SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je ook huiswarmen bij Huppel?quote:
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef Patje1987 het volgende:
Snuf vriendelijk verzoek op te flikkeren met dat kutplaatje.
Ja en wat doe jij bij mij altijd? Karma.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb helemaal niet altijd ruzie, alleen ik haat het als mensen over mijn hoofd gaan aaien. (MIJN HAAR!! Godverdomme) En dat doet die klootzak van een stiefbroer altijd.
Hij had de lapo.quote:
16 april pas hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de geldshit. Zit er niet echt in, vrees ik.
Poep jij geld ja?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de geldshit. Zit er niet echt in, vrees ik.
hahahaha zoo grappigquote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb helemaal niet altijd ruzie, alleen ik haat het als mensen over mijn hoofd gaan aaien. (MIJN HAAR!! Godverdomme) En dat doet die klootzak van een stiefbroer altijd.
Ja maar jij hebt zachte haartjes, en die idioot is gewoon een ADHD kind van 23, die ongelofelijk irritant is. En zodra ik dan scheld krijg ik een grote bek van mijn ouders, terwijl hij de mongool is.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja en wat doe jij bij mij altijd? Karma.
IK HOSSEL HAAR NIETquote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef Lama443 het volgende:
Overigens ik hossel geen meisjes van 13, ik ben ook niet 17, dat is Snuf. ;')
Oh en het is het zusje van Goudvis_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK HOSSEL HAAR NIETJe vroeg haar msn wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Ja, ik heb nu schulden en krijg ook geen geld binnen. Zelfs als ik morgen op wonderbaarlijke manier werk heb, heb ik tegen die tijd nog steeds geen cent.quote:
Achter Rotterdam Centraal is altijd werk te vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu schulden en krijg ook geen geld binnen. Zelfs als ik morgen op wonderbaarlijke manier werk heb, heb ik tegen die tijd nog steeds geen cent.
wat een kutcallcenter ookquote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu schulden en krijg ook geen geld binnen. Zelfs als ik morgen op wonderbaarlijke manier werk heb, heb ik tegen die tijd nog steeds geen cent.
Geeft niets, ik regel vervoer voor je!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
driepink wil welquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets, ik regel vervoer voor je!
Als jij dat regelt, dan kom ik wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets, ik regel vervoer voor je!
Gaan wij dan samen onder 1 deken met een komkommer ?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij dat regelt, dan kom ik wel.
hihihihi, ik zei komen.
Heej de komkommers zijn in de reclamequote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaan wij dan samen onder 1 deken met een komkommer ?
Allemaal waren ze echt heel smerig.quote:
Duidelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef Monopoly het volgende:
Omdat Deen Julianadorp een pauperfiliaal is
Zeer waarquote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Allemaal waren ze echt heel smerig.
Ik vond alleen mango niet lekker, de rest vond ik wel te eten.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik vond ze allemaal wel lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wat doet die komkommer daar?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaan wij dan samen onder 1 deken met een komkommer ?
Mono zijn prostaat stimuleren.quote:
lekker douchenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Viro het volgende:
Zei dragems nou net dat ie ooit op een zwarte zak heeft gezogen ?
ben weer terug van taekwondo, lekker nat van de zweet
Ik zeg het goed, en ik zeg het kort.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hou van varkens, als ze op mijn bord liggen.
Ik kan van jou lerenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je gember proberen man, heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat een hele ervaring is.
Myraquote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je gember proberen man, heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat een hele ervaring is.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze stelde het vandaag nog voor aan Ezquote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
mango chili was wel lekker jah.. babi pangang ook wel.. alleen patatje joppie saus vond ik er niet echt naar smakenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Waren alledrie wel zonder kokhalzen naar binnen te werken.
QFTquote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Rund is overigens sowieso lekkerder dan varken.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Rund is overigens sowieso lekkerder dan varken.
Uit eigen ervaring spreken dat een half flesje tabasco toch ook voldoende is.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihi, ik hoorde totem pole op de radio.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze stelde het vandaag nog voor aan Ez
Propjequote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring spreken dat een half flesje tabasco toch ook voldoende is.
Auberginequote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi, ik hoorde totem pole op de radio.
ik ben nog steeds het zelfdequote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Viro het volgende:
Wtf bijna iedereen heeft een nieuwe UI, ik moet nu echt weer kijken wie wie is![]()
Viro is autist
ik krijg morgen guitar heroquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
Vlees is sowieso baas, BBQen is voor bazen. VleesBier
Mijn UI veranderd na elke post. Ezechielk is aan het spelenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Viro het volgende:
Wtf bijna iedereen heeft een nieuwe UI, ik moet nu echt weer kijken wie wie is![]()
Viro is autist
Die ribbeltjes werken een beetje tegen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Monopoly het volgende:
Iemand ervaring met Ananas ?
Wie wil even dragems pm'en hoe het is om een ananas in je endeldarm te vatten ?
dat zal wel prikken met al die prikkels op een ananasquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Monopoly het volgende:
Iemand ervaring met Ananas ?
Wie wil even dragems pm'en hoe het is om een ananas in je endeldarm te vatten ?
Jaaa BBQ daar heb ik zin inquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ga ik vrijdag doen denk ik, omdat het kan.quote:
Ik ben boos op hem. Hij heeft mijn gezag op knetter ondermijndquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vraag die carly eens mij op te halen.
Mutsje! Ik heb je laatst ook centjes gedaan gegeven. Is je avatar waarheidsberust? Dan heb ik er nog minstens 20 te goedquote:
Eensch.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
Whutwhatwhy?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben boos op hem. Hij heeft mijn gezag op knetter ondermijnd
Opbokkenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Mutsje! Ik heb je laatst ook centjes gedaan gegeven. Is je avatar waarheidsberust? Dan heb ik er nog minstens 20 te goed
BBQquote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ga ik vrijdag doen denk ik, omdat het kan.
zij mocht tot post #34000 geen smiles meer posten om totaal aan een gemiddeld smilequota van 2 per post te komen. Hij vond dat onzin en nu post ze weer met smilesquote:
Die je nu hebt vind ik zeer leukquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn UI veranderd na elke post. Ezechielk is aan het spelen
Belachelijke hoeveelheden en totaal verkeerde smileys.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zij mocht tot post #34000 geen smiles meer posten om totaal aan een gemiddeld smilequota van 2 per post te komen. Hij vond dat onzin en nu post ze weer met smiles
Dat was op een feest met veel mensen, dat ga ik niet op kolenbbq doen, dat doe ik alleen als er minder dan 10 mensen zijn.quote:
Ik weet niet wat ik nu heb als UIquote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Die je nu hebt vind ik zeer leuk
Suck for a buck
Myra, wil jij die komkommer zo hard mijn aars in douwen , zodat Bruintje terug in vloeibare vorm word gedrukt ?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Belachelijke hoeveelheden en totaal verkeerde smileys.
Ik bak op kokosbrikettenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat was op een feest met veel mensen, dat ga ik niet op kolenbbq doen, dat doe ik alleen als er minder dan 10 mensen zijn.
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Voelde je je toen een echte man zo aan de BBQ?
Sorry, ik ben ineens niet meer geil.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Myra, wil jij die komkommer zo hard mijn aars in douwen , zodat Bruintje terug in vloeibare vorm word gedrukt ?
Neuken?quote:
INB4 koelkast die bol.com bashtquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef utopie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geachte heer ----------,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: -------------
Besteld bij bol.com:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Guitar Hero: Warriors Of Rock - Gitaar Bundel Ps3
1 ¤ 79,99 ¤ 79,99 Op werkdagen voor 21.30 uur besteld, morgen in huis
Bestelbedrag ¤ 79,99
Verzendkosten ¤ 1,95
Subtotaal ¤ 81,94
Totaalbedrag ¤ 81,94
bol.comquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef utopie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geachte heer ----------,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: -------------
Besteld bij bol.com:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Guitar Hero: Warriors Of Rock - Gitaar Bundel Ps3
1 ¤ 79,99 ¤ 79,99 Op werkdagen voor 21.30 uur besteld, morgen in huis
Bestelbedrag ¤ 79,99
Verzendkosten ¤ 1,95
Subtotaal ¤ 81,94
Totaalbedrag ¤ 81,94
Droog en rauw naar binnen?quote:
...Dat jij er koopt?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef utopie het volgende:
wat is er mis met bol.com? ze leveren goed
is duurquote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef utopie het volgende:
wat is er mis met bol.com? ze leveren goed
Haha vetkleppiequote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
Als de zon shined bbq ik wel 1x per week ofzo!
Heul ergquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef utopie het volgende:
[..]
ben je jaloers dat ik iets van 81 euro heb kunnen betalen ofzo?
Kan gebeuren.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, lief en teder. Ik ben nog maagd.
Ik eet gezond en gevarieerd, ze je mijn spange figuurtje niet op die foto a mattie.quote:
ff snel douchen en dan langs bij myraquote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, lief en teder. Ik ben nog maagd.
Kan gebeuren.quote:
Ezechielk is aan het spelen, die veranderd constant mn UIquote:
Hij is een teringhomoquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef utopie het volgende:
[..]
wie ben jij anyway? nooit eerder gezien hier. welkom
Deze manquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef _Fanta het volgende:
iedereen is al aantal dagen volop carnaval aan het vieren, ik doe daar niet aan. maar heb eigenlijk wel zin om mezelf te gaan bezatten. dus doe ik dat gezellig hiero
UIquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk is aan het spelen, die veranderd constant mn UI
Proppertquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef utopie het volgende:
[..]
wie ben jij anyway? nooit eerder gezien hier. welkom
die je nu hebt is lachenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk is aan het spelen, die veranderd constant mn UI
Oh help even kijken wat ik nu als UI hebquote:
Mijn vader verspreidt aids.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Dat zei je vader ook toen ie me in m'n reet nam. Nooit geklaagt hoor.
nohomo.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Dat zei je vader ook toen ie me in m'n reet nam. Nooit geklaagt hoor.
FEYENOORD OOHH FEYENOORD SPARTA WORDT KAMPIOENquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh help even kijken wat ik nu als UI heb
FEYENOOOORDquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mag van koelkast alleen nog maar nep muziek draaienquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Popje-popje het volgende:
Dragems, wat draai jij goede muzakjes![]()
Pics van je vader.quote:
je goede geile epic boobs UI is terugquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij deed he![]()
Hij gaf me een feyenoord UI
rechterquote:
rijd vast wel trein van rotterdam naar eindhoven niewaarquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook carnaval vieren, maar er is geen carnaval in Rotterdam.
De pest is ik kan mn WW wel veranderen maar dan veranderd Ez het WW van mn mail (heb een mailadres van hem) en dan ben ik mn hele account kwijtquote:
Daar heb ik geen geld voor.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
reid vast wel trein van rotterdam naar eindhoven niewaar
Ik moet elke keer lachen als ik dat ding ziequote:
je kan nu gewoon een hotmail adres gebruikenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De pest is ik kan mn WW wel veranderen maar dan veranderd Ez het WW van mn mail (heb een mailadres van hem) en dan ben ik mn hele account kwijt
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Viro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Koelkastenquote:
Lolwutquote:
Morgen gaan de scheidingspapieren op de busquote:
Hoe doe je datquote:
ik ook nie. maar ze hebbe miljoenen geinversteerds in dat systeem en nu blijkt dat je via je laptopje gewoon begin station kan invoeren op je ov chip kaart. zodat als ze je controleren in de trein dat je als ingescheckt staat. echt wat een stelletje prutsers, zoveel geld uitgeven voor zo'n faal systeemquote:
Hoiquote:
Met wat?quote:
mmm jaquote:
Have funquote:
Doe dat op een broodje met mayo, ketchup en cheddar kaasquote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef _Fanta het volgende:
ik heb trek in een bal gehakt, met uieringen
Ohhh stond ik er ook in?quote:
Popjenquote:
broodje bal!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe dat op een broodje met mayo, ketchup en cheddar kaas
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:45 schreef Snuf. het volgende:
CHICKS OP FOK
Verzonden: 7 maart 2011 10u24
Aan: dragems
wil je een voorkeurslijst maken uit dit?
DV - Myrealaeaea - Goudvis - Merel - Sharr - Popje - Loveloy Lady - Huppel
OP RAAKBAARHEID
trustenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef Snuf. het volgende:
Ok ik ga maar eens slapen een keer wat eerder naar bed kan geen kwaad
Kap es met die kop!quote:
hahahahahahahaquote:
pak hem popjequote:
Geil.quote:
doei doeiquote:
moet je voor bij patje zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 22:51 schreef Viro het volgende:
Heeft iemand een link naar het topic waar je door fokkers een UI in elkaar kan laten zetten?
Hoiquote:Op maandag 7 maart 2011 22:51 schreef Viro het volgende:
Heeft iemand een link naar het topic waar je door fokkers een UI in elkaar kan laten zetten?
Ja dat was leukquote:Op maandag 7 maart 2011 22:52 schreef Viro het volgende:
[..]
hoi lieve schat, ik las net je dm's. Ben blij dat je erom heb kunnen lachen
Dat is toch van die rugbyfoto?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
dit klinkt als dragems die een pik zuigt
weet ook niet wat dat wasquote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
dit klinkt als dragems die een pik zuigt
Mmmmm dit zit nog in de oven,quote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef _Fanta het volgende:
hoe was de appeltaart popje? toch lief dat je mannetje een appeltaart bakte ofnie dan?
Ook dat nog, wat een super man ben jijquote:Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
En ik bak niet uit een pakje he, alles zelf.
bewaar je een stukje voor mijquote:Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
En ik bak niet uit een pakje he, alles zelf.
koelkast heeft een appeltaart gemaakt, yummiequote:Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mmmmm dit zit nog in de oven,
is zeker liev, en het is alijd vet lekker
Volgende week ben ik jarig, dan bak ik nieuwe, kom maar halen.quote:
zelfgemaakte appeltaart vers uit de oven is echt heerlijk!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mmmmm dit zit nog in de oven,
is zeker liev, en het is alijd vet lekker
ik vind bakken ook leuk maar de oven hier is echt bock. das jammerquote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ook dat nog, wat een super man ben jij
Weet je nietquote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef Viro het volgende:
[..]
koelkast heeft een appeltaart gemaakt, yummieMaar popje is heerlijk
is goedquote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgende week ben ik jarig, dan bak ik nieuwe, kom maar halen.
Wel cadeau meenemen, anders kom je er niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |