quote:Op maandag 7 maart 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr was leuk uitzicht, alleen niet voor mij, want ze zaten natuurlijk achter mij
De volgende keer ga ik wel naast je zittenquote:
idd, ik noem het eerder ontladingquote:
Gayfactor through the roof!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik wel naast je zitten
Je wil niets van me wetenquote:
Dan ken je F&D nog nietquote:
Oeh!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er 6 liggenwel lastig te krijgen, was maar 1 slijter die ze had. Die had overigens wel veel verschilende lekkere biertjes zag ik. Niet zoveel als Berts Bierhuis, maar stuk meer dan normaal.
Wat voor een smaak heeft die?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oeh!
Als je nog eerst daar bent moet je kijken of je deze kan scoren:
[ afbeelding ]
Die is maf maar wel lekker zeg!
*kijkt naar beneden*quote:Op maandag 7 maart 2011 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss, draai het maar weer om, je lijkt wel een vrouw
Ehm, ja, ehm, raar. Bijna een beetje bosachtig, kruidig maar ook iets van noten ofzo. Maar niet té expliciet, is gewoon voor iedereen te drinken (geen imperial stout enzo) maar heel avontuurlijk en spannend.quote:
Waar!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:32 schreef Rifoki het volgende:
Zojuist Rango gezien, aardige film!
En bijkans de tank volgegooid voor 1,42 de liter.
De 1.70 is al bereiktquote:Op maandag 7 maart 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar!vanmiddag een pomp gezien met 20ct meer op t bord en was nog niet eens langs de snelweg
[kut opmerking] je was halverwege niet overtuigd?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
*kijkt naar beneden*
*kijkt wat verder naar beneden*
Ja
Belgie!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar!vanmiddag een pomp gezien met 20ct meer op t bord en was nog niet eens langs de snelweg
Daar had je lang voor nodigquote:Op maandag 7 maart 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
*kijkt naar beneden*
*kijkt wat verder naar beneden*
Ja
Lulquote:Op maandag 7 maart 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[kut opmerking] je was halverwege niet overtuigd?[/kut opmerking]
hou wel van je
Lang leve de tankpasquote:
Wie kopt hem in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |