SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je ook huiswarmen bij Huppel?quote:
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef Patje1987 het volgende:
Snuf vriendelijk verzoek op te flikkeren met dat kutplaatje.
Ja en wat doe jij bij mij altijd? Karma.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb helemaal niet altijd ruzie, alleen ik haat het als mensen over mijn hoofd gaan aaien. (MIJN HAAR!! Godverdomme) En dat doet die klootzak van een stiefbroer altijd.
Hij had de lapo.quote:
16 april pas hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de geldshit. Zit er niet echt in, vrees ik.
Poep jij geld ja?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de geldshit. Zit er niet echt in, vrees ik.
hahahaha zoo grappigquote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb helemaal niet altijd ruzie, alleen ik haat het als mensen over mijn hoofd gaan aaien. (MIJN HAAR!! Godverdomme) En dat doet die klootzak van een stiefbroer altijd.
Ja maar jij hebt zachte haartjes, en die idioot is gewoon een ADHD kind van 23, die ongelofelijk irritant is. En zodra ik dan scheld krijg ik een grote bek van mijn ouders, terwijl hij de mongool is.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja en wat doe jij bij mij altijd? Karma.
IK HOSSEL HAAR NIETquote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef Lama443 het volgende:
Overigens ik hossel geen meisjes van 13, ik ben ook niet 17, dat is Snuf. ;')
Oh en het is het zusje van Goudvis_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK HOSSEL HAAR NIETJe vroeg haar msn wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Ja, ik heb nu schulden en krijg ook geen geld binnen. Zelfs als ik morgen op wonderbaarlijke manier werk heb, heb ik tegen die tijd nog steeds geen cent.quote:
Achter Rotterdam Centraal is altijd werk te vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu schulden en krijg ook geen geld binnen. Zelfs als ik morgen op wonderbaarlijke manier werk heb, heb ik tegen die tijd nog steeds geen cent.
wat een kutcallcenter ookquote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu schulden en krijg ook geen geld binnen. Zelfs als ik morgen op wonderbaarlijke manier werk heb, heb ik tegen die tijd nog steeds geen cent.
Geeft niets, ik regel vervoer voor je!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
driepink wil welquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets, ik regel vervoer voor je!
Als jij dat regelt, dan kom ik wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets, ik regel vervoer voor je!
Gaan wij dan samen onder 1 deken met een komkommer ?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij dat regelt, dan kom ik wel.
hihihihi, ik zei komen.
Heej de komkommers zijn in de reclamequote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaan wij dan samen onder 1 deken met een komkommer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |