Hmmm... Voel me geroepen om mijn eerder genoemde feitje even te verdedigen, namelijk dat NAC Breda wereldwijd de langste naam heeft. Kom de naam van die Thaise club alleen maar tegen op Nederlandse sites die dat vermelden, waaronder wikipedia en nota bene Fok!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
[..]
Haha die voetbalclub![]()
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit Bravo Association Football Club
Mn tv is niet groot genoeg om die afkorting aan te kunnenKTMARMAMPNRBUMAPASSWPBAFC
Hier ook invoeren graag.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:46 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
En in Singapore is kauwgom verboden en krijg je een dikke boete als je iets op straat gooit.
(Piet) hey waar woon je??quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De langste plaatsnaam is: (163 letters)![]()
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop
Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan
Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit
Deze plaats bevindt zich in Thailand.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bangkok
Ik vraag me dan maar 1 ding af: Waarom?!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:09 schreef Aether het volgende:
Langste plaatsnaam zonder spaties:
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu (85 letters)
Language: Māori
Translation: "The summit where Tamatea, the man with the big knees, the climber of mountains, the land-swallower who travelled about, played his nose flute to his loved one"
[ afbeelding ]
Op welk gebied? Bron?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef Maanvis het volgende:
Wist je dat: FOK! op de 12e plaats staat qua forums in de wereld?
Vroeger zelfs tweede plaatsquote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef Maanvis het volgende:
Wist je dat: FOK! op de 12e plaats staat qua forums in de wereld?
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:09 schreef Aether het volgende:
Langste plaatsnaam zonder spaties:
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu (85 letters)
Language: Māori
Translation: "The summit where Tamatea, the man with the big knees, the climber of mountains, the land-swallower who travelled about, played his nose flute to his loved one"
[ afbeelding ]
Een paar jaar terug kon je bij Albert Heijn ook een potje en zaadjes krijgen toen ze het klavertjevierlogo introduceerden. En ook nu zijn bij bepaalde winkels gewoon zaadjes van deze variant te koop.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Klavertjevier
Een klavertjevier (ook wel klavertje vier of klavervier) is een zeldzame mutatie van een klaver die uit vier deelblaadjes bestaat.
Toch vond ik er wel eens eentje kan ik me herinneren, bijzondere eigenlijk
als je dit leest...![]()
Het vinden of het krijgen van een klavertjevier wordt sinds de middeleeuwen beschouwd als
een geluksbrenger.
Niet enkel de zeldzaamheid, maar ook de vorm, die doet denken aan een kruis, zorgt ervoor
dat het klavertjevier als een geluksbrenger beschouwd wordt.
Volgens de legende stelt elk deelblad iets voor: het eerste de hoop, het tweede vertrouwen,
het derde liefde en het vierde vanzelfsprekend geluk.
Afhankelijk van onder andere de bodemsamenstelling en de vervuiling van de ondergrond wordt het voorkomen van klavertjesvier geschat tussen 0,01% en 0,1%.
De Andescondor heeft toch net even ietsje meer (280 tot 320 cm) ten opzichte van de grootste albatros variant (200 tot 240 cm).quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef Id_do_her het volgende:
Nog een weetje is dat de albatros de grootste spanwijdte heeft van alle levende vogels.
[ afbeelding ]
hmm ik dacht ook de albatros met een spanwijdte van +/- 11ft (wiki)quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
De Andescondor heeft toch net even ietsje meer (280 tot 320 cm) ten opzichte van de grootste albatros variant (200 tot 240 cm).
Albatrossen zijn wel geniale beesten trouwens.
Twee Engelstalige wiki's gaven dit aan...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
hmm ik dacht ook de albatros met een spanwijdte van +/- 11ft (wiki)
De andescondor wint het sowieso in vleugeloppervlak omdat die breder zijn. Qua spanwijdte zullen ze iig erg dicht bij elkaar liggen
Ik moest hieraan denken:quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Twee Engelstalige wiki's gaven dit aan...
Maar het blijft wiki natuurlijk...
En apen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef Biogarde het volgende:
Dolfijnen en mensen zijn de enige zoogdieren die seks voor de fun hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |