quote:
quote:
Hoi schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustequote:
ah, ik ben dus niet de enigequote:
niet slechtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt
Ben er nu 704 deeltjes bij
precies, inmiddels al 718 topics van de partij; fuck yeah!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik al sinds deel 1
TOF... FUCK YEAH \m/
wat ga je eigenlijk doen in Den Haag?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Euj
Zit lam in de trein te kiek'n, kan niet beter
En jij?
Ga naar de Raad van State, naar een planschadezaak met een collegaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ga je eigenlijk doen in Den Haag?hier ook wel gtp, beter dan gisteren in ieder geval
en wat is planschade precies?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga naar de Raad van State, naar een planschadezaak met een collega
Waarom vraagt iedereen datquote:
omdat iedereen te lui is om Google te gebruiken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen dat
Als je schade lijdt doordat de gemeente het bestemmingsplan aanpast, kan je recht hebben op een planschadevergoeding. Bij schade moet je trouwens denken aan verlies van privacy ed.
Klopt, daar bestaan hele opleidingen voor, om dat te kunnen beoordelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat iedereen te lui is om Google te gebruiken?![]()
en lastig om aan zoiets als 'verlies van privacy' een geldbedrag te hangen!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, daar bestaan hele opleidingen voor, om dat te kunnen beoordelen.
mooi een dagje de hort op zoquote:
Zelf gebruik ik graag het voorbeeld; je woont op een boerderij met enorm veel land. Dan vindt de gemeente het nodig het bestemmingsplan zo aan te passen dat er gigantische flats worden gebouwd 'om de hoek'. Daar gaat je uitzicht en privacy...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]en lijkt me wel interessant om dat bij te wonen, kijken wat de impact van een wijziging van het bestemmingsplan kan zijn om woonsituaties...
[..]
mooi een dagje de hort op zo
ja, daar wordt je niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik graag het voorbeeld; je woont op een boerderij met enorm veel land. Dan vindt de gemeente het nodig het bestemmingsplan zo aan te passen dat er gigantische flats worden gebouwd 'om de hoek'. Daar gaat je uitzicht en privacy...
dan is het blijkbaar toch nog niet zo volquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is er al zo vol, maar overal zie je nog meer gebouwd worden
Stagequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is het blijkbaar toch nog niet zo vol
maar je krijgt een dag vrij van je werk (of was het stage?) om naar Den Haag te gaan met een collega? of is dit in het kader van je werk/stage?
ja, dat kan met stage ook wel; soort leermoment deze dag... nog tijd om op het terras te zitten dan, of ben je de hele dag bij de Raads van State?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stagemag het gewoon als uren schrijven
quote:
U_Squote:
"even ergens heen, maar geen idee waar naartoe", dat wordt nog watquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:24 schreef Under_Score het volgende:
Remco
bah, verveeld. straks maar even ergens heen. alleen geen idee waar naartoe.
biosje? en alleen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:53 schreef Under_Score het volgende:
ja, mischien maar een filmpje pakken ofzo
ff kijken of er een meid alleen in de rij staat bij de biosquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:34 schreef Under_Score het volgende:
ja helaasmischien kan ik onderweg nog een leuk vrouwtje oppikken ofzo
niet geschoten is altijd mis inderdaad! en hoi Basquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:00 schreef Redbaron het volgende:
ooit samen met mn maat naar de bios, stond er een hele leuke meid de kaartjes te controleren bij ingang zaal...dus heb ik die gevraagd of ze er bij kwam zitten![]()
Helaasch zei ze neen..
Btw: Hoi!
Remcoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis inderdaad! en hoi Bas
weer is wat anders dan alleenstaande tienermoeders versieren in de supermarktquote:
nope, maar het schiet wel opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Remco
Ben je al in je huisje getrokken?
dat is je normale tactiek?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:04 schreef Under_Score het volgende:
[..]
weer is wat anders dan alleenstaande tienermoeders versieren in de supermarkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
jeweet swaquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
volluk,Gadverdamme, dat jij via de achterdeur gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
volluk,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inderdaad, dat hoeven we allemaal niet te weten Ivoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat jij via de achterdeur gaatal een film gekozen?quote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ik weet niet eens wat er draait tegenwoordig. zo even op de cinestar site kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
inderdaad, dat hoeven we allemaal niet te weten Ivo
[..]
al een film gekozen?
Nathaliequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, stage weer gehad. Heb nou al een week aan 1 stuk hoofdpijn
volgens mij draait The Rite nog niet, maar die lijkt me tofquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:43 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat er draait tegenwoordig. zo even op de cinestar site kijken
Laat ik eens een andere vraag stellen. Waarom bestaat er geen planvoordeel? Dat een bewoner betaalt aan de gemeente zodra zijn woning in waarde stijgt door een naburig bouwproject?quote:
Geen idee, in België bestaat het welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Laat ik eens een andere vraag stellen. Waarom bestaat er geen planvoordeel? Dat een bewoner betaalt aan de gemeente zodra zijn woning in waarde stijgt door een naburig bouwproject?
Ik vind dat beide afgeschaft moeten worden. Als je niet wilt dat je omgeving verandert dan koop je je omgeving maar opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen idee, in België bestaat het wel
of ergens zover afgelegen gaan wonen, dat er nooit gebouwd gaat wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind dat beide afgeschaft moeten worden. Als je niet wilt dat je omgeving verandert dan koop je je omgeving maar op
je bent inmiddels dus weer op de terugweg? en hebt vertraging?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet meteen weer waarom ik de ns haat
Daarom hej toch ook een automobiel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet meteen weer waarom ik de ns haat
Jep, heb er 2 uur over gedaan om in Deventer te komenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bent inmiddels dus weer op de terugweg? en hebt vertraging?
Ja, maar de benzine wordt dan niet vergoed omdat ik een goedkoper (gratis OV.) heb. Mooi is wel dat woon-werkverkeer vergoed wordtquote:
Nja naar Den Haag was t toch niet verstandig om met de auto te gaan, dan sta je ook in de file te koekeloeren...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar de benzine wordt dan niet vergoed omdat ik een goedkoper (gratis OV.) heb. Mooi is wel dat woon-werkverkeer vergoed wordt
word toch echt tijd dat je hierheen komt verhuizenquote:
Ach, die kearls kunnen alleen kwijlenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In before: ik maak je wel warm- opmerkingen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In before: ik maak je wel warm- opmerkingen.
ik maak je wel warmquote:
in het zonnetje was het heerlijkquote:
ik zit al met 2 truien aan en een sjaal om binnenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:37 schreef Under_Score het volgende:
[..]
in het zonnetje was het heerlijk
nu is het wel erg fris. maar een trui aangedaan en zo even de pantoffels zoeken
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:38 schreef norich het volgende:
[..]
ik zit al met 2 truien aan en een sjaal om binnen
ja ik loop ook liever in een t-shirt maar dan bevries ikquote:
Knap, als het 5 graden boven nul isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:41 schreef norich het volgende:
[..]
ja ik loop ook liever in een t-shirt maar dan bevries ik
details..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Knap, als het 5 graden boven nul is
Eens is*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:45 schreef Under_Score het volgende:
allang blij dat het weer boven nul is. klotewinter
Dag Selmaquote:
*hap*quote:
HUH?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:23 schreef Under_Score het volgende:
niet blij met het nieuws in de tubantia vandaaggrolsch moet gewoon hier in eanske blijven
Tsjah in polen kan het allemaal goedkoper hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef Under_Score het volgende:
er gaan weer 80 banen weg, en op termijn word de hele productie miscien uitbesteedt.
http://www.tctubantia.nl/(...)aks-weg-uit-land.ece
Selmaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
RemcoWanneer is je house-warming party?
Of is het al geweest..zonder mij??
wie weet kerel, wie weetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:42 schreef Under_Score het volgende:
housewarming partyhopelijk kan ik die over een tijdje ook geven
Zijn wij van ToF dan ook welkom?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:42 schreef Under_Score het volgende:
housewarming partyhopelijk kan ik die over een tijdje ook geven
Hehequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
Selmadie party moet nog komen, eerst moet ik het huis zodanig klaar zijn dat ik er zelf in kan gaan wonen
hypotheek adviseur heeft een berekening gemaakt en daarmee heb ik dus een budget waarin ik makkelijk een woning kan zoeken. het huisje dat ik op het oog heb valt daar precies in, en als ik wat van de prijs af kan krijgen zou dat mooi zijn. ik denk er nog een paar dagen over na en dan ga ik een bod doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
wie weet kerel, wie weetnog ontwikkelingen aan jouw kant dan?
familie/vrienden komen als eerste aan de beurt, daarna eens kijken wie ik nog meer uitnodigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zijn wij van ToF dan ook welkom?
[..]
HeheOver nieuwe huizen gesproken..hoor je nog wel eens wat van Intelligence (Patrick)? Hij heeft hier al een hele tijd niet meer gepost (toch?) en ben benieuwd hoe het met hem gaat.
kijk aan; een ruim budget is altijd goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hypotheek adviseur heeft een berekening gemaakt en daarmee heb ik dus een budget waarin ik makkelijk een woning kan zoeken. het huisje dat ik op het oog heb valt daar precies in, en als ik wat van de prijs af kan krijgen zou dat mooi zijn. ik denk er nog een paar dagen over na en dan ga ik een bod doen
heb een leuk huisje gezien in enschede net binnen de single. ziet er leuk uit, beetje klein maar groot genoeg voor mij alleen en evt. een partner. alleen als er kindjes komen wordt het lastig.quote:
dat linkje van laatst; dat huis is te klein voor partner + kindjes? heb ik het toch helemaal verkeerd ingeschat, mocht het dat huis zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heb een leuk huisje gezien in enschede net binnen de single. ziet er leuk uit, beetje klein maar groot genoeg voor mij alleen en evt. een partner. alleen als er kindjes komen wordt het lastig.
dan heb ik inderdaad te snel gekeken en het ruimer ingeschat... heb je plannen voor een partner en kindje(s) dan, of kun je er nog wel een jaar of 5 á 10 wonen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Under_Score het volgende:
ja op de foto ziet het er groot uit, maar het is redelijk klein. er zijn boven bijv. maar 2 kamers. 1 dus voor mij en een partner, en evt. 1 kinderkamer. een stijle trap naar beneden waar ik niet zo'n van van ben ( alcohol en rare trappen gaan niet samen. en ik zou daar ook niet met een kind op de arm vanaf willen lopen ) maar de uitstraling is heerlijk. lekker knus en open. mooi allesbrandertje er in.
Tuurlijk moet je opletten met wie je uitnodigt. Je wilt niet meteen je huis laten afbreken door een lomp figuur. Zie maar verder wat je doet, in augustus ( nog niet 100% zeker hoor) zijn jij en de andere ToF'ers van harte welkom in mijn woning. Geen house-warming natuurlijk maar gewoon gezellig meeten, chillen, BBQen enzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
familie/vrienden komen als eerste aan de beurt, daarna eens kijken wie ik nog meer uitnodig
en spreek Patrick ook niet super veel meer, maar zal hem eens aanspreken op MSN en dan post ik hier wel wat... of hij doet dat zelf ff
whehehequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef Under_Score het volgende:
aangezien ik nog steeds vrijgezel ben ga ik er niet van uit dat ik binnen 10 jaar een kind op de wereld zal zettenmaar het kan raar lopen.
maar gezien mijn succes met vrouwen ben ik allang blij als ik binnen 10 jaar weer een nieuwe vriendin heb
kan ook zijn dat ik wel een poging tot meet doe, i.p.v. een ToF-housewarmingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je opletten met wie je uitnodigt. Je wilt niet meteen je huis laten afbreken door een lomp figuur. Zie maar verder wat je doet, in augustus ( nog niet 100% zeker hoor) zijn jij en de andere ToF'ers van harte welkom in mijn woning. Geen house-warming natuurlijk maar gewoon gezellig meeten, chillen, BBQen enzo.
Het is zonde als je een woning afwijst alleen omdat de trap raar is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Under_Score het volgende:
ja op de foto ziet het er groot uit, maar het is redelijk klein. er zijn boven bijv. maar 2 kamers. 1 dus voor mij en een partner, en evt. 1 kinderkamer. een stijle trap naar beneden waar ik niet zo'n van van ben ( alcohol en rare trappen gaan niet samen. en ik zou daar ook niet met een kind op de arm vanaf willen lopen ) maar de uitstraling is heerlijk. lekker knus en open. mooi allesbrandertje er in.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef Under_Score het volgende:
aangezien ik nog steeds vrijgezel ben ga ik er niet van uit dat ik binnen 10 jaar een kind op de wereld zal zettenmaar het kan raar lopen.
maar gezien mijn succes met vrouwen ben ik allang blij als ik binnen 10 jaar weer een nieuwe vriendin heb
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef Under_Score het volgende:
hey, had niet voor niets alcohol op de eerste plek staanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
!!! Wat zeur je dan over je 2 slaapkamers, kinderkamer en steile trap met baby in je armen?
je moet wel een huis kopen waar je nu goed in kunt leven... je gaat niet nu al een huis kopen waar je 5 jaar lang te groot in woont, alleen maar voor het gezinnetje laterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hey, had niet voor niets alcohol op de eerste plek staande kans dat ik er met mn dronken kop vanaf donder is vele malen groter dan dat dat met een kind gebeurt
maar ja, alleen om die trap zal ik hem niet afwijzen. maar het speelt wel mee natuurlijk.
Jawel, maar atm is 't niet wat he.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij hebt ook geen kaas gegeten van (omgaan met) vrouwen?
geen idee, als jij het zegtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, maar atm is 't niet wat he.
precies! locatie bevalt je ook goed genoeg? smalle straat, autoboer etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef Under_Score het volgende:
nee inderdaad. dit is perfect voor nu, en ik zou er zelfs met een klein gezin kunnen wonen
daarom denk ik ook dat ik deze neem, iets groters is alleen maar verspilde ruimte en extra schoonmaak werk
Beide, eigenlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet mee bezig of weinig/geen succes?
iets verder kijken en dan een bod ergens op doen is geen optie? dan is het huis misschien weg?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef Under_Score het volgende:
ik kan er mee leven ja. beetje plakplastic op de ramen en heb geen last van de autoboer. smalle straat is niet eens zo'n ramp. enige wat ik mis denk ik is overburen. dat geeft toch iets meer sfeer.
ach, ik ga er gewoon voor. vrijdag een leuk bod uitbrengen en de vingers kruisen. mocht het niet doorgaan heb ik nog keuze genoeg.
als je er niet echt mee bezig bent, zal hetgene dat je wel doet inderdaad niet veel uithalen; je mist overtuiging Davidquote:
Joah ach, heb nu toch niet veel tijd overquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je er niet echt mee bezig bent, zal hetgene dat je wel doet inderdaad niet veel uithalen; je mist overtuiging David
ik kijk ook nog steeds rond, maar nog niks gevonden waarvan ik me meteen wel thuis voelde eigelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iets verder kijken en dan een bod ergens op doen is geen optie? dan is het huis misschien weg?
Als je nog nuchter genoeg bent om te beseffen dat je bed boven staat zal het met traplopen heus wel goed komen. Anders schaf je een bergbeklimmers uitrusting aan en snoer je je vast aan de trapleuning.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hey, had niet voor niets alcohol op de eerste plek staande kans dat ik er met mn dronken kop vanaf donder is vele malen groter dan dat dat met een kind gebeurt
maar ja, alleen om die trap zal ik hem niet afwijzen. maar het speelt wel mee natuurlijk.
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Nathalienog steeds last van hoofdpijn?
óf ik slaap gewoon op de bankquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je nog nuchter genoeg bent om te beseffen dat je bed boven staat zal het met traplopen heus wel goed komen. Anders schaf je een bergbeklimmers uitrusting aan en snoer je je vast aan de trapleuning.
tijd heb je niet, tijd maak je kerelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah ach, heb nu toch niet veel tijd over
al meerdere huizen bezichtigt jah?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik kijk ook nog steeds rond, maar nog niks gevonden waarvan ik me meteen wel thuis voelde eigelijk.
oei, nogmaals beterschap dan maarquote:
mwah, er staan nog wat bezichtigingen in de planning.quote:
Dankjequote:
dat is ook belangrijk, dat je meteen een goed gevoel ergens bij hebtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mwah, er staan nog wat bezichtigingen in de planning.
maar het aanbod is... wisselvallig. weinig 'leuke' woningen. woningen die me meteen aanspreken. gelukkig heb ik geen haast
*stuurt genezingskrachten naar Nath*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje
Hielpen die beterschapswensen maar tegen mijn hoofdpijn
Want de supermarkten e.d hebben het binnenkort ook niet meer?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef Under_Score het volgende:
zo, nog maar een grolsch lostrekken nu het nog kan
nee, zolang grolsch nog in enschede zit en niet door oostblokkers gebrouwen wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Want de supermarkten e.d hebben het binnenkort ook niet meer?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
*stuurt genezingskrachten naar Nath*
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef omearos het volgende:
[..]
was mooi om te zien met die transplantatieprocedures
iddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
![]()
Vind het 100x mooier om naar te kijken dan weggebruikers, das sensatie..
BodW is informatief
idd, mijn inziens leren ze op die manier veel meer dan hoe weggebruikers het brengtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef omearos het volgende:
[..]
idden ze gaan langs bij mensen naderhand, is ook altijd wel mooi om te zien hoe zij het hebben ervaren
wegmisbruikers is leedvermaak, soms ook wel leukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd, mijn inziens leren ze op die manier veel meer dan hoe weggebruikers het brengt
HUUUHquote:
quote:
quote:
Dat geslijm en meelullen van betrapte autorijders zorgt bij mij voor plaatsvervangende schaamte. Ze krijpen nog net niet de politiekont in.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef omearos het volgende:
[..]
wegmisbruikers is leedvermaak, soms ook wel leuk
Blijft leukquote:
Hoe is het?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
En ja hoor....het gaat weer over voetbal
Naar omstandigheden goed.quote:
Op de scheids neem ik aanquote:
het ligt altijd aan de schijts.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:05 schreef Under_Score het volgende:
[..]
het ligt altijd aan de schijts.
net als die keer dat mijn hondje doodgereden werd.
je raad het al.. scheids.
*disclaimer poster heeft mogelijk nooit een hondje gehad. er zijn geen hondjes gewond geraakt bij het typen van deze post.
Slaap lekker Justinquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga naar bed, m'n slaappil kickt in
Morgen krijg ik de uitslag van het onderzoek
Justinquote:
Basquote:
Davidquote:
qua spannend en niveau inderdaad een echte clashquote:
Wat zoek je er precies?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:25 schreef ReMcOrE het volgende:
m'n vriendin en ik willen in de zomervakantie een weekje samen weg, bijvoorbeeld naar de kust van Nederland of België; maar het aanbod is zo groot, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet... dus daarom de vraag: iemand suggesties voor een leuke vakantiebestemming?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat jij via de achterdeur gaat
iets wat niet zo schrikbarend duur is, al snap ik dat de zomervakantie an sich gewoon duur is, en waar (in de buurt) wat te doen isquote:
Zal erover denken voor jequote:Op woensdag 9 maart 2011 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iets wat niet zo schrikbarend duur is, al snap ik dat de zomervakantie an sich gewoon duur is, en waar (in de buurt) wat te doen is
dat zijn helaas de vooruitzichten; hoge temperaturen, maar ook minder zon en meer neerslag...quote:
En dan kom je niet eens even langs ofzo...quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
NathWas gisteren nog even in het centrum van Amersfoort
.
volgens mij word het vanmiddag wel weer wat beterquote:
Doe de vrouwen daar de groeten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:08 schreef Redbaron het volgende:
Zooo, verandering van plannen, ipv naar Frankrijk lossen mag ik even naar Zweden heen en weer
wat vervoer je eignelijk zoal?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:08 schreef Redbaron het volgende:
Zooo, verandering van plannen, ipv naar Frankrijk lossen mag ik even naar Zweden heen en weer
Belgrado. Laat je vriendin wel thuis hč...quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iets wat niet zo schrikbarend duur is, al snap ik dat de zomervakantie an sich gewoon duur is, en waar (in de buurt) wat te doen is
ga toch echt samen met de vriendin op vakantiequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Belgrado. Laat je vriendin wel thuis hč...
U_S heeft slotjes gekregen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:58 schreef Under_Score het volgende:
boh, maar kijken wat ik ga lunchen, net een beugel gekregendat wordt mooi een paar maand yoghurt kanen
Justinquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Uitslag van het onderzoek: mijn rechterevenwichtsorgaan werkt minder goed dan mn linker, kans dat er wat gruis in de vloeistof zit (die 2 dingen hebben normaal elk hun eigen plekje in het orgaan).
Ik krijg binnenkort post met de datum voor een MRI-scan, en daarna gaan ze mijn hoofd weer op verschillende manieren kantelen (bijv. achteruit laten vallen met het hoofd naar rechts gedraaid en de ogen naar links). Daar kun je nog duizeliger van worden dan van het vorige onderzoek, zo werd mij verteld. Oh joy
ja, fucking 2 uur gelegen daaro.quote:
ik ben in minder dan 1,5 jaar het hele slotjes-traject doorgelopen, dat was toen retesnel volgens de tandartsquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:26 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja, fucking 2 uur gelegen daaro.
volgende maand een nieuw draadje. en waarschijnlijk eind dit jaar een operatie en dan heb ik eindelijk een goed gebit.![]()
![]()
maar het wordt wel afzien.
Dat gruis moet weer terug naar z'n eigen plekquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:15 schreef Under_Score het volgende:
en wat als er gruis in zit? kunnen ze dat dan weghalen?
waar hoort dat gruis normaal te zitten dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gruis moet weer terug naar z'n eigen plek
een onderkaak verlenging. ze zagen de boel door, schuiven het naar voren en maken mn kaak met staaldraad vast voor 6 weken tijdens de herstel periode.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben in minder dan 1,5 jaar het hele slotjes-traject doorgelopen, dat was toen retesnel volgens de tandartsmaar waarvoor heb je een operatie nodig dan?
Aan de andere kant van het evenwichtsorgaan denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar hoort dat gruis normaal te zitten dan?
zo hé!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:38 schreef Under_Score het volgende:
[..]
een onderkaak verlenging. ze zagen de boel door, schuiven het naar voren en maken mn kaak met staaldraad vast voor 6 weken tijdens de herstel periode.
nog gevraagd hoe dat gruis dan aan de andere kant is gekomen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het evenwichtsorgaan denk ik
Kan soms gewoon gebeurenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog gevraagd hoe dat gruis dan aan de andere kant is gekomen?
nu dus eerst die MRI-scan afwachten...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan soms gewoon gebeurenNu is het de taak om de boel bestraffend toe te spreken en ze weer naar huis te schoppen
Hehe,.. + je krijgt steun dingen om je hoofd, .. ben je claustrofobisch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik las het net in een foldertje ja
Ik doe wel een cd'tje van KISS of Motley Crüe ofzo, want als ik (black) metal meeneem kan ik niet stilliggen
Mmmmm... lekker likken zeker...quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja ik vind alleen die suikerzooi die er boven op zit lekker, die glanslaag
Goedgoed, en daar?
Nope, gelukkig nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hehe,.. + je krijgt steun dingen om je hoofd, .. ben je claustrofobisch?
Nee hoor, anders heb ik alles onderzittenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mmmmm... lekker likken zeker...![]()
Hier alles goed hoor!
Is toch lekker? Een beetje smeren met zoetgoed... mmmmm...quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee hoor, anders heb ik alles onderzittengewoon in 1 x huppaaa...
Mooi om te horen, hoe is het met die andere collega van je, leeft die ook nog?
Hoe was je weekend? was je vriendin verkleed als zieke en jij als de dokter?
Ik speel ICT'ertje...quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is iedereen doktertje gaan spelen ofzo? Het is ineens zo stil hier
Ik speel voor marketingmedewerker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is iedereen doktertje gaan spelen ofzo? Het is ineens zo stil hier
Nee in die context ben ik een fokkerquote:
Dat is wel vreemdquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:28 schreef norich het volgende:
fffffuuuuuuu kom ik net aan in maastricht bij mn kamer.. wil ik de deur opendoen.. past mn sleutel er niet inik heb echt 10 keer geprobeerd ofzo maar hij paste echt niet..
ik bij iedereen aanbellen.. is er ook geen enkele huisgenoot aanwezig..ik was al half panisch,
maar toen bedacht ik me er aan de achterkant ook nog een deur is naar het washok.. dus jeej ik ben binnen
ik moet toch wat etenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat blijft allemaal achter je beugel zitten hoor![]()
time flies when you're having funquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Krijg nou wat, inderdaad zeg.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:28 schreef norich het volgende:
fffffuuuuuuu kom ik net aan in maastricht bij mn kamer.. wil ik de deur opendoen.. past mn sleutel er niet inik heb echt 10 keer geprobeerd ofzo maar hij paste echt niet..
ik bij iedereen aanbellen.. is er ook geen enkele huisgenoot aanwezig..ik was al half panisch,
maar toen bedacht ik me er aan de achterkant ook nog een deur is naar het washok.. dus jeej ik ben binnen
ja er zit blijkbaar een ander slot op. ik wist nergens vanquote:
je kon niet iets met minder stukjes bedenken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:30 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik moet toch wat eten![]()
straks maar extra goed poetsen
alleen bij de voordeurquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
zijn er overal nieuwe sloten ingezet ofzo?en gelukkig toch binnen gekomen
nee. ik heb nergens een sleutel kunnen ontdekken in huisquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inmiddels de nieuwe sleutel in bezit?
toch maar ff achteraan bellen dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:32 schreef norich het volgende:
[..]
nee. ik heb nergens een sleutel kunnen ontdekken in huis
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. Anders het hele pand platbranden
toch maar ff bellen en sleutel hosselen dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:34 schreef norich het volgende:
[..]
dan ben ik alles kwijt dus lijkt me niet zo'n briljant idee
Neenee, je moet wel slim zijn. Jij bent de enige in het pand. Dusssss haal je alle spullen die van belang zijn van de kamer en die zet je veilig opzij. Dan giet je enkele honderden liters benzine van de trap/in hoekjes/op brandbaar materiaal en steek je de hele zooi in de hensquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:34 schreef norich het volgende:
[..]
dan ben ik alles kwijt dus lijkt me niet zo'n briljant idee
joa doe ik morgen welquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toch maar ff bellen en sleutel hosselen dus
No burning?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toch maar ff bellen en sleutel hosselen dus
maar het is een mooi huis, dus hij hoeft niet kapotquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neenee, je moet wel slim zijn. Jij bent de enige in het pand. Dusssss haal je alle spullen die van belang zijn van de kamer en die zet je veilig opzij. Dan giet je enkele honderden liters benzine van de trap/in hoekjes/op brandbaar materiaal en steek je de hele zooi in de hens
I've been there beforequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:36 schreef norich het volgende:
[..]
maar het is een mooi huis, dus hij hoeft niet kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |