GMTAquote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg, dat stukje van de meet mag er wel uit, toch?
Ik wou net zeggen...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
Groepsgesprekken op msn... Dodelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 21:40 schreef FalleNk810i het volgende:
T lijkt wel msn hier trouwens.. gaat zo snel
Dat werd in deze topicreeks ook al eens m.b.t. mijn kleding gezegd, dus om je vraag te beantwoorden, ik ben mij ervan bewust dat ik al op jonge leeftijd de geneugten van de ouderen van onze maatschappij heb leren kennen.quote:
Nee, met speciale bieren ook slechte ervaringen gemaakt. Een hele avond met een maat heerlijk gegeten en bier gezopen, trekt ie als laatste nog wat van dat zware donkere bier gepakt. Binnen 10 minuten ging ik van "ik voel me ok" naar "ik voel me gruwelijk".quote:Op maandag 7 maart 2011 21:36 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor, bier is nog steeds wel mn favoriet. Heerlijk, een speciaalbiertje, of een lekker witbiertje in de zomer
Ja, dat is het ook. Ik word altijd aanhankelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:36 schreef L0we het volgende:
[..]
Goed om te weten van jezelf
[..]
Ik weet het wel hoor, bier is nog steeds wel mn favoriet. Heerlijk, een speciaalbiertje, of een lekker witbiertje in de zomer
check againquote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
Je bent nog niet grijs mag ik hopenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat werd in deze topicreeks ook al eens m.b.t. mijn kleding gezegd, dus om je vraag te beantwoorden, ik ben mij ervan bewust dat ik al op jonge leeftijd de geneugten van de ouderen van onze maatschappij heb leren kennen.
En dat ik een ouderwetse smaak heb, daar kom ik ook ruiterlijk voor uit.
[..]
Nee, met speciale bieren ook slechte ervaringen gemaakt. Een hele avond met een maat heerlijk gegeten en bier gezopen, trekt ie als laatste nog wat van dat zware donkere bier gepakt. Binnen 10 minuten ging ik van "ik voel me ok" naar "ik voel me gruwelijk".
Je was me te snel af.quote:
Nee, maar wel kalend en in het bezit van een bierbuik(je).quote:
Oh no, not the volvo storyquote:Op maandag 7 maart 2011 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je was me te snel af.
[..]
Nee, maar wel kalend en in het bezit van een bierbuik(je).
Maar zolang ik nog geen foto's van een Volvo station waar achterin een labrador met een rood sjaaltje zit post, dan zit het met mijn jeugdigheid van geest nog wel goed.
Zag het met posten pas, dat het er nog in stondquote:
quote:Nee, maar wel kalend en in het bezit van een bierbuik(je).
Maar zolang ik nog geen foto's van een Volvo station waar achterin een labrador met een rood sjaaltje zit post, dan zit het met mijn jeugdigheid van geest nog wel goed.
Als ze in Saw een dergelijke scene met een Volvo + labrador hadden opgenomen, dan had ik die film pas echt eng gevonden.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ze in Saw een dergelijke scene met een Volvo + labrador hadden opgenomen, dan had ik die film pas echt eng gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |