Dat niet eens eentje van haar mag ook mits girlie en een paar mate te kleinquote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Preferably eentje uit je eigen collectie
Ben je weer op de markt?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oeh... focus me iets teveel op PinkPop volgens mij..
Nee, had 't dan eerder gezegdquote:
Logisch dat is bij je ouders in de achtertuinquote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oeh... focus me iets teveel op PinkPop volgens mij..
Ja goedquote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, had 't dan eerder gezegd![]()
Hoe is 't met je lover enzo?
Huuuu...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja goed. Nog altijd helemaal in love
.
En jij en de liefde?
Ja ach.. ben ermee opgegroeid he, dan is dat net weer even anders. Maar denk niet dat ik dit jaar ga, is nog zo weinig bekend.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch dat is bij je ouders in de achtertuin
+1quote:
saaiquote:
Laatst keer in 2006 vond ik het niet leuk meer te commerciel enzo. Te veel mensen kijk mij eens alto zijn enzoquote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja ach.. ben ermee opgegroeid he, dan is dat net weer even anders. Maar denk niet dat ik dit jaar ga, is nog zo weinig bekend.
Ja dat is een feit. Voig jaar keek iedereen me juist gek aan omdat ik in een doodnormaal spijkerrokje rondliep en niks 'alto's's aanhad..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laatst keer in 2006 vond ik het niet leuk meer te commerciel enzo. Te veel mensen kijk mij eens alto zijn enzo
Die zijn zeldzaam, wees er zuinig opquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja sorry.. maar dit exemplaar bevalt me gewoon heul erg goed
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja dat is een feit. Voig jaar keek iedereen me juist gek aan omdat ik in een doodnormaal spijkerrokje rondliep en niks 'alto's's aanhad..
Alto's die anders anders willen zijn en als jij dan als enige anders dan zij zijn bent kijken ze je raar aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja dat is een feit. Voig jaar keek iedereen me juist gek aan omdat ik in een doodnormaal spijkerrokje rondliep en niks 'alto's's aanhad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |