Dat is echt fout, je moet naar de geschiedenis kijken, het tegenwoordige Engeland is wat de Noren hebben veroverd, Wales en Schotland en Ierland zijn de verdreven Kelten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen heeft de pers dat nog steeds niet door. Die noemen alles wat Brits is nog Engels.
Vlak bij het nationaal park Dartmoor? enorm mooie omgeveving, Plymouth is een beetje saai, maar heeft een enorm mooie haven en kadequote:
Yep!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:47 schreef Mores het volgende:
[..]
Vlak bij het nationaal park Dartmoor? enorm mooie omgeveving, Plymouth is een beetje saai, maar heeft een enorm mooie haven en kade
Trustequote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep!
Maar ik ga slapen.... truste iedereen!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:59 schreef Mores het volgende:
Thaboel ligt nu te spelen met zichzelf , dus de toetsen van zijn laptop plakken straks aan elkaar vast
Hou die vieze praat even voor jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:09 schreef Thaboel het volgende:
Heeerlijk. Ei met een uitje erdoorheen wat blokjes spek, plakje kaas
waar het hoofd van vol zit...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:59 schreef Mores het volgende:
Thaboel ligt nu te spelen met zichzelf , dus de toetsen van zijn laptop plakken straks aan elkaar vast
Ik hoef echt niet te weten hoe jij dat noemt, eten maken, eitje uitpoepen, de tuin besproeienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
waar het hoofd van vol zit...
Was gewoon ff eten maken
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:16 schreef Mores het volgende:
Maar ook werk jatten van gehandicapten, nergens draait Peter Zuur zijn hand voor om,
Peter Zuur, onthoud die naam!
En trouwens wie gaat nu nog eten maken? en je lag al in bed?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
waar het hoofd van vol zit...
Was gewoon ff eten maken
zal het voortaan ff melden als ik me vriendin ff dicht ga kittenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:14 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet te weten hoe jij dat noemt, eten maken, eitje uitpoepen, de tuin besproeien
nee ik lag tv te kijken op bedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:17 schreef Mores het volgende:
[..]
En trouwens wie gaat nu nog eten maken? en je lag al in bed?
Honger krijgen okay, vreten is een tweedequote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nee ik lag tv te kijken op beden wie krijgt er nou 's avonds geen honger?!
Lekker boeie gewoon etenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:24 schreef Mores het volgende:
[..]
Honger krijgen okay, vreten is een tweede
Snacken heet dat, nee moet ik echt niet meer doen, probeer even tien kilo af te vallen dus dat late avond gesnack doe ik niet meerquote:
Gewoon wachten tot na middernacht dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:30 schreef Mores het volgende:
[..]
Snacken heet dat, nee moet ik echt niet meer doen, probeer even tien kilo af te vallen dus dat late avond gesnack doe ik niet meer
Ik kan gelukkig alles op ieder moment etenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:30 schreef Mores het volgende:
[..]
Snacken heet dat, nee moet ik echt niet meer doen, probeer even tien kilo af te vallen dus dat late avond gesnack doe ik niet meer
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot na middernacht dus.
Wacht maar tot je de 30 achter je hebt, dat zijn allemaal extra kilo's die je mee gaat slepen en vooral als je, zoals ik, ben gestopt met roken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig alles op ieder moment etenpizza ontbijt om 0700uur is ge-wel-dig!!!
gelukkig duurt dat nog even. En voorlopig paf ik vrolijk door *steekt een cameltje op*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de 30 achter je hebt, dat zijn allemaal extra kilo's die je mee gaat slepen en vooral als je, zoals ik, ben gestopt met roken.
Bij 1 minuut 50 zie je de M1 Carrabine, die hadden we in de jaren 60 ook nog.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:03 schreef Clan het volgende:
[..]
Bij 1 minuut 50 zie je de M1 Carrabine, die hadden we in de jaren 60 ook nog.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:25 schreef Thaboel het volgende:
Ik ben tukke. Cobra nog een prettige dienst en de rest alvast truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |