Dat is echt fout, je moet naar de geschiedenis kijken, het tegenwoordige Engeland is wat de Noren hebben veroverd, Wales en Schotland en Ierland zijn de verdreven Kelten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen heeft de pers dat nog steeds niet door. Die noemen alles wat Brits is nog Engels.
Vlak bij het nationaal park Dartmoor? enorm mooie omgeveving, Plymouth is een beetje saai, maar heeft een enorm mooie haven en kadequote:
Yep!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:47 schreef Mores het volgende:
[..]
Vlak bij het nationaal park Dartmoor? enorm mooie omgeveving, Plymouth is een beetje saai, maar heeft een enorm mooie haven en kade
Trustequote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep!
Maar ik ga slapen.... truste iedereen!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:59 schreef Mores het volgende:
Thaboel ligt nu te spelen met zichzelf , dus de toetsen van zijn laptop plakken straks aan elkaar vast
Hou die vieze praat even voor jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:09 schreef Thaboel het volgende:
Heeerlijk. Ei met een uitje erdoorheen wat blokjes spek, plakje kaas
waar het hoofd van vol zit...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:59 schreef Mores het volgende:
Thaboel ligt nu te spelen met zichzelf , dus de toetsen van zijn laptop plakken straks aan elkaar vast
Ik hoef echt niet te weten hoe jij dat noemt, eten maken, eitje uitpoepen, de tuin besproeienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
waar het hoofd van vol zit...
Was gewoon ff eten maken
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:16 schreef Mores het volgende:
Maar ook werk jatten van gehandicapten, nergens draait Peter Zuur zijn hand voor om,
Peter Zuur, onthoud die naam!
En trouwens wie gaat nu nog eten maken? en je lag al in bed?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
waar het hoofd van vol zit...
Was gewoon ff eten maken
zal het voortaan ff melden als ik me vriendin ff dicht ga kittenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:14 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet te weten hoe jij dat noemt, eten maken, eitje uitpoepen, de tuin besproeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |