Yeps helemaal dood hier zo te zienquote:
Die zijn allemaal verstandig geworden en hebben werk tegenwoordigquote:
Wie kent er EHBO? Of heeft een AED Certificaat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Yeps helemaal dood hier zo te zien
Zij welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zijn allemaal verstandig geworden en hebben werk tegenwoordig
Heb wel zo'n apparaat liggen op mijn werk.. wil wel experiment doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie kent er EHBO? Of heeft een AED Certificaat?
Ik ook, maar morgen nacht pas weer, even een ritje brussel doenquote:
Euh.. Zullen we dat aan de grote mensen overlaten? Goed?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb wel zo'n apparaat liggen op mijn werk.. wil wel experiment doen
oke oke.. pff mag ook nooit iets van jouquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Zullen we dat aan de grote mensen overlaten? Goed?
Oh er is genoeg dat je mag doen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oke oke.. pff mag ook nooit iets van jou
Ja tuurlijk .... behalve dat zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh er is genoeg dat je mag doen hoor![]()
Maar niet met gevaarlijke apparaatjes spelen
Nice, lekker dagje vrij dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook, maar morgen nacht pas weer, even een ritje brussel doen
Ik snap je even niet meer...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk .... behalve dat zeker
I wish!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nu al niet meer
Ja hey! Ik heb een excuus! Ik was al om 4 uur op vanmorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat klinkt fout.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ja ik ook al om half 7 hoor en ik ben toch ook nog wakkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hey! Ik heb een excuus! Ik was al om 4 uur op vanmorgen![]()
En dat klinkt fout.
Half 7 is uitslapen johquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik ook al om half 7 hoor en ik ben toch ook nog wakker![]()
![]()
Nou zo voelde het niet vanmorgen na vannachtquote:
Awwquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou zo voelde het niet vanmorgen na vannacht
Ik zal je voortaan niet meer de halve nacht wakker houdenquote:
Hahaha ohww jaa het was jouw schuldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan niet meer de halve nacht wakker houden
Of jouwe.. waar 2 seksenvechten hebben 2 schuldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha ohww jaa het was jouw schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |