Hmm, dan moet ik die ook eens proberen!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het heeft niet de zwaarheid, t is iig niet vergelijkbaar met de normale leffe dubbel, welke ik ook niet zo lekker vind.
Ja, dat is het helemaalquote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent gewoon een gezellig avond misgelopen
(met carnaval muziek op de achtergrond
)
Ik heb er 6 liggenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik die ook eens proberen!
Dr was leuk uitzicht, alleen niet voor mij, want ze zaten natuurlijk achter mijquote:
heyquote:
Gun die man ook eens watquote:Op maandag 7 maart 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr was leuk uitzicht, alleen niet voor mij, want ze zaten natuurlijk achter mij
Soms bestond ik nietquote:
Ach, als ze langs liepen draaide ik me ff om, heb ook wel leuk uitzicht gehadquote:
Al het moois er vanaf gekeken nu zeker?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, als ze langs liepen draaide ik me ff om, heb ook wel leuk uitzicht gehad
precies, nog even hard boe roepen, en ik zat vast aan het plafondquote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kwam ook zo stil binnengeslopen he![]()
Nee, dat was zo strak, mn blik gleed er zo van afquote:Op maandag 7 maart 2011 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al het moois er vanaf gekeken nu zeker?![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, nog even hard boe roepen, en ik zat vast aan het plafond
Heet 'dat' zo tegenwoordig?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef Yuki het volgende:
Goed... ik ga nog even iets met mijn inspiratie doen en dan slapen![]()
Jezus, volgensmij moet ik stoppen met drinken.. Ik las spiraaltjequote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef Yuki het volgende:
slaapse alvastquote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef Yuki het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef Yuki het volgende:
Je moest eens wetenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Heet 'dat' zo tegenwoordig?
Trusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |