bij mij ietsie minder dan 100%, heb voor in de auto een heel licht brilletje/zonnebrilletjequote:
maar aan de andere kant, er zijn dus weer best veel game wepshopsquote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef Kally het volgende: [..] Dat gaan we dus researchen![]()
Ik zie het al voor me.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Als ik zo ver kom, neem ik een bril, zo'n hele strenge
Ja als je er verstand van hebtquote:
Daarom moet je ook iets verzinnen waarin je je onderscheidtquote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar aan de andere kant, er zijn dus weer best veel game wepshops
NIet als humor bedoelt Ik weet gewoon even niks. Ga denk ik even een sudoku maken, of toch maar slapen..quote:
Jup, die knul had het in zijn msn staan, een tijdje op zijn Hyves, en nu is het een 'gevestigde naam' hier.quote:
Lage prijzen, maar dan moet je ook goedkoop in kunnen kopenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom moet je ook iets verzinnen waarin je je onderscheidt
hmmmm jammer dat je goede dag verdrenen isquote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NIet als humor bedoelt Ik weet gewoon even niks. Ga denk ik even een sudoku maken, of toch maar slapen..
En ik had zo'n goede dag
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij ietsie minder dan 100%, heb voor in de auto een heel licht brilletje/zonnebrilletje
Dat is ook zo, maar ik vind brillen zo coolquote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
Maar ik zou ook nooit of niet gauw lenzen voor vast willen.Maar als het bevalt kan ik natuurlijk altijd zo'n setje halen voor 'ooit', zodat ik als ik er zin in heb lenzen in kan doen. Das het fijne met eendagslenzen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, die knul had het in zijn msn staan, een tijdje op zijn Hyves, en nu is het een 'gevestigde naam' hier.
En ik betwijfel nog steeds of ie tot tien kan tellen, dus als hij het kan kan jij het zeker.
(Even om het niveau aan te geven: hij is ooit als look-a-like Adje bij Paul de Leeuw geweest.)
Dat is sowieso ook niet genoegquote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lage prijzen, maar dan moet je ook goedkoop in kunnen kopen
Daar heb ik over nagedacht jaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
dan neem je toch een bril met vensterglas Siepie
Ik zie nog minderquote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
Ik zie maar 40%, ik heb helemaal geen zware afwijking maar wel een megacilinder.
Daarom kan er ook niemand anders door mijn bril kijken, die ziet het als een 'verkleinglas'.
Reclame maken voor andere bedrijven? Hmzzz dat is een goed ideequote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is sowieso ook niet genoeg
Alhoewel... er zijn ook bedrijven die willen betalen om er een foldertje bij te laten doen. Waardoor jij minder kosten hebt en dat van de prijs kan afhalen
Hij is zeventien en zit nog op school, en het is erg kleinschalig en in iemands vrije tijd, maar als ik zo lees/hoor/opvang verdient ie er toch wel honderd euro per week aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar hij kan er van leven? Ik bedoel ik hoef niet mijn salaris te verdienen Wat ik nu heb. Maar beetje geld, zo rond de 1200 euro daar teken ik wel voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |