Of elke COS de eerste 100 reacties hierover te moeten lezen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies.. heb er echt een pesthekel aan 5 minuten te wachten op een cos terwijl er een goede roddel het huis doorgaat!
Het vakantiekolonie gevoel is er nog niet helemaal uitgemept.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Dat ze het ziek vinden snap ik echt niet hoor...je doet gvd met een spel mee, dan kan je dit soort dingen toch verwachten..had anders lekker thuis gebleven..
Lijkt me nogal kut als je mod bent. Maar als jij het prima vindt.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef Gert het volgende:
Het gaat er om dat er snel een nieuwe COS komt. Lapo's vergeten het vaak of hebben het niet door. Dus dan wordt de eerste geopende COS opengehouden.
Maakt niet uit verder toch? Als er maar doorgepost kan worden.
Was jij dat niet? Met het club med gevoel?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het vakantiekolonie gevoel is er nog niet helemaal uitgemept.
WANNEER????quote:Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies.. heb er echt een pesthekel aan 5 minuten te wachten op een cos terwijl er een goede roddel het huis doorgaat!
Ik stem voor passoa in de keet!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef MissJ.24 het volgende:
Ha toch mijn zin........rellen om het openen van topics.....elke 10 min kan je winnen.....komt dat zien komt dat zien.......
Back ontopic.........kriebelkut Laura kan nu vrijuit Alex pakken, ze heeft nog 14 uur anders verlies ik mijn weddenscap op die troelenkop.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef Gert het volgende:
Het gaat er om dat er snel een nieuwe COS komt. Lapo's vergeten het vaak of hebben het niet door. Dus dan wordt de eerste geopende COS opengehouden.
me2quote:Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zal wel stoppenmet mijn hobbyquote:Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef Gert het volgende:
Dan zakken ze gelijk weer in hun werkelijke gevoel.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja, tot Maik zijn hielen weer heeft gelicht!
Ja dus -->quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef pullup het volgende:
Ze hebben dat mislukte shot van de hereniging dus nog een keer overgedaan![]()
Nu breekt mijn klomp
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef Roguee het volgende:
[..]
Was jij dat niet? Met het club med gevoel?
en valt er tussen de vele streamlocsvanacht om precies 00:00 uur nog wat te zien? Dit heb ik OOK naar Alphons getwittertquote:
ik denk dat jejeweddenschap op je buik kan schrijvenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef MissJ.24 het volgende:
Ha toch mijn zin........rellen om het openen van topics.....elke 10 min kan je winnen.....komt dat zien komt dat zien.......
Back ontopic.........kriebelkut Laura kan nu vrijuit Alex pakken, ze heeft nog 14 uur anders verlies ik mijn weddenscap op die troelenkop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |