nee ik lag tv te kijken op bedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:17 schreef Mores het volgende:
[..]
En trouwens wie gaat nu nog eten maken? en je lag al in bed?
Honger krijgen okay, vreten is een tweedequote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nee ik lag tv te kijken op beden wie krijgt er nou 's avonds geen honger?!
Lekker boeie gewoon etenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:24 schreef Mores het volgende:
[..]
Honger krijgen okay, vreten is een tweede
Snacken heet dat, nee moet ik echt niet meer doen, probeer even tien kilo af te vallen dus dat late avond gesnack doe ik niet meerquote:
Gewoon wachten tot na middernacht dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:30 schreef Mores het volgende:
[..]
Snacken heet dat, nee moet ik echt niet meer doen, probeer even tien kilo af te vallen dus dat late avond gesnack doe ik niet meer
Ik kan gelukkig alles op ieder moment etenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:30 schreef Mores het volgende:
[..]
Snacken heet dat, nee moet ik echt niet meer doen, probeer even tien kilo af te vallen dus dat late avond gesnack doe ik niet meer
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot na middernacht dus.
Wacht maar tot je de 30 achter je hebt, dat zijn allemaal extra kilo's die je mee gaat slepen en vooral als je, zoals ik, ben gestopt met roken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig alles op ieder moment etenpizza ontbijt om 0700uur is ge-wel-dig!!!
gelukkig duurt dat nog even. En voorlopig paf ik vrolijk door *steekt een cameltje op*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de 30 achter je hebt, dat zijn allemaal extra kilo's die je mee gaat slepen en vooral als je, zoals ik, ben gestopt met roken.
Bij 1 minuut 50 zie je de M1 Carrabine, die hadden we in de jaren 60 ook nog.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:03 schreef Clan het volgende:
[..]
Bij 1 minuut 50 zie je de M1 Carrabine, die hadden we in de jaren 60 ook nog.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:25 schreef Thaboel het volgende:
Ik ben tukke. Cobra nog een prettige dienst en de rest alvast truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |