwemmen certificaat. en de normale A,B en C.
andere dingen :
eerste hulp A
verkeersdiploma
diploma, cursus sociale vaardigheden
school schaatsen diploma
Astronautendiploma
ik ben nog op zoek naar mijn diploma voor bedrijfs management. en ik heb natuurlijk mijn vmbo tl nog

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |