NUUUUquote:Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze dronk alleen malibu en passoa zei ze, nou gooi dat er dan in, NUUUUU!
Net als Guidoquote:Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omdat hij zich dan niet serieus genomen voelt...
Holy shit, wat een openbaring.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido: Het is eigenlijk een spel dat nergens op slaat, de stem maakt gewoon de regels.
voor!quote:
Die stem heeft ook geen humorquote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom mag De Stem niet meer worden nagedaan? Ahhw...
nee niet waar. Ik had afgelopen week lapo, had als eerste een nieuw deel geopend, en DAT werd geslotenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
In dit topic geld het recht van de snelste
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef Stranger het volgende:
Haal Guido naar FOK!
Zo'n 'het spel is oneerlijk' zeikerd past hier perfect.
Goh, nadat er al 1/3e van het spel op zit.....quote:Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido: Het is eigenlijk een spel dat nergens op slaat, de stem maakt gewoon de regels.
Guido is toch Fokker?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef Stranger het volgende:
Haal Guido naar FOK!
ik kan niet wachtenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef MissJ.24 het volgende:
Om nog wat voor op te stoken, als iemand hier de moed heeft een topic te openen terwijl ik de Lapo heb en aan het nadenken ben over een pakkende titel en waar die fakking knop zit van Nieuw deel.......die krijgt de siberische oorlog.
Dat is Laura en Sophia in een persoon.
Ben er vrij zeker van dat ie al een account heeft hier.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef Stranger het volgende:
Haal Guido naar FOK!
Ze zijn boos op de redaktie niet op Monique en Maikquote:Op maandag 7 maart 2011 21:45 schreef Stranger het volgende:
Nou volgens mij zijn Guido en Laura al een beetje bekoeld van hun 'woede'
Ja man echt een kutlul die redaktiequote:Op maandag 7 maart 2011 21:52 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn boos op de redaktie niet op Monique en Maik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |