abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93793186
]Hierbij verkoop ik akai portable dvd spelers.Kan ze zeer goedkoop aanbieden.Zie foto`sDe prijs is 72,50 per stuk.

Op voorraad
Bij interesse kunt u mij mailen of pb of reserveren met een berichtje hieronder. Pakketjes worden met zorg verstuurd,maar ophalen mag natuurlijk ook.

Hieronder wat informatie:

DVD's afspelen en muziek beluisteren doe je met deze handige portable dvd-speler van Akai. Deze speler is naast DVD's ook geschikt voor DVD(+/-R(W)) schijven met video (MPEG4) en muziek (MP3/WMA). Dankzij de ingebouwde accu kan je overal twee uur kijken naar je favoriete films en series. Met de ingebouwde speakers kan je gemakkelijk met anderen naar muziek luisteren. Ook heeft deze speler een hoofdtelefoonaansluiting, zodat je kan kijken zonder anderen te storen.

Kenmerken:

Extra bediengemak met de bijgeleverde afstandsbediening

Mogelijkheid tot het aansluiten van USB 2.0 geheugensticks en SD/MMC/MS-geheugenkaarten

Kan foto's weergeven met de ingebouwde JPEG-weergave functie

Mvg Chantal

[ Bericht 4% gewijzigd door chanty80 op 07-03-2011 23:43:46 ]
pi_93794153
Prijs is verplicht

[HELP] Hoe open ik een topic?
pi_93796403
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef chanty80 het volgende:
Hierbij verkoop ik akai portable dvd spelers.Kan ze zeer goedkoop aanbieden.Foto kan via mail.De prijs is 72,50 per stuk.

Op voorraad
Bij interesse kunt u mij mailen of pb of reserveren met een berichtje hieronder. Pakketjes worden met zorg verstuurd,maar ophalen mag natuurlijk ook.

Hieronder wat informatie:

DVD's afspelen en muziek beluisteren doe je met deze handige portable dvd-speler van Akai. Deze speler is naast DVD's ook geschikt voor DVD(+/-R(W)) schijven met video (MPEG4) en muziek (MP3/WMA). Dankzij de ingebouwde accu kan je overal twee uur kijken naar je favoriete films en series. Met de ingebouwde speakers kan je gemakkelijk met anderen naar muziek luisteren. Ook heeft deze speler een hoofdtelefoonaansluiting, zodat je kan kijken zonder anderen te storen.

Kenmerken:

Extra bediengemak met de bijgeleverde afstandsbediening

Mogelijkheid tot het aansluiten van USB 2.0 geheugensticks en SD/MMC/MS-geheugenkaarten

Kan foto's weergeven met de ingebouwde JPEG-weergave functie

Mvg Chantal
pi_93796511
Ik heb het gevoel dat het om handel gaat, aangezien je het over "voorraad" hebt....
pi_93797029
Nee hoor ,heb er maar twee.Ik weet niet hoe je foto`s erop moet zetten?
pi_93797182
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:30 schreef chanty80 het volgende:
Nee hoor ,heb er maar twee.Ik weet niet hoe je foto`s erop moet zetten?
tinypic.com
pi_93797416
Dank U
pi_93803872
Kick
pi_93804198
:? dat ik deze niet gezien heb
Riekt mij te veel naar handel met opmerkingen als "kan ze zeer goedkoop aanbieden" en "op voorraad"

Als je het er niet mee eens bent mag je mij een PM sturen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')