Dat de oorsprong van Aardappelen ligt in Peru wist ik, maar van tomaten weetquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aardappelen en tomaten bijvoorbeeld worden ook gezien als 'Nederlands' maar komen oorspronkelijk in Europa niet eens voor.
Tomaten komen ook uit dat gebied ongeveer, midden/zuid-Amerika.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat de oorsprong van Aardappelen ligt in Peru wist ik, maar van tomaten weet
ik het eigenlijk niet..
Ah... gevondenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat de oorsprong van Aardappelen ligt in Peru wist ik, maar van tomaten weet
ik het eigenlijk niet..
ah.. ja, ik had het al gevonden !quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tomaten komen ook uit dat gebied ongeveer, midden/zuid-Amerika.
Ik hoefde het niet te zoeken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. ja, ik had het al gevonden !
ikke welquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoefde het niet te zoeken.
Edit: "xitomatl" betekend volgens mij "zwellend fruit".
Ja, in de VS.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:08 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat het in sommige landen vaak voorkomt dat gebouwen geen 13e etage hebben.
[ afbeelding ]
Ook schijnen vliegtuigen meestal geen 13e rij te hebben.
Serieus ?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:08 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat het in sommige landen vaak voorkomt dat gebouwen geen 13e etage hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:08 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zocht ik me vroeger als kind altijd een ongeluk naar een klavertje vierquote:
En aan de andere kant danquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Klavertjevierquote:Op maandag 14 maart 2011 00:52 schreef Pandora73 het volgende:
Klavertje vier is volgens mij een ander ras dan de gewone klaver.
Je kan toch zien of dat het stijgt of daaltquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:26 schreef Bart het volgende:
Het water kan heel hoog staan, terwijl het eb is. Heel veel mensen denken namelijk dat eb laagwater is, en vloed hoogwater, maar niets is minder waar. Eb is namelijk het dalen van water, vloed is het stijgen van het waterniveau. Precies daar tussenin zitten hoogwater en laagwater. Direct na het hoogste punt gaat het water weer dalen en is het dus al eb, totdat het een kort moment laagwater is waarna het gelijk weer vloed is.
Mensen die dus na een blik op de zee gelijk kunnen zeggen dat het eb dan wel vloed is, weten niet waar ze het over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |