quote:
quote:
Hoi schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustequote:
ah, ik ben dus niet de enigequote:
niet slechtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt
Ben er nu 704 deeltjes bij
precies, inmiddels al 718 topics van de partij; fuck yeah!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik al sinds deel 1
TOF... FUCK YEAH \m/
wat ga je eigenlijk doen in Den Haag?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Euj
Zit lam in de trein te kiek'n, kan niet beter
En jij?
Ga naar de Raad van State, naar een planschadezaak met een collegaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ga je eigenlijk doen in Den Haag?hier ook wel gtp, beter dan gisteren in ieder geval
en wat is planschade precies?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga naar de Raad van State, naar een planschadezaak met een collega
Waarom vraagt iedereen datquote:
omdat iedereen te lui is om Google te gebruiken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen dat
Als je schade lijdt doordat de gemeente het bestemmingsplan aanpast, kan je recht hebben op een planschadevergoeding. Bij schade moet je trouwens denken aan verlies van privacy ed.
Klopt, daar bestaan hele opleidingen voor, om dat te kunnen beoordelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat iedereen te lui is om Google te gebruiken?![]()
en lastig om aan zoiets als 'verlies van privacy' een geldbedrag te hangen!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, daar bestaan hele opleidingen voor, om dat te kunnen beoordelen.
mooi een dagje de hort op zoquote:
Zelf gebruik ik graag het voorbeeld; je woont op een boerderij met enorm veel land. Dan vindt de gemeente het nodig het bestemmingsplan zo aan te passen dat er gigantische flats worden gebouwd 'om de hoek'. Daar gaat je uitzicht en privacy...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]en lijkt me wel interessant om dat bij te wonen, kijken wat de impact van een wijziging van het bestemmingsplan kan zijn om woonsituaties...
[..]
mooi een dagje de hort op zo
ja, daar wordt je niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik graag het voorbeeld; je woont op een boerderij met enorm veel land. Dan vindt de gemeente het nodig het bestemmingsplan zo aan te passen dat er gigantische flats worden gebouwd 'om de hoek'. Daar gaat je uitzicht en privacy...
dan is het blijkbaar toch nog niet zo volquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is er al zo vol, maar overal zie je nog meer gebouwd worden
Stagequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is het blijkbaar toch nog niet zo vol
maar je krijgt een dag vrij van je werk (of was het stage?) om naar Den Haag te gaan met een collega? of is dit in het kader van je werk/stage?
ja, dat kan met stage ook wel; soort leermoment deze dag... nog tijd om op het terras te zitten dan, of ben je de hele dag bij de Raads van State?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stagemag het gewoon als uren schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |