quote:Op maandag 7 maart 2011 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie kopt hem in?Ik denk dat ik em er niet meer in mag koppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Die voel ik ja, als ik mn hand van de laptop laat glijdenquote:
Na die opmerking niet meer neequote:Op maandag 7 maart 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik em er niet meer in mag koppen
Dat zei je gisteren ookquote:
Niet, wat gek, snap ik niks vanquote:
trustequote:
ik dacht dat ik juist mn kop altijd moest inwikkelenquote:
Leuke buren?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:58 schreef Yuki het volgende:
Er is of iemand heel raar aan het huilen, of mijn (onder)buren hebben seks.
Als het geluid een soort vreemd huilen benaderd, vind ik het al niet leuk meerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuke buren?Of zoals ik net op Lamebook las:
[ afbeelding ]
Damn, nu wil ik weten hoe zij sex hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het geluid een soort vreemd huilen benaderd, vind ik het al niet leuk meer
They are teasing youquote:Op maandag 7 maart 2011 23:58 schreef Yuki het volgende:
Er is of iemand heel raar aan het huilen, of mijn (onder)buren hebben seks.
They're kan nietquote:
Hey is niet gebruikelijk om They are af te korten, dat staat ook in de link die je zelf geeftquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh nee?
http://www.wikihow.com/Use-There,-Their-and-They%27re
"Kan niet" is heel wat anders dan "is niet gebruikelijk"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey is niet gebruikelijk om They are af te korten, dat staat ook in de link die je zelf geeft
Trustequote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:47 schreef PeuRac het volgende:
Dat kloptnu ga ik slapen, over 7u gaat mn wekker weer en heb 2 belangrijke gesprekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |